Postanowiłam przedstawić państwu rodzinę Christophera
Jolie
Młodsza siostra bliźniaczka Chrisa, o parę minut. I nie są podobni. Buntowniczka z charakteru, kocha przygody i nie lubi siedzenia w zamku. Jeśli robisz coś zabronionego, ona ci zawsze w tym pomoże i pewnie się przyłączy. Często kłuci się z bratem, chociaż bardzo się kochają. Można do niej przyjść np. na plotkowanie.
"Chciałabym kogoś zabić, ale księżniczce nie wypada"
Angelica
Matka Chrisa. Była szóstka, zawsze wymaga od siebie jak najwięcej, chce być perfekcyjna, ale jest też bardzo miła i możnesz z nią porozmawiać, a ona zawsze Ci pomoże. Miała bardzo trudną przeszłość, doskonale zna sytuację uczestniczki i zawsze można szukać u nie wsparcia.
"Głupcem jest ten, kto ocenią innych ale nie założył ich butów i nie przeszedł tej drogi co oni"
Mark
Król, który znalazł miłość swego życia. Najchętniej siedziałby z Angelicą w ogrodzie i czytał książki. Ma pozytywne podejście do eliminacji, chce, żeby jego syn się zakochał. Zapewne często będzie odwiedzał kandydatki i starał się mieć z nimi dobre relacje. Kocha jeść czekoladę. Chce też, by jego syn wybrał odpowiednią osobę, więc będzie wszystko sprawdzał i się przysłuchiwał. Historia jego miłości był trochę chaotyczna i dziwna, może kiedyś ktoś ją pozna. Podpowiedź, że Kendall bierze we wszystkim udział
"Prawdziwi przyjaciele nigdy nas nie opuszczą"
Jayden
Młodszy o dwa lata brat księcia. Wegetarianin, który kocha rośliny, ciszę i książki. Zwykle siedzi zamknięty w swoim pokoju lub w bibliotece i nie zwraca uwagi na otaczający go świat. Jest zawsze uśmiechnięty, ma oswojonego orła o imieniu Mi.
"Książka jest jak najlepszy przyjaciel, nawet wtedy, gdy cały świat się odwraca"
Niedługo poznacie resztę^^