4. Bölüm

263 18 0
                                    

Görevden geleli bir saat olmuştu neredeyse. Bugün Fethiyle Ateş kızlarla buluşmayı planlıyorlardı. Ama Ateş timle fazla ilgilenemediklerini fark etti ve bugünü onlarla geçiricekti. Nazlıyı aradı haber vermek için.
Ateş--Nazlı Telefon
N:Alo hayatım
A:Nazlım nasılsın?
N:Ben iyiyim Ateş asıl sen nasılsın? Aradığına göre görevden döndünüz. Bişeyin yok değil mi.
A:Nazlım bi sakin ol gözünü seveyim iyiyim ben bişeyim yok. Ben seni bugün buluşamıycağımızı söylemek için aradım.
N:Neden buluşamıyor muşuz? Ateş sen kesin vuruldun falan ben görmiyim diye buluşmak istemiyorsun.
A:Hayatım vurulma falan yok gerçekten sapasağlamım ben.
N:O zaman neden bulaşmak istemiyorsun. Beni özlemedin mi yoksa.
A:Nazlım birtanem hayatım bir dinle gözünü seveyim bir dinle yaa.Birincisi buluşmak istemiyorum demedim buluşamıycaz dedim. İkincisi ben senin yanındayken bile seni özlüyorum. Üçüncüsü senin aşkına düştüm mıhlama peyniri gibiyim(ÇINAR) nereye çeksen oraya gidiyorum iyice aptal aşık oldum time zaman ayıramadım. Bugünü onlarla geçirelim diyoruz.
N:Bir de böyle konuşmasan hiç çekilmezsin Ateş Açar. Tamam ben de Eylem le takılırım o zaman. Seni seviyorum.
A:Bende seni seviyorum birtanem.
Telefonu kapatırlar. Ve timle bugün napıcaklarını konuşurlar.
F:Eee beyler napıyoruz bugün.
A:Bence futbol oynayalım.
Fey:Abi bence  bilardoya gidelim..
F:Beyler bowling dururken bilardo nedir?
K:Beyler bence eğitim alanına gidelim  atış falan yaparız he.
A:Eeeh keşanlı. Olum daha yeni geldik operasyondan. Ne atışından bahsediyırsun. O zaman önce bowlinge gidelim abi sonra bilardo oynarız gece de futbol yaparız. Bugün full beraberiz yani kabul mü?
F:Vallaha bana uyar kardeşim. Her alanda kendimi gösteririm böylece.
Fey:Vallaha komutanım çok zekisiniz böylece keşanlı abim dışında kimsenin kalbi kırılmamış oluyor.
K:Keşanlı kim ki zaten.
A, F, Fey:(Kaş göz yaparlar birbirlerine) Aaaaah bu hayat çekilmez, Aaah bu hayat çekilmez sen olmazsan keşanlı Aaah bu çile çekilmez.
K:Tamam lan tamam hemen de alıyorlar gönlümü. Hadi gidelim o zaman beyler.
O sırada içeriye Tahir le Yavuz girer.
Y:Beyler hayırdır nereye böyle.
A:Komutanım bugünü birbirimize ayırdık. Siz ikinizde bizimle geliyırsunuz.
Yavuzla Tahir bakışırkar ve onaylarlar.
Y:E gidelim bakalım nereye gidiyoruz.
Hepsi karargahtan çıkıp oyun salonuna giderler. Bu arada Fethi, Feyzullah, Keşanlı bir grup Tahir Yavuz Ateş  diğer gruptur ve tüm karşılaşmalar bu 2 grup arasındadır. Öncelikle bowlinge geldiler.
F:Beyler gelin bir bowling selfiesi yapalım.
Hepsi fotoğraf çekinirler. Ve Fethi fotoğrafı hemen Eyleme gönderir. Çünkü Eylem Fethiye izin vermiştir ancak attığı her adımı fotoğraflarla bildirmek şartıyla. Tabi Nazlı da Eylemn yanında olduğu için o da uzaktan Ateşi takip ediyordur..
Eylem:Aha Fethi den bildirim var.
Nazlı:Ne yazmış nerdelermiş.
Eylem:Fotoğraf atmış. Bowlinge geldik hayatım seni seviyorum demiş.
Nazlı fotoğrafa bakar.Ateşi görür tabi hemen.
N:Ayyyy aşkım ne kadar da yakışıklı çıkmış. Boy pos endam kas maşallah yaa.
E:Ay evet yaa Fethiye açık renkler yakışıyor. Çok yakışıklı olmuş benim aşkımda.
N:Yalnız ikimize de peçete lazım Eylemcim.
E:A a nedenmiş o.
N:İkimizinde ağzının suyu akıyor da ondan.
Güldüler.Bu arada Erkekler oynamaya başlamıştır.
A:Yavuz ilk sende hadi ıskalamamız lazım.
Y:Merak etme Ateş bowling bizde ata sporudur. :)
Yavuz topu atar ve lobutların hepsi devrilir. Sıra Fethidedir.
Fey:Hadi Abi gözünü seveyim yenilmemek lazım.
Fethi de atar ve o da hepsini devirir.
Sırayla Ateş Feyzullah ve Tahir de atar. Onlarda hepsini devirir. Sıra keşanlıya gelir. Keşanlı malesef o kadar iyi değildir. İlk attığı top sağdan gider ve hiçbiri devrilmez. İkinci attığı topla 5 tanesini devirir. Bir süre sonra oyun bitmiştir. Ve kazanan tabiki Ateş Yavuz ve Tahirdir. Bu sırada Eylem tekrardan fotoğraf istemiştir.
F:Beyler o zaman oyun sonu selfiesi ha.
A:Yalnız yenildiniz farkındasın değil mi kardeşim.
F:Aman iyi ki bir yendiniz. Anı kalsın diye çekiyorum olum.
A:O zaman şöyle yapıyoruz bizim takım kahkaha atarken sizin takım somurtucak.
F:Pardon o niyeymiş.
A:Fethicim yüzüne vurmak istemiyorum ama yenildiniz siz o yüzden.
Fethi normalde olsa kabul etmezdi ama Eyleme fotoğraf atması gerekiyordu o yüzden kabull etti ve çekilen o fotoğrafı da gönderdi.
E:Kızım şunlara bak. Fethiler yenilmiş seninki ve takımı yenmiş.
N:Ya kızım bunlar çok tatlılar yaaa. Ayrıca tabi ki benim aşkım yenicek. Onun başaramıycağı hiçbişey yok.
E:Pardon ben Ateşi tanıyorsam kesin hile yapmıştır.
N:Eylemcim Eylemcim yenilince herkes bahane üretir. Maç belli sonuç belli.
E:O işler öyle olmuyor Nazlıcım bilek hakkı diye bişey var bilmem hatırlar mısın.
N:Sen bana ne demek istiyorsun ya sen ön.. Eylem biz napıyoruz kızım. Biz niye kavga ediyoruz manyak mıyız. Onlar etmiyorlar. Kendimizs gelelim.
E:Haklısın Nazlı yaa kendimize gelelim. Bizene kim nasıl kazanırsa kazansın kardeşim.
Erkekler bilardoya gitmişlerdir. Bilardo hakkında bi bilgim olmadığı için direk sonucu söylüyorum. Bilardoyu Fethiler kazanmıştır. Ve az önceki pozun tam tersini vermişlerdir bu sefer. Yani Ateşler somurtuyor Fethiler kahkaha atıyor. Sonra karargaha doğru yol almaya başlamışlar Yolda giderken balonlara ateş edilen bir oyunla karşılaşmışkar. (Ateşle keşanlının iddiaya girdiği keşanlının kaybettiği atış oyunu.) Keşanlının da gönlü olsun diye her takımdan birer kişi çıkıp oynayacak. Fethilerin takımında tabiki keşanlı. Diğer taraftan da Ateş. Dizideki aynı sahneyi düşünün.

Fethi onları videoya çekmiş ve Eyleme göndermiştir. Tabi Eylem de boş durur mu Fethinin gönderdiği herşeyi kopyala yapıştır Nazlıya. Fethi Eylem mesajlaşması sizlerle.
F:Hayatım video da gönderiyim dedim kesinlikle izlemelisin. Bu arada biz karargaha dönüyoruz. Karargahta son oyun oynanacak. Çift kale futbol yapıcaz.
E:Heeeey biz de geliyoruzzz. Sizi izliycez. En sevdiğim.
F:Tamam o zaman karargahta görüşürüz.
E:Görüşürüz hayatım.
Nazlı kalk hazırlan karargaha gidiyoruz.
N:Noldu kızım neden.
E:Bizimkilrr gutbol oynıycakmış kaçmaz kızım bu. Çabuk.
N:Ayyy doğru diyırsun hemen çıkalım.
Beyler karargahın kapısına geldiğinde Eylem ve Nazlı kapıda onları beklemektedir.
K:Beyler maç iptal galiba.
F:İptal falan değil onlar maçı izlemeye geldiler.
A.:Gördün mü yavuz yenilen pehlivan hakikaten güreşe doymuyormuş.
Y:Keşke görmez olaydım :)
Kendi aralarında gülerek kızlara yaklaşmışlardır. Nazlı hemen Ateşe koştu vs sarıldı. Eylem de Fethiye tabi.
Hepsi futbol oynanıcak yere gittiler. Maç başlamıştı. Dizideki gibi Ateşin takımına karşı Fethinin takımı benim yazdığım oyuncalar olarak kurgulayın burayı.

Ateşin takımı hiç gol yemeden gol üstüne gol atmıştur. Nazlı sadece Ateşi izliyordur. Ateşde her gol attığında Nazlıya kalp gönderiyor. Günün sonunda Ateşle Nazlı Eylem ve Fethi Ateşle Fethinin odasına geçmiştir. (Ateşle Fethi aynı odada kalıyorlar bu arada)

Arkadaşlar bu bölüm bu kadar. Diğer bölümde odadan devam edicez. Okuduğunuz yorumladığınız ve beğendiğiniz için teşekkürler. Baya bir geç geldi ama stajdı vizeydi finaldi anca işte. Kendinize iyi bakın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Söz Konusu Nazat BuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin