Shadow se probudil stočený kolem Amiriina těla. Začal hlasitě přemýšlet: ,, Je to tu pěkbě, ale asi bych už měl jít zpátky. Indiáni mě jistě budou hledat." Při tomto hlasitém přemýšlení z nenadání probudil Amiri, která slyšela jeho slova. Prudce vstala a vykřikla: ,, Shadowe ty NESMÍŠ jít pryč! Ať si ti indiáni políběj prdel, ale ty musíš zůstat se mnou!" Když to dořekla tak se trochu rozbrečela. Shadowovi to přišlo moc líto a odvětil: ,, Amiri, nevím tak tuhle situaci mám řešit, ale co kdyby jsi šla senou k indiánům třeba i s Wonder Moonem?" Amiri řekla rozechvěným hlasem: ,, Shadowe, chci být divokým vlkem a proto nechci aby se mě dotkla lidská ruka! Proto nechci jít k indiánům!" Shadow odpověděl: ,, Však indiáni se tě nedotknou. Respektují to, že musíme zůstat divokými zvířaty. Půjdeš se mnou Amiri?" Amiri odvětila trochu nejistým hlasem: ,, Dobře, půjdu s tebou, ale musíš mi slíbit na 100%, že se mě NIKDO z indiánů nedotkne." Shadow odvětil radostným hlasem: ,, Slibuji." a olízl jí čumák. Amiri to došla říct Wonder Moonovi a ten šel s nima. Shadow s Wonder Moonem přeplavali řeku, zatímco Amiri se hezky vznášela ve vzduchu. Když dorazili na pevnou zem Shadow odvedl své kamarády před náčelníka. Náčelník když je spatřil zvolal pro Shadowovi překvapeným hlasem: ,, Kde jsi byl? A koho mi tu vedeš?" Shadow spokojeně odpověděl: ,, Tohle jsou mí přátelé Amiri a Wonder Moon. Můžou patřit prosím do našeho kmenu?" Náčelník si prohlížel Amiri a Wonder Moona a odvětil: ,, Když jinak nedáš Shadowe, přijímám je do našeho kmenu." Shadow náčelníkovi dal úctyhodnou poklonu na poděkování. Vzal tedy Amiri a Wobder Moona na prohlídku kolem tábora. Když dorazili ke stanům Shadow jim řekl: ,, V našem kmenu je zvykem mít týpí na spaní. Tohle je moje a ukázal na něj. V jednom takovém týpí musí spát samec a samice nebo jenom samec. Ty Amiri ty budeš spát se mnou a ty Wonder Moone ty budeš mít toto týpí jen pro sebe a ukázal na ně." Snad se vám tu bude líbit a s těmi slovy láskyplně olízl Amiriin čumák a přátelsky šťouchl do Wonder Moona. Zdálo se že všechno je v pořádku tedy až do teď...
ČTEŠ
Příběh Fierce Shadowa a celé jeho smečky Starlight pack
MaceraTento příběh bude z pohledu alfa samce Fierce. Příběh bude rozdělen na dvě části. První část bude vyprávět o Fiercově dětství a jeho poznání s Amiri a s Wonder Moonem. Druhá část bude o přidávání členů do jeho smečky a samozřejmě samotný příběh smeč...