Tento díl už bude normální :-D Snad jste si ten minulý užili. Muhehe 3:) OMG, nebudu vás zatěžovat svými kecy, když tak je očekávejte nakonec :-P. Jo a ještě vás požádám, abyste přikládali i komentáře. Ať vím, co si o té povídce myslíte.
Enjoy it :-*~~~~~~~~~~
Harry se vzbudil. Stále si nedokázal uvědomit, že už není v klubu, ale že je u Louise. Nevěděl, co od toho má čekat. Jestli bude zavřený v pokoji a bude sexuální loutka Louise a nebo se bude dít něco více. Nevěděl to. A vlastně se i bál.
Louis se vzbudil. Podíval se na hodiny. Bylo osm hodin. Bylo sice úterý, ale on si vzal dovolenou do konce týdne. Potřeboval Harryho proškolit. V té chvíli se podíval na Harryho. Nespal, to poznal podle jeho dechu a podle toho, že narozdíl od něj, měl na sobě boxerky. Ty Louis, po vášnivé noci, na sobě neměl.
"Dobré ráno, medvídku." řekl Louis. Harry tohle oslovení nečekal, a tak byl trochu překvapený. Z části to potvrdilo jeho druhou teorii, a vyvrátilo to, že by měl být jen jeho sexuální loutkou. Pak si uvědomil, že mu včera Louis vyznal lásku a tohle by neudělal jen tak někdo.
"Dobré ráno, Lou." odpovědel Harry. Stále byl trochu zmatený, protože nevěděl, co od toho může čekat.
"Jestli chceš, zajdi se osprchovat a pak přijď do jídelny, musíme si něco vyjasnit." řekl náhle Louis. Harry jen přikývl. Louis zněl hrubě a na Harryho se díval zvláštním pohledem. Harry proto raději vstal a odešel do sprchy.
Když sešel do jídelny, uviděl tam Louise v županu a na jídelním stole bábovku a kávu.
"Snad nevadí sladká snídaně." ujistil se Louis. Harry zavrtěl hlavou. Vlastně v klubu měl jen sladké snídaně, takže by z části uvítal slanou, ale co se dalo dělat.
"Ehm, na začátek pár pravidel." řekl Louis a čekal, až Harry přikývne, aby mohl pokračovat. "Za prvé. Uvědom si, že je to můj dům. Chovej se podle toho. Za druhé. To, co se stalo v noci bylo naposledy. Tohle už dělat nebudeš. Je ti to jasné? Za třetí. Nikdy se neuděláš, dokud ti já nedovolím. Ano, rád vidím lidi trpět. A ještě k oslovení. Už pro tebe nejsem Louis. Říkej mi pane!" Louis domluvil. Harrymu spadla čelist. Tohle opravdu nečekal.
"A-ale c-co v tom případě znamenal ten včerejšek. To vyznání. T-ta noc?"
"Tohle jsem chtěl ještě vysvětlit. Popravdě, když jsem pro tebe jel, byl jsem už lehce opilý. Mi stačí už 2 skleničky a mluvím nesmysly. Samozřejmě to, že to, že jsem za tebe zaplatil a že tě tady mám, bylo plánované. Ale ten zbytek ne. Ani ten nákup oblečení."
"T-takže t-to vyz-nání nic nez-namenalo?" mluvil Harry a mezitím polykal vzlyky. Nedokázal tohle pochopit. Nedokázal pochopit, že to, co včera slyšel, byla jenom lež. A vlastně i to oblečení mu bude zbytečné. To ale ještě nevěděl.
"Ne. Byl jsem trochu opilý, no. Snad si to nebral vážně. Nebo ano?"
"Ne. Já se jen ujišťuji."
"Jo, a z domu nevyjdeš. Bez mého povolení ne. Je ti vše jasné?"
"A-ano, Louisi. Totiž p-pane."
"To jsem rád." řekl Louis, když kolem něj Harry procházel. Neodpustil si ho plácnout po zadku. Na tváři Harryho byl smutek. Všechno mu věřil. Nechápal, že nedokázal poznat, že je opilý. Vždyť se líbali a on z něho nic necítil. Cítil se na dně. Zklamaný. Teď už opravdu nikomu jen tak věřit nebude. Zklamání je všude. Tohle ho ale dorazilo. To, jak tam přišel a bojoval za něj a jak se líbali. A to všechno. A najednou.
Rozbrečel se. Utekl do koupelny. Seděl tam asi deset minut. Pak ho Louis našel.
"Harry. Za patnáct minut v obýváku." řekl, vlastně skoro poručil, Louis.
"A-ano, p-pane." odpovědel Harry. Nechápal, jak mohl být Louis tak bezcitný. Harry tušil, že ho Louis slyšel a že věděl, že brečí. Přesto se choval bezctině. Harry si uvědomil, že měl pravdu. Je jen děvka Louise, nyní už mu patří úplně. A to oblečení to ještě více potvrdilo. Za oblečení utratil hodně a to, za kolik ho koupil mu nikdy nesplatí. Tohle byl konec.
~~~~~~~~~~
Ještě jednou vás žádám o to, abyste dali komentáře. Jsem s tím sice otravná, ale víte jak to potěší? :3 Strašně moc. A alespoň vím, co si o té povídce myslíte. Klidně pište i výčitky, vlastně mě všechno potěší :)))
Boobear
ČTEŠ
Opportunity or fate [CZ Larry Stylinson]
FanficLouis Tomlinson - 22letý mladý muž. Pracuje ve firmě, která vyrábí léky, jako ředitel. Z toho se hned pozná, že si žije na vysoké noze a ano, máte pravdu, žije. Jenže polovinu peněz vrazí do sexu s děvkama. Vlastně je tak jen oslovuje, spíš jsou to...