Yaşama Merhaba

44 3 4
                                    

Süpriz

Merhaba!Ben annemin yanında,3 kardeşimle beraber Bodrum katında yaşıyoruz. En küçük benim. En meraklı da... Kardeşlerimle oyun oynayarak büyüyoruz. Sokak kedisiyim. Yaklaşık 3 ay sonra kardeşlerimin 2'si gitti. Ben ve diğer kardeşim kaldı. Sonra o da gitti. Ben de ertesi gün gittim. Çünkü annem gitti. Ben ne yapıcağımı oyunla biraz biliyordum. Yakından geçen kuşu yakalamaya çalıştım. Olmadı. Sonra bir kedinin "çöp" denilen bir kutudan et yediğini gördüm. Ben de içine girdim ve tavuk parçalarını yedim. Sonra karşıya geçerken arabanın tekeri kuyruğuma geldi. Kuyruğumu hissetmemeye başladım. O yüzden acıyı hissetmedim. Sonra kuyruğumu hareket ettirememeye başladım. Çünkü felç oldu. Sonra yaklaşık 5 aylık olduktan sonra bir kızla karşılaştım. Mama adındaki yuvarlak gibi ve lezzetli tanelerdi. Bu kızın yanında kalmaya karar verdim. Çünkü diğer çocuklar gibi taş atmak yerine bize iyi davranıyordu.Onu sevmiştim fakat çok güvenmiyorum. Ama içimdeki bir his onun iyi olduğunu düşünürken diğer yandan ona güvenmeyen bir his vardı. Buna içgüdü deniliyormuş. Ben ise içgüdünün nereden geldiğini bilmiyorum. Bir an Boncuk'un yanına yaklaştım. Boncuk benim başıma vurdu. Ben ise hemen uzaklaştım. Kızın adının Melis olduğunu öğrendim. Melis Boncuk'a kızdı çünkü bana vurmuştu. 

Sokak kedisi SüprizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin