Din capitolul anterior
Când ne îndreptam spre KFC am văzut-o pe.....
În capitolul acesta
Am văzut-o pe sora mea mai mare care are 18 ani. O cheamă Eliza. Este clasa a 12 - a. Ea a rămas în București.
Eu- Eliza!
E-Adelina!
Si fug spre ea și o iau în brate.
E-Ce faci?
Eu- Bine. Tu?
E-Bine.
Eu- Cum ai venit aici?
E-M-a adus mama.
Atunci ma duc la mama și o iau în brate.
Eu- Mulțumesc ca ai adus-o pe Eliza.
M- Cu plăcere.
După ce am vorbit am mers toate trei la KFC.
Când am terminat de mâncat, ne-am mai plimbat prin mall. Sora mea și cu mine am vrea sa ne facem o schimbare de luc. Asa ne-am dus la coafor.
Dc(Doamna de la coafor) - Bună ziua.
Eu-Bună ziua.
Dc-Cu ce va pot ajuta?
Eu- Sora mea și cu mine am vrea sa ne vopsim.
Dc-Bine. Ma duc sa mai chem pe cineva.
După trei minute a mai venit cineva și ne-a zis sa luam loc pe scaune.
Cred ca după o ora și jumătate eram gata. Eu m-am vopsit asa:Și sora mea asa:
După ce am plătit, am ieșit din magazin și ne-am îndreptat spre casa.
Când am ajuns în fata apartamentului, m-a întâlnit cu Bianca.
B-Bună Eliza. Buna Adelina.
Eliza și cu mine-Bună.
B-WOW. Vati vopsit super frumos.
Eu- Mulțumim. Unde te duci?
B-Aaa. Vroiam sa vin la tine sa te întreb dacă vrei sa facem temele împreuna.Eu-Sigur!
Am intrat toate trei în casa. Eliza a rămas cu mama în living sa se uite la televizor, iar eu cu Bianca am mers în camera la mine sa ne facem temele.După o ora am terminat la romana și mate. Acum mai avem la celelalte materii pe care le avem mâine. Apropo, am terminat asa repede la romana și la mate pentru ca astăzi profele noastre au avut o dispoziție mai buna și ne-au dat puține exerciții.
După încă o ora am terminat toate temele.
B-Aleluia.
Eu- Ce?
B-Credeam ca nu mai terminam.
Eu- Eeee. Uite ca am terminat. Acum hai sa vedem ce mai fac Eliza si mama.
B-Ok.Când am ajuns în living le-am văzut pe Eliza și pe mama uitându-se la un film.
Eu- Hei. Ce faceți? Va uitați la film fără noi?
M-Nu am știut ca ati terminat.
Eu- Bine. Va iertam de data asta.
Când am vrut sa ma așez, am auzit ca îmi suna telefonul era Vlad. M-am scuzat și m-am ridicat după canapea.
Eu-Bună Vlad.
V-Bună
Eu- Ce faci?
V-Bine tu?
Eu- Bine.
V-Daca te întrebi de ce am sunat, te-am sunat sa te întreb dacă vrei sa vi la mine sa îmi ți de urat pentru ca tata cu mama și cu Cristi sunt plecați.
Eu-Ok. Dar stai sa vad cum ii zic mamei, Biancăi și Elizei.
V-Cine e Eliza?
Eu-Eliza e sora mea. Ea are 18 ani și a rămas în București.
V-Aa.Ok. Aștept sa îmi spui.
Eu- Bine. Te pup. Paa.
V-Paa.Imediat ce i-am închis lui Vlad m-am dus i apoi în sufragerie sa le spun.
Eu- Pe mine m-a chemat Vlad la el. Va supărați dacă plec.
E-Eu nu ma supăr. Mai stau 3 zile aici și pot sa mai stau cu tine.
B-Mie tocmai mi-a dat mesaj mama sa vin acasă.
M- Poți sa te duci draga. Eu nu ma supăr.
eu și Bianca - Paa.
Mama și Eliza-Paaaa.Când am ieșit pe hol,Bianca s-a dus la ea acasă și eu la Vlad. Am ciocănit și după 1 minut sa decis și el sa deschidă.
V-Wow. Te-ai vopsit. Îți stă bine.
Eu-Mulțumesc.Am intrat în casa. Am mers în bucătărie. Pe masa era un buchet de trandafiri roșii. Și lângă ei o farfurie plina cu paste cu sos.
Eu-Wow. Vlad,nu trebuia sa te deranjezi atât.
V-Ce nu fac eu pentru iubita mea.Atunci m-am dus și-am sărutat. Ne-am așezat la masa și am început sa mâncăm.
Eu-A fost foarte delicios.
V-Multumesc! Este pentru prima oara când gătesc ceva care nu trebuie doar sa îl bag la microunde.
Eu-Sa mai încerci sa gătești. Eu zic sa te duci la ,, Chefi la cutite"
V-Nu o sa ma primească doar cu o farfurie simplista de paste cu sos. În fine. Asta nu mai contează.El începe dintr-o data sa rada și nu se mai oprește.
Eu-A fost doar o mica glumita.Atunci ma ia pe sus și ma duce în dormitor. Ma pune pe pat și începe sa ma gâdile. Doar site ca nu suport asta.
Eu-Bine. Gata. Nu mai fac glume pe seama mâncării tale.
V-Ești sigura?
Eu-Da. Foarte sigura.
În sfârșit se oprește. Am văzut ca pe masa era o cana cu apa. Ca răzbunare am luat cana cu apa și i-am aruncat-o în fata.
Eu-Trezirea Duțule.Eu râdeam în timp ce el își cauta haine cu care sa se schimbe. Dar sa stea liniștit. Răzbunarea încă nu s-a terminat.
După pe a ieșit de la baie l-am întrebat ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic:
Eu-Vrei sa ne uitam la un film?
V-Ok. La ce film?
Eu-La unul de groaza.
V-Ok. Ma duc sa caut un film.
Eu-Bine. Vin și eu imediat.
În mintea mea "ce bine ca și-a lăsat telefonul aici." I-amuat telefonul și o boxa care se poate conecta prin bluetooth.Când am ajuns în living,Vlad ma aștepta cu filmul deja pregătit și cu un castron cu floricele. Bine ca boxă era mica și am putut sa o bag în buzunarul de la pantaloni.
Filmul deja începuse. Momentan nu era nici o fază mai rea. Pana când Vlad mi-a zis:
V-O vezi pe aia care sta după colt și se uita după ala. M-am speriat de ea când am observat-o.
Eu-Da. Și eu m-am speriat.
Era momentul perfect. Când fata aia aproape s-a apropiat de omul acela, am co ectat telefonul la boxă și am pus cel mai groaznic sunet posibil de la o sperietura.
Vlad a capăt bolul cu floricele pe jos pentru ca a tresărit. Nu s-a speriat, doar nu s-a așteptat.
Eu-Ce ai făcut Duțule?
V-Ce sa fac și eu. Am vărsat bolul cu floricele pe mine.
Eu-Te-ai speriet?
V-Nu. Doar nu ma așteptam.
Eu-Scuze.
V-Pentru ce?
Eu-Pentru ca ți-am făcut o farsa.După ce am spus asta, am scos boxă de după televizor și i-am arătat-o. A început sa ma alerge prin toată casa.
Hey. Im back. Scuze pentru absenta dar nu am mai avut timp sa postez.Am scris doar în timpul liber putin. În acest timp m-am apucat de o carte noua "Totul pentru iubire''.
Și am scris și un capitol la el și în același timp am scris acest capitol. Deci ne revedem cu un nou capitol. Bye.
Scuze pentru greșelile gramaticale.
#1225 de cuvinte.
CITEȘTI
O relație cu Vlad Munteanu
FanficAceasta carte este un pamflet și trebuie tratata ca atare. :)). Este vorba despre o fata pe nume Adelina. Are 15 ani. Ea se întâlnește cu Vlad Munteanu. Mai mult o sa descoperiți când citiți.