Dedekciftcilik

71 5 1
                                    

Arkadaşlar ilk olarak bölümler geç geliyor çok özür dilerim umarım bu bölümü beğenirsiniz iyi okumalar 😚

Selinden
Kızlarla eve gelmiştik yemeğimizi yiyip hemen odama geçtik,kızları iyice uyarmıştım çünkü kötü bisey olmasını istemiyordum kizlarda tamam diyip yatmıştık.

Aliden
Eve gelmistim ama çok gariptim bana ne oluyordu anlamiyordum, yarın olacakları biraz düşünüp yatmıştım.

Ateşten
Yine sarhoş bir halde eve dönmüştüm hemen sızıp yatmıştım.

Fetihden
Eve gelip hemen kendimi yatağa atmıştım neden ben her sevgilimle anlaşamıyorum diye düşünmüştüm genetigimde var herhalde deyip yatmıştım.

Mücahit
Eve gelmistim bir anda kendi kendime aga ne işmiş bee bu gönül meselesi ne guzel ışte benim öyle derdim yok tasam yok deyip hemen uyumustum

Yazardan
Mücahit in her zamanki halleri 😜

Arkadaşlar burdaki ali hariç digerlerinin oyle bi alakası yok sadece caps amaçlı yani hikayede oyle karakterler yok canlarimmm 👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar burdaki ali hariç digerlerinin oyle bi alakası yok sadece caps amaçlı yani hikayede oyle karakterler yok canlarimmm 👆

Selinden
Sabah olmuştu kızlarla kahvaltımizi yapmıştık hemen giyinip çıktık Nazli ve Eylem dedektif havalarına bürünmüştü şapka ve gözlük takmıştı yoldaydik pastaneye gidiyorduk orada bekleyecektik ben ise çok heyecanlıydım.

Aliden
Hepimiz ajanstaydik bugün için uyarmıştım bir şey belli olur diye çok heyecanlanıyordum.

Vakit gelmişti

Aliden
Seline mesaj ve konumu atmıştım onu almamı istemiyordu kendisi gelecekti yola çıkmıştım fetihlerde gideceğimiz yere çoktan gitmisti insallah kötü birşey olmazdı.

Selinden
Konumu ve mesaj atmıştı beni almasını istememiştim hevesli gibi görünmemem lazımdı kızlarda çıkmıştı şimdiye varmışlardır bende hemen çıkmıştım

Eylemden
Biz de kafeye yeni gelmiştik hemen yerimize yerleşmiştik,ve selinlerin gelmesini bekliyorduk.

Fetihden
Biz çoktan gelmiştik yerimizde Alileri bekliyorduk.

Aliden
Gelmistim Selinin gelmesini bekliyordum Fetihlerde burayı izliyordu ve Selinde gelmişti hemen merhabalastik ve oturduk ikimizde gergin dik kahvelerimizde gelmisti normal birbirimizden bahsediyorduk çok güzeldi ben söze girdim ben Ali Mertoglu bir ajansim var ve biz 4 ortağız hepsi de kardeşim gibidir yakinda tanisirsiniz ailem başka bir şehirde tek yaşıyorum dedim.

Selinden
Bende Selin Yılmaz annem ve kardeşimle yaşıyorum babam küçükken bizi terketmiş konservatuar okudum oyuncu olmak en büyük hayalim umarim gerceklestirecegim.

Nazlıdan
Dikkatle Eylemle birlikte dinliyorduk gayet hostu Ali ama bisey dikkatimi çekmişti Selinlerin masasının yanindaki erkekler 2 gun önce lokantadaki gördüğümüz kişilerdi Selini suzuyorlardi cok sinirlenmistim ablama kimse oyle bakamazdi hemen Eyleme söyledim Eylemde sinirlenmisti ama mecbur foyamizin ortaya cikmamasi icin bişey yapamiyorduk.

Mücahitden
Alileri ve yanindaki kizi yani Selini pur dikkat izliyorduk keske ssesleride duyabilseydik Fetih ve Ateşe dogru
donup beyler yeni yengemiz nasil dedim hepimiz gulduk ama guzel bir kizdi ve iyi birisine benziyordu ama sonra Alilerin karşı masasındaki 2 gun once Selinin yanındaki olan kızlar dikkatimi çekti Aliyi pur dikkat izliyorlardi ve bizede arada sirada donup dik dik bakiyorlardi bizimkilere soyledim ikisininde dikkatini cekti bizde arada sirada bize bakiyorlarmi diye bakmaya basladik.

Aliden
Sohbet baya ilerlemisti cok guzel ve iyi bir kizdi ve oldukca alçakgönüllüydu arada sirada bizimkilerede bakıyordum suanlik bir sorun yoktu dedigim gibi sohbet klasik sohbetlere dönmüştü.

Selinden
Ali gerçektende çok yakışıkli ve cömertti arada sirada kizlarada bakiyordum ama kas goz hareketleri yapıyorlardı bi an huzursuzluk kaplamıştı içimi sohbet baya güzel gidiyordu sanki bisey olacakti.

Eylemden
Artik dayanamıyordum Selin zaten yaptıklarımızı anlamiyordu ve üstüne üstelik bize bakmaya da başlamışlardı bu biz erkekler iyice cok oluyordu ve bize baktıktan sonra fisir fisir gülerek konuşuyorlar artik daynamadim ve Nazliya soyleyip masadan kalktim sinirli ve hizli bir sekilde o erkeklerin masasina ilerledim Nazlida tabi pesimden geliyordu Selin gözlerini kocaman acmis bizi izliyodu tabi Alide ve masalarına geldim ve sesli bir sekilde pardonda sen sabahtan beri benim yan masadaki arkadasimi nasil suzersin be zsapik dedim hemen Selin yanimiza geldi ama durmadim ve bide yetmemiş gibi bize bakip gülerek fisir fisir konuşuyorsunuz ya sapiklar dedim ve siyah sacli cocuga cantayla vurdum Nazlida sari mi turuncumu sacli sapiga vurmaya basladi tabi Selin ve Ali bizi ayirdi ve hepsi sinirli sinirli bakıyordu

Eylemden Artik dayanamıyordum Selin zaten yaptıklarımızı anlamiyordu ve üstüne üstelik bize bakmaya da başlamışlardı bu biz erkekler iyice cok oluyordu ve bize baktıktan sonra fisir fisir gülerek konuşuyorlar artik daynamadim ve Nazliya soyleyip m...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selinden
Hepimiz bir masaya oturduk ama ben çok mahcuptum ama anlamadığım sey Alinin arkadaşları burada ne yapıyordu Eylem ve Nazlıda hala Fetihe ve Ateşe dik dik bakıyordu Mücahit ıçin zaten bir sorun yoktu cok garipti ve sessizliği bozan Fetih oldu abi noluyo ya bunlar bize niye daldi dedi ve hemen Eylem soze girdi yahu anlamıyorsun Selini bildiğin suzuyordun Ates lafa girdi hey Allahim Ali kusura bakma ama biz Alini arkadaslariyizya Selin nasil birisi diye gozlemlemeye geldik dedi o sirada ben ve kizlar hem sasirdi hem kizardik sizde yanlis anlamissiniz dedi sonra Mücahit  aga açıkçası sizde Aliyi suzuyodunuz kizlar sinirlendi ve lafa Nazli girdi bizde ayni sebep için gelmistik dedi ve herkesin foyasi ortaya çıkmıştı ve son olarak Ali soze girdi

Aliden
Ya açıkçası herşeyi anlatayim bunlar seni lokantada görmüştü sonra biz ajansta karşılaştık falan bizimkilerde boyle bir fikir çıkardı  dedim sonra Selin soze girdi benim arkadasim vr kardesimde o sebepten dolayi buraya geldiler dedi kızarmisti ama hala cok güzeldi onra ben lafa atıldım bu hatayi telafi etmek icin yarın akşam hep birlikte karşılaştığımız lokantada yemek ymeye ne dersiniz dedim herkes olur dedi sonra herkesin sinirleri inmişti ve herkes birbirleriyle tanıştı ben ve Selin gülüyorduk noldu dedigimde halimize gülüyorum dedi herkes kaynaşip  tanıştıktan  sonra evlere dağıldık.

Aliden Ya açıkçası herşeyi anlatayim bunlar seni lokantada görmüştü sonra biz ajansta karşılaştık falan bizimkilerde boyle bir fikir çıkardı  dedim sonra Selin soze girdi benim arkadasim vr kardesimde o sebepten dolayi buraya geldiler dedi kızarmi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canlarim biliyorum çok gec atiyorum bolumu ama klavyem bozuldu telefonun ekrani kırıldı ve klavyede cok zor yaziyorum ondan dolayi cok ozur dilerim bu bolum icime sinmedi her yonden ama daha fazla gecikmesin diye attim arkadaşlar bu bolume oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin hepinizi seviyorummmm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın İşi Belli Olmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin