Evim güzel evim

18 2 0
                                    

Süpriz 

Arabada bir gün kaldım sonra bir sarsıntı... Arabanın haraket ettiğini düşündüm. Acaba nereye gidecektim? Sonra araba durdu. Melis'in annesinin  arabadan çıkarken gördüm. Sonra ben nerede olduğumu öğrenmek için çıktım. Bir süre gezdikten sonra arabayı ve Melis'in annesini bulamadım! Daha sonra çöpe girme alışkanlığı edindim çünkü kedi besleyen biri yoktu. 

6 ay sonra 

Süpriz

Hamileyim daha fazla yiyeceğe ihtiyacım vardı fakat açtım. Kurban bayramıydı en azından et vardı çöpte. Ama diğer kediler Ve köpeklerden önce yemeliydi çünkü onlardan bana bir ısırık bile kalmıyordu. 2 saatlik tatlı bir uykudan sonra uyandım, araba vardı sahibimin arabası sonra gördüğüme inanamazsınız sahibim Melis ve annesi arabadan çıktı ve sahibim beni ben de sahibimi gördüm! Hemen ona doğru koştum beni kucağına aldı dakikalarca sarıldık ve beni araba denilen şeye koydu sonra buraya gelirkenki sarsıntıyla geri döndüm. Aradaki fark sadece ve arabanın içinde olmamdı. 

Yaklaşık 5 dakikadan sonra eve ulaştık sahibim bana bolca mama verdi ve bolca sevdi. Kedi olarak Yumak adında bir kedi gelmişti. Yavruydu ve benim küçüklüğümdeki gibi sahibimden kaçıyordu. 




Not: Kitabım 100 okumaya ulaştığında diğer bölümü yazacağım diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın

Sokak kedisi SüprizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin