Hej, her har I kapitel 3:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg måtte indrømme, at jeg var ret irriteret. Stan havde lige ringet til mig, og fortalt at agenturet "desværre" havde brug for min hjælp. Jeg sukkede og kiggede ud over rækværket. Solens sidste stråler bredte sig ud over havoverfladen. Der var åbenbart en forbryder med ombord. Stan havde givet mig et par facts omkring forbryderen. Han skulle vistnok kidnappe en eller anden seværdighed. Jeg måtte begynde efterforskningen i morgen.
Jeg begyndte at gå tilbage mod min kahyt. Solen var gået ned. Da jeg er ti meter væk fra min kahyt, kan jeg se en skikkelse nærme sig. Det er en mand, og han har en hætte over hovedet. Jeg går ud fra, at han har fået øje på mig, for han sætter farten op. Han løber dog ikke. Jeg kan ikke lade være med at tænke på om han mon er den forbryder Stan snakkede om. Han begynder at løbe, jeg sætter så småt også farten op. Da jeg fumlende leder efter mine nøgler, er han knapt fem meter væk. "Hey, vent!" råber han efter mig. Jeg ser mig over skulderen, han er lige bag mig. Jeg vender mig hurtigt om, og gør mig klar til at slås. "Hvad vil du?" spøger jeg ham. "Wow, slap af! Jeg gør dig ikke noget. Jeg ville bare gerne møde min nabo" Sagde han mens han så smilende på mig. Typisk! Endnu en turist.
"Nå, øhm okay" fik jeg fremstammet. "Du må undskylde, hvis jeg forskrækkede dig" Han så på mig med sine store brune øjne. Han så ud til at være i starten af tyverne, ligesom mig. "Mig? Forskrækket? Det er vist ikke helt det der skete!" Han måtte ikke tro, at jeg var en af de der tøsepiger, som skriger hvis de ser en edderkop. Jeg var ikke bange for noget. Han rystede på skuldrene. "Okay, vi ses vel senere?" Han så forhåbningsfuld ud. "Nu må vi se. Ses!" Jeg skyndte mig at låse døren til min kahyt op. Jeg smækkede nærmest døren i hovedet på turisten. Jeg tekstede Stan, om han ikke ville sende et billede af seværdigheden. Han svarede ikke, så jeg tændte fjersynet. 30 minutter senere bippede min mobil. Og jeg skyndte mig at åbne beskeden. Jeg så på billedet, som Stan havde sendt mig. "Det er bare løgn!"...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Hej igen! Hvad tror I der sker?
Vær søde at stemme & kommentere.
Hav et godt nytår xx -G
CZYTASZ
Den amerikanske luksusliner (danish fanfic)
FanfictionAllison, er taget på krydstogt på en amerikansk luksusliner. Lad os kalde det en pause fra hendes hektiske agent job. Men desværre varer ferien nok ikke så længe som hun havde håbet på...