Modern hayatın köylüsü

93 5 0
                                    

Burada daha yeniyim üzerinde çalıştığım hikaye bitene kadar 8.sınıf da yazdığım hikayeleri paylaşıyorum.Daha çok deneme tarzında ama umarım beğenirsiniz :D

   O modern zamanların modern insanlarına göre eskide kalmış köy hayatının içinde ana oğul hayatlarını yaşayan veya yaşamaya çalışan bir ailenin hikayesidir ;

Daha gün ışımadan pencereden Zeynep kalkmış hazırlanıyordu küçük haylaz oğlu osman gürültüden dolayı uyanmış. uyanır uyanmaz da haylazliga başlamıştı.annesinin peşinden ayrilmayip üstelik annesinin işini yavaslatiyordu.  Gürültüye uyanan mustafa ağanın karısı hanımağa evde terör estiriyordu adeta...

Bunun nedeni tez duyuldu mustafa ağanın harmanı iyi çıkmamış hanım ağa ya esip gürlemişti oda hıncını evlerinde gündelikçi olarak çalışan mustafa ağanın akrabası zeynep ten almıştı. zeynebin oğlundan başka kimsesi olmadığından bunları çekmek zorundaydi.

hasatlar kötüleştikçe kötüleşiyor. mustafa ağa borçları yetistiremiyordu.

Zeynep e gelince bu sorunların derdini hep o çekerdi.Hanim ağa ve m6stafa ağa tecrübesine ve başka kimseleri olmadığına dayanaraktan zeynep i köye göndermiş boğucu sıcakta tüm işleri ona yuklemislerdi. Zeynep in hiç birşey umrunda değildi tek derdi oğlu Osman dı.  O istanbullarda yalnız anasiz kalmıştı.

Gel zaman git zaman aradan uzun bir süre geçti. Zeynep oğlunun özlemine daha fazla dayanamıyordu.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin