Giriş

32 2 3
                                    

Gördüğü manzara karşısında dili tutulmuştu Profesör Martim' in. Zaman yolculuğunu başaracağını en başından beri biliyor olsa da gözlerinin gördüğü şeyleri 2008 yılındaki dünyayla sınırlı olan beyni kabul etmekte bir hayli zorlanıyordu. Hayalinde kurduğu 500 katlı binalar, uçan arabalar 3008 yılında yok gibi görünüyordu ama umduğundan çok daha iyi bir manzara karşısında duruyordu.

Herkesin beklediği nükleer savaş ve onun yaratacağı yıkım, onca kıyamet senaryosu, su kaynaklarının biteceği hakkındaki görüşler, kıtlık beklentileri... Hepsi bir anda yanlışlanmıştı işte. Gelecek yemyeşil, ışıl ışıldı. Nehirler coşuyor, dağlar heybetinden ödün vermiyor, çiçekler en güzel kim açacak yarışına girmiş adeta birbirini kıskandırıyordu.

Her yerde 5-6 katı geçmeyen müstakil evler görülüyordu ve havuzlu bahçeler. Değişik şekillerde kesilmiş ağaçlar, lüks bahçe mobilyaları, ve en garibi de nereden geldiği bilinmeyen huzurlu bir melodi... Fakat bir eksiklik vardı. Gözardı edilemeyecek bir eksiklik: İnsanlar.

İnsanlar neredeydi?

******************
Herkese selam!
Okuyucu kitlem myrockerruh ile sınırlı olsa da uzun süredir aklımda olan yazıları paylaşmak istedim. Burası benim defterim gibi bir şey oldu. Yazıp yazıp bırakıyorum ilerde okumak üzere.

Çok merak edersiniz diye söylüyorum bölümleri çok uzun tutmayı düşünmüyorum ilham geldikçe yazacağım. 😋

Hepinize iyi okumalar. En çok da gelecekteki kendime...

3000sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin