Süpriz
Bana sonra Süpriz demeye başladılar. NOT:Bu arada Sürpriz diye yazılıyor ama onlar Süpriz diyor. Ben geldiğimde Boncuk adında bir kedi vardı. Yaklaşık 2 yaşındaydı. Kızın ilk kedisiymiş. Ama evde değil sadece kapısının önünde ve yan evin bahçesindeki kedileri besliyordu. Bu arada yanlış anlamayın yan bahçe kedi beslemiyordu sadece oraya kimse almasın diye kulübe falan koyduk. Kapı yok. İçerisi çimenle dolu. Boncuk' un boyunu bile geçiyordu çimenler. Evcil değilim. Kıza çok güvenmiyordum. Ya bana zarar verirse? Ben ilk başta çok kaçtım,sonra daha az kaçtım hatta ona bir kez sürtündüm. Tam o beni sevicekken kaçtım o ben mama yerken yaklaştı ve benim başımı sevdi. Ben hemen kaçtım bana ilk kez insan eli değmişti. Sonra yaklaşık böyle 3 ay sonra yavaş yavaş evcilleşmeye başladım. Sahibimin adının "Melis"olduğunu öğrendim. Bize bazen yemekten kalan yemek (yani balık yumurta et vb) biz ise bazen gezip geliyoruz. Melis kedileri eve mahkum etmiyordu. Evde kedi beslemiyordu. NOT:Evde kedi beslemek kötü değil ama bazı kediler sokağa alıştığı için ev ona hapisane gibi gelir. Ama yavru,hamile veya zor durumda olan bir kedi varsa alabilirsiniz. Eve alışırsa bir sahip bulmanız gerekiyor. Yoksa sokakta ölebilir. Neyse. Ben burada kalıcaktım artık. Burası cennet gibiydi. Sevgi,yemek,su gibi ihtiyaçlarımız vardı. Ve sizin kedi kumu dediğiniz gibi bir yer. Normal kum ama ÇOK GÜZEL. Sokak kedisiyiz ama sanki 5 YILDIZLI HOTELDEYİZZZZ!!! Sonsuza kadar burada kalabilirim. Hem bazen küçük gezintilere çıkıyordum. Hayat güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak kedisi Süpriz
AdventureBu benim kedimle ilgili bir hikaye.İçinde hiç küfür ve kötü söz içermez.Birçok kere kitap yazmayı denedim.Hala biraz acemiyim. Bu arada hikayedeki kız benim.