Uch, od czego by tu zacząć... Dzisiaj Czesieł dostał konkretną opinię na temat swoich rysunków od szkolnej nauczycielki WoKu (Wiedzy o Kulturze). Stwierdziła ona niemal wprost, że Czesieł nie umie rysować. Jego rysunki są schematyczne, nie ma własnych technik ani wyobraźni, bo wszystko rysuje ze zdjęć lub własnych obserwacji. Ponadto nie potrafi prawidłowo korzystać ze światłocienia, a zbyt bardzo skupia się na niepotrzebnych szczegółach. Należy wspomnieć, że nauczycielka ta jest po porządnym kursie na rysownika i wygrywa prestiżowe konkursy artystyczne. Podsumowując prace Czesieła, podkreśliła, że są śliczne i chętnie zrobi ich wystawę na drzwi otwarte w jego liceum, ale w sumie to nie ma talentu i własnego stylu... Generalnie na następną lekcje ma przynieść coś, co autentycznie jest jego własnym projektem, nieispirowanym niczym (ach, a ona tak chwali hiperrealizm)... Zaś nasz artysta od dawna nie rysował bez wzoru.
Czesieł doszedł do wniosku, że skoro mówi to osoba, która zna się na rzeczy, to trzeba jej przyznać rację. Chociaż, nie ukrywa, iż rzeczywiście z głowy nie potrafi stworzyć takich arcydzieł jak wtedy, gdy ze swoim perfekcjonizmem czemuś się przygląda. Wkleję tutaj trzy prace Czesieła, których sam nie zamierzał tu umieszczać, a które również wzorowane są na zdjęciach:
Till Lindemann dla sis Czesieła
Johnny Depp i Marylin Manson, również dla sis Czesieła
Tu nieskończony misiek, prezent dla psiapsi CzesiełaBoże kochany! To wszystko to prezenty dla ważnych dla Czesieła ludzi (a jest ich znacznie więcej, ale Wattpad nie zezwala na załadowanie)! W narysowanie ich zawsze wkładał swoje serce, dużo czasu, energii i bólu stawów! Nosz, do cholery, pomocy! To babsko podcięło mu skrzydła!
Ratujcie Czesieła, mojego aniołka 😭😭😭 On teraz uważa się za totalne beztalencie i gdzieś tam nawet zastanawia się, czy najlepszym rozwiązaniem nie będzie po prostu przestać rysować lub na siłę tworzyć tylko z głowy. Ratujcie go, błagam was! Potrzebuje wsparcia!
CZYTASZ
Arcydzieła Czesieła
RandomHeloł! Witamy w świecie nadzwyczaj ambitnych arcydzieł Czesieła ^^ Zapraszamy do obejrzenia przede wszystkim szkiców z anime, filmów i bajek. Każdy pokazywany jest krok po kroku. ♡Zazwyczaj to, co wychodzi spod jego szarych od ołówka i pachnących j...