Chapter 5

3.6K 208 2
                                    

Jedna slečna nebyla ráda, že je Louis takový. Omlouvám se jí :3 a v tomto díle je vysvětlení.

Enjoy it <3

~~~~~~~~~~

Harry byl hodně smutný a naštvaný. Nevěděl důvod, ale věděl, že za to může jedna osoba - Louis. Ano, to kvůli Louisovi byl smutný a naštvaný. Smutný proto, jak s ním zacházel a naštvaný z toho důvodu, že se s ním ani pořádně nerozloučil. Stačilo by prosté "Ahoj" nebo něco na ten způsob. Nedočkal se ničeho. Proto teď seděl ve svém pokoji a přemýšlel, jestli to, co ráno řekl bylo tak strašné a nebo se jen Louis špatně vyspal a tak mu vadila každá připomínka. Později přemýšlel o tom, co se stalo. O tom, jak si to u něj užíval a kdyby věděl že druhý den na oběd bude už v klubu, byl by si to užil víc. Jenže na to zapomněl i Louis. Takže Harry to nemohl vůbec vědět. Najednou však Harryho v hlubokém myšlení někdo vyrušil. Z části doufal, že by to mohl být Louis, aby se mu omluvil. Ale ten to bohužel nebyl. Byl to Niall.

"Vítej, eh, zpátky. Na dnešek už máš jednoho zákazníka, přijde okolo 11 hodiny. Jsme domluveni jen na hodinu, takže pak už budeš mít volno."

"Dobře."

"A ještě jsem se chtěl zeptat. Co bylo s tvým klientem? Byl snad nespokojený? Už do telefonu byl hrubý a co teprve, když tě sem dovezl. Udělal jsi mu něco?"

"Co, ne. Nevím, co mu bylo."

Mezitím Louis přijel domů. Po cestě musel zastavit. Byl naštvaný sám na sebe, a to z toho důvodu, jak se choval k Harrymu. Nechtěl se k němu takhle ošklivě chovat, ale jeho vztek byl silnější a Louis se nedokázal ovládat, takže byl na Harryho takhle hnusný. Nejraději by jel zpátky a omluvil se, ale místo toho do klubu zavolal. Věděl, že to zvedne Niall, ale doufal, že nebude problém si s Harrym promluvit a omluvit se za jeho dnešní ranní výstup. Zvonilo to.

"Halo, Niall Horan z gayklubu. Jak vám můžu pomoci?"

"Dobrý den, tady Louis Tomlinson."

"Á, dobrý den. Přeje te si?"

"Mohl bych mluvit s Harrym?"

"No, dobře. Počkejte chvilku, připojím vás."

"Ok, počkám."

"A-ano." ozvalo se ze sluchátka. Louis poznal, že je to hlas Harryho.

"Ahoj Harry."

"Co chceš? Ti nestačilo ráno?"

"Právě kvůli toho rána volám. Já, Harry. Chtěl bych se ti omluvit. Nechápu, co to do mě vjelo, ale měl jsem takový vztek, že jsem se neovládal a bohužel jsem si to vybil na tobě. Omlouvám se, Harry."

"No, a proč jsi měl vztek?"

"Víš, Niall mě vlastně podvedl. Já si objednal víkendový pobyt, či jak to nazvat, a ten byl výhodnější, než zvlášť dny. Ale mělo to háček, jak jsi již zjistil. Niall mě prostě podvedl a já byl na něj dosti naštvaný. Ale opravdu mě mrzí to, že jsi poznal mou stránku vzteku s hněvu. Nechtěl jsem to. Harry, já tě-"

"Dobře, omluva přijata. Bohužel budu muset končit, za chvíli přijede klient."

"Dobře. A Harry?"

"Ano. Potřebuješ ještě něco?"

"Asi tě miluji." to už ale Harry rychle položil sluchátko. Tuhle větu nechtěl slyšet, ne po tom, co se mu stalo.

~~~~~ Flashback ~~~~~

Harrymu bylo 18. Poprvé se zamiloval. Ten kluk se jmenoval Liam. Harry o něm nic nevěděl, ale věděl jediné. Byl také z gayklubu. Pracoval tam asi půl roku a občas, když to šéf, tehdy ještě Nick, povolil, scházeli se, občas společně zašli na oběd a sem tam i spolu spali. Asi po dvou měsících, co se znali, vyznal Harry Liamovi lásku. Řekl mu, že bez něj nemůže žít a že by pro něj udělal cokoliv. I Liam mu řekl, že ho miluje. Avšak Harry za měsíc zjistil, že mu lhal. Liam se totiž scházel s jiným klukem, Zaynem. No scházel, vlastně to byl jeho klient, ale trávili spolu více času než jen v gayklubu. Jednou se Harry Liama na Zayna zeptal. Liam mu řekl chladnokrevně, že ho nikdy nemiloval. Od té doby se Harry snažil netahat si své city do práce a snažil se být bezcitná děvka, která slouží jen pro sexuální potřeby klientů.

~~~~~ Konec flashbacku ~~~~~

Harry nikdy nechtěl tahat do právě city a tak, když to Louis vyslovil, Harry rychle položil sluchátko a po chvíli se rozbrečel. Přemýšlel, jestli se, za toho půl roku, co se stýkají, taky zamiloval a nebo to byla jen jeho zvláštní reakce na Louisovo vyznání. Naštěstí přišel objednaný klient, takže se Harry těšil, že na to nebude myslet.

Jenže na to bohužel celou dobu myslel. A poznal to i jeho klient, James. Poznal, že s ním něco není v pořádku. Že si to neužívá tak, jako dřív. Proto si, po společném vyvrcholení, které ale trvalo déle, než normálně, začal s Harrym povídat. Tohle Harry neznal. Vlastně to poznal s Louisem. Byl rád, že si s ním James povídá. Na závěr se mu ještě omluvil za svůj slabý výkon, ale James jen mávl rukou a řekl, že každý může mít občas den blbec a rozloučil se.

Nakonec, když už byl James dávno pryč, Harry sám uznal, že asi k Louisovi něco cítí, ale kvůli své minulosti věděl že to bude problém, dát mu to najevo.

To ale nevěděl, že ho čeká příležitost, na kterou jen tak nezapomene.

~~~~~~~~~~

Tak jsem se nějak rozepsala :-D. Ale nečekejte to tak často :-D. Ještě vás na závěr informuji o budoucím článku, který bude informační, protože jsou prázdniny za dveřmi a já nebudu mít, asi měsíc, přístup k internetu. Ale více v budoucím článku :-)

VOTE A KOMENTÁŘE potěší :3

Boobear

Opportunity or fate [CZ Larry Stylinson]Kde žijí příběhy. Začni objevovat