Vay be ne kadar zaman geçmiş! Bide Merlinin bu çizimini Avras bittikten hemen sonra baslamıştım zaten ÇİZİMLERİM kitabını okuduysanız biliyorsunuzdur çok zorlu bir sınav haftası geçirdim yorgundum vs blah blah blah (ke$ha seni yerim ;) simdii ben yani unutkan Maddy size ÇİZİMLERİM kitabına gelen TAMITAMINA 78 OKUNMA İÇİN ÇOK TEŞEKKUR ETMEK İSTİYORUM~ millet 1.000 icin teşekkur eder ben 78 de teşekkür ediyorum buda Maddy farkı😌 ama şaka bi yana cidden çok güzel ya ben bu kitabın ilk bolumünde de şey demiştim 50 kişi okusa bile bana yeter diye bu kitabı 78 kişi okumadı ama olsun CİZİMLERİM kitabinı okundu jxkd şimdi CIZİMLERİM kitabında da bahsettiğim gibi 03 hikayesinin evet evet hikayenin adı 03 nedenini okuyunca öğreniceksiniz hikayemin 1.bolümüne başladım ve kahretsin yazacağım şeyi unuttum okul grubum deliler gibi mesajlaşıyor kdkdkdk(hatirladım diyceğim şeyi hikayeye cizimlerde ekleyeceğim için uzun sürebilir ve kapağinıda daha bitirmedim ama sadece 03 olsun kapakta şimdilik neyse siź okumaya devam edin!) neden kapaktaki yakışıklı boi mizi görmüyoruz?! DAVUL SESİ ALAYIM!
DIRIRIRIRIRIRIRIRRJRIRIRIIRIRRIEvet yazinın rengini GENE parlak yapmişım okuyamayabileceğiniz ihtimalin de şuraya tam halini atiyorum~
Aslinda statü şeylerine bakarsanız hikayenin adinın neden 03 olduğunu cok kolay anlarsinız jdkdkx ya şu üçüngü gelicek karakter de bu hafta inş bitiricem bitiremezsem haftaya pazartesi kesin gelir sadece adinı söyliyim karakterin LUCAS hadi bekleyin şimdi Madkoslarım~oh Madkoslarım ne mi? Size okurlarım demek yerine Madkoslarım demek daha çom hoşuma gitti de jdjdj)
(Bu arada beni instagram hesabımdan da takip etmeyi unutmayın kullanıcı adım:Maddy__arts )
-Maddy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ana karakterler
ActionŞimdii Hikayenin karakterlerini yavaş yavaş eklemeye başladım~ isterseniz şimdiden onları görebilisiniz (ama onlar hakkında adları dışında başka bir şey bilmeyeceksiniz.)(hatta kimilerinin adı bile yazmayacak) istersenizde karakterleri tanımak için...