Kapitel 9

56 1 15
                                    

"NEJ VI SKA ALDRIG FÖRLORA"... skrek Oscar och tog upp en boll. "Hallå är du galen sa W.H"det där är en vanlig boll.
Men vad ska vi spela på? Han tog up en boll en som han aldrig har sett förut.. "wow en elektronisk."W.H nickade. Men "Kalle och YOUTUBERN fuskar.. men varför jobbar du åt de då!"sa Oscar till W.H. Jag.. Jag vet inte.. allt hände så snabbt... han...Han. Vem sa Oscar. Ha..n sen avbröts han OKOKBZZ LÅT MATCEN BÖRJA!. YOUTUBERN och kalla hade ställt en massa människor som var stela till publik och lagt ett radio tal: HEJA KALLE HEJA YOU BOOOO DET ANDRA LAGET.. väldigt fint sa Oscar Kalle hållde bollen och sköt exakt på W.HS face. Han blödde och inte ens en tår kom ut ur hans öga.. DU ÄR JU LIKA GAMMAL SOM MIG OCH INTE HAR ONT FRÅN NÄSBLOD? W.H svarade inte han tog upp bollen och sköt på YOUTUBERNS face. BZZ.. DU DIN? vad gör du du? "Försöker visa Oscar några snygga moves"
sa W.H, Oscar stod målvakt och var beredd Kalle hade en slags maskin så han kunde teleportera sig fram han tog bollen och började springa mot Oscar. "Snälla låt mig rädda bollen, snälla låt mig rädda bollen. Kalle kom närmare och närmare OCH HAN SKÖT Oscar fortsatte att säga sina ord när han insåg att bollen kommer fram. JAG SKA TA DEN,
och med ett grep hade Oscar fått bollen. YES jag fångade den,Oscar dansar, ok ok sluta dansa och skicka bollen till mig det stod 1.1 men vänta de hade inte fått 1 OCH VI SKULLE SPELA TILL 2 mål DE FUSKAR SKREK OSCAR DE FUSKAR W.H. William hörde inte och sprang fortfarande. Det måste vara jag som ska spela sa Oscar och sprang från målet. Han sprang super snabbt snabbare än YOUTUBERN om han är snabb men.. vi ska nog prata om Oscar han sprang och när William tittade på honom då ville YOUTUBERN tackla honom innan Oscar kom och tog bollen och HAN SKÖT den kom inte i stolpen den kom inte utanför målet ,DEN KOM In till !MÅLET!.. MÅÅÅÅÅÅL YES YES YES DE KOMMER TILLBAKA 🤯🤩 NÅVÄL jag ska hålla mitt löfte men WILLIAM kommer med oss. "VA SKREK WILLIAM NEJ ALDRIG".
Okej sa Kalle då kommer jag zappa Oscar! NEJ sa William igen jag är med.. Oscar kollade besviket på William när han såg att han hålde kors fingret. Oscar tittade upp på Kalle med ett leende Kalle tog upp stel pistolen som Oscar kallar den.
Och sköt. ALLA FÄRGERNA VAR TILLBAKA INGET GRÅTT ELLER NÅT. "Kom William NU!"Nja aldrig sa William"och gjorde en framåt vålt och tog sönder stel pistolen (som Oscar kallar den) jag hållde  ljugar kors sa William. VISSTE DET BZZ sa YOUTUBERN det ÄR DÄRFÖR JAG SKA ZAPPA HONOM KILLEN MED BLONT HÅR. YOUTUBERN
SKÖT innan William skulle rädda honom POFF. Polisen hade kommit i full fart och ambulansen Kalle blev gripen och YOUTUBERN blev av med batteri. Men vad skulle hända med Oscar var är han nu. LÄS DEN TREDJE BOKEN YOUTUBERN OCH SPELEN DÅ ÄR DET OSCAR SOM ÄR BERÄTTAR JAGET.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YOUTUBERN 2Where stories live. Discover now