Ma avasin silmad ja vaatasin enda kõrvale.Harryt polnud.Sirutasin käe teki alt välja telefonini.Kell oli 10:56.Sellest suurest aknast, millest nägi võrratut ookeani paistis järjekordne ere hommikuvalgus.Sirutasin natuke ja tõusin istuli.Kuulsin siis samme trepil ,panin ennast kiiresti pikali ja teesklesin,et ma magan.See oli Harry hommikusöögiga.Ta hakkas laulma:"Mu väike päiksekiireke,mu väike päiksekiireke sa ärka ja sära ning täiel jõul ela."
Ma ei saanud lihtsalt rohkem teeselda.
Mina:"Awww,sa oled nii armaaaasssh."
Ta tegi mulle musi,ja kallistas hästi tugevalt.
Mina:"Kuule kus Hellu on?Kell nii palju juba ju,ta on tavaliselt kuuest üleval ju." Ja naeratasin talle küsivalt.
Harry:"Liam tuli üheksa ajal oma uue tüdrukuga ja ütles,et ta tahaks Helizega mänguväljakule minna ja niisama natuke temaga aega veeta.Seda nimelt sellepärast,et Pinina poeg pidi homme vanaema juurest ära tulema ja Liam tahab lastega suhtlema hakkata."
Mul on ikka väga vedanud,Harry käitub Helluga nagu oma lapsega.
Mina:"Oh,kui tore.Meil on siis oma vaba aeg..."
Suudlesin teda.
Ta naeratas.
Harry:"Minu arust me võiks täna linna peale minna ja oma suhte avalikuks teha."
Ma naeratasin ja tegin talle põse peale musi.
Nimelt oli minu ja Harry suhe olnud terve aeg saladuses.Me olime koos olnud juba üle aasta.Paparatsodel oli meist niikuinii palju pilte,kuid seni olime kõike eiranud.Aga üks vääga halb "ajakirjanik" on meid proovinud väga palju hävitada,sõnaotseses mõttes.Lasi ükskord minu auto ÕHKU.
Mina:"No teeme ära!" karjusin ma ja suudlesin teda väga tugevalt suule, siis kaelale ja õlgadele.Ma tõstsin pea ja ütlesin talle:
"Ma pean pesema minema".
Ta sai vihjest aru ja võttis mu sülle ning viis vannituppa.
°
•
°
•
Ma tulin vannist välja ja panin endale rätiku ümber.
Harry:"Heyyyyy,rätik sa rikud mu vaadet!" Ma naeratasin ja ütlesin:"Pervert selline!"
ma läksin aluspesu ja riideid tooma. Läksin tagasi vannituppa ja hakkasin juukseid föönitama.Panin riidesse ja tegin õrna meigi.Läksin meie magamistuppa ja hakkasin Harry tehtud hommikusööki sööma.
Vaatasin kella.See näitas 13:12.
Harry tuli vannitoast välja minu kõrvale.Me rääkisime sellest kuhu minna võiks täna. Järsku helises mu telefon.
See oli Pinina.
Mõtlesin,et miks tema mulle helistab.
Mina:"Jaa."
Pinina:"Liam jäi Helizet päästes auto alla,tulge kohe haiglasse." Ütles ta läbi nutuse hääle.
---------
YOU ARE READING
Too crazy to live √
De TodoSee lugu räägib Lizziest(19).Ta elus on palju draamat.Tema vend (Liam Payne)sai kuulsaks bändis 1D.Ta armus bändi liikmesse nimega Harry,ja sellest kõigest mis teda ees ootab(Paparatsod,ootamatu rasedus,abielu ettepanek,lähedaste surm/haigused)on ra...