Kapitola 4.- Celodenní putování, setkání s indiány

56 9 6
                                    

V lese začínalo krásné ráno. Shadow se probudil, až ho začaly sluneční paprsky lechtat na čumáčku. Protáhl se a vylezl z jeskyně. A hle! Naproti jeskyni byl malý potok. Shadow neodolal a šel se do něho pořádně vykoupat. Po jeho raní koupeli se vydal na cestu hledat nějaké vlky. Po cestě si nalovil jednu veverku a dva zajíce. Hezky si vykračoval po vyšlapané cestičce. Šel skoro celý den. Když se začalo seřit, tak dorazil k jednomu území. Viděl tam nějakého divného člověka. Byl to idián. Shadow potichoučku kňučel, ale indián si ho nevšímal. Začal kňučet hlasitěji a trochu i výt. To zřejmě udělalo na indiána dojem a přišel k němu blíž. Shadow si před ním lehl na záda a snažil se vypadat co nejroztomileji. Indián se na Shadowa usmál a chtěl ho vzít do náruče. Ale v tom ho někdo ze zadu okřikl: ,, Nesahej na něho!" indián se ohlédl a zeptal se: ,, Ale proč náčelníku? Tenhle vlk by se hodil k nám do kmenu." Náčelník odvětil:,, To sice ano, ale vlk je divoká šelma a divokou šelmou navždy bude. Proto se ho nesmíš dotknout." Indián odpověděl:,, Dobře náčelníku. Chápu tvé počínání. A co kdyby to vlčí mládě žilo u nás. Mohlo by se učit boji a přesto by se ho nikdo lidskou rukou nedotknul." náčelník odvětil: ,, To je výborný nápad! Posliš, odveď ho ke mně do týpí. Sám uvidíš co a jak." Indián uposlechl příkazu svého náčelníka a vzal jedno stehno zajíce a šel s ním směrem k týpí. Shadow šel za ním. V duchu si říkal: ,, Jsem zvědav jak se mi tady bude dařit." Ale jeho vnitřní instinkt mu říkal, že tady bude prožívat jeho nejdůležitější část života.

Příběh Fierce Shadowa a celé jeho smečky Starlight pack Kde žijí příběhy. Začni objevovat