Na tvoje přání, příběh z doby Pobertů pro tebe Lasenka01
S láskou L.Brýlatý chlapec s uhlově černými vlasy ležel zahrabaný v peřinách.
Ze zdola se ozýval zpěv paní Potterové, která připravovala snídani.
Její syn však i přes to, že slunce už bylo vysoko na obloze, stále spal.Probudilo ho drnčení zvonku a volání jeho otce, ať jde okamžitě dolů.
James se jen s námahou pokusil otevřít oči a chvíli jen tak zíral do stropu.
Dveře jeho pokoje se rozlétly dokořán a na něho se valila osoba s delšími černými vlasy.,,Tichošlápku?"zajásal James a kamaráda radostně objal.
,,Nazdar Dvanácteráku"hlaholil Sirius Black, usedající ke svému příteli na postel.,,Teda..ne že bych tě nerad viděl, ale co ty tady?"mnul si Potter rozespalé oči.
,,Zdrhnul jsem, konečně"prohrábl si Sirius vlasy.
,,Vážně? No, a kde teď budeš bydlet?"
,,Vlastně už bydlím.. vaši si mě tu nechaj, já to říkám pořád:mě prostě miluje každej"rozesmál se.
,,Příšerně namyšlenej čokl, přesně to seš brácho"praštil ho James přes rameno a zamířil ke skříni s oblečením.
Během deseti minut už seděli oba u snídaně.°°°
,,Přišli dopisy z Bradavic"oznámila rudovláska svým kamarádkám a posadila se ke stolu.
,,Tak to aby jsme si vyrazily na Příčnou"usmála se Angel a začala se pokoušet vydolovat z obálky seznam učebnic.
,,Jenže nám nefunguje letax"zkřížila Julee ruce na prsou.
Všechny Juleeniny nejlepší kamarádky byly teď u ní doma, na prázdninách.
Sdílely společnou ložnici v Nebelvírské věži, společný smysl pro humor, společná dívčí tajemství a hlavně přátelství.
První členkou jejich čtyřlístku byla Lily Evansová.
Byla to velice milá a laskavá rudovláska s očima jako dva smaragdy.
Druhá z děvčat byla Clare, přestoupila do Bradavic ve třetím ročníku z Krásnohůlek ve Francii.
Byla to velmi krásná blondýnka, aby ne když její mamka byla víla, a taky si na svém vzhledu velmi zakládala.
Další členkou jejich nerozlučné party byla Angel. Angel byla velice temperamentní brunetka, do všeho se hrnula po hlavě, z trestů a přestupků proti školnímu řádu, si dělala asi tolik, co Poberti.
Jméno podle anděla bylo k její povaze ironií, přesto to byla velice hodná dívka s obrovským odhodláním a obětavostí.
Poslední byla již zmíněná Julee, drobná, většinou tichá blondýnka se zalíbením v jasnovidectví.,,Tak by nás mohla třeba odvést moje mamka"navrhla Clare. Její kamarádky nadšeně přikývli.
,,To by byla moc hodná, Clare"
A tak už odpoledne všechny čtyři postávaly na Příčné ulici.,,Tak se asi rozdělíme, stihneme to rychleji"navrhla Julee.
,,Já dojdu pro učebnice do Krucánků a Kaňouru"řekla Lily, jak taky jinak, knihomolka jedna zrzavá.
,,Já půjdu s tebou"přikývla Angel a zaháka se Lily za paži.
,,Tak já s Julee zajdeme pro brka a inkousty a možná stihneme i hábity..pak se sejdeme na zmrzlině, řekněme za hodinu a půl?"řekla Clare a tak se rozešly po dvojicích opačným směrem.°°°
,,Ehm..podívej Lily, někdo na tebe támhle mává"zakřenila se Angel.
,,Ne! Toho jsem vážně potkat nepotřebovala!"zaskuhrala zrzka nasupeně.
Lily se pokoušela předstírat, že je sloup, ale to už stáli oba chlapci přímo u nich.
,,Nazdárek Evansová, taky na nákupech?"vyjekl afektovaně chlapec s tmavými vlasy, elegantně mu spadajícími do tváře.
,,Ne Blacku, hledám tady zkameněliny dinosaurů"setřela ho Lily, což způsobilo že Angel vedle ní se mlátila do stehen smíchy.
,,Jé, ahoj Lily, tak jaký máš léto?"vychrlil ze sebe Potter, stojící hned vedle Blacka.
Lily se zarazila. Vážně jí právě řekl jménem? Vážně neměl poznámky na to "jak nám Evansová přes léto zkrásněla"? Co to s tím Potterem je?
Pak si Lily uvědomila, že tam stojí, dost možná s otevřenou pusou, a rychle odpověděla.
,,Jo, skvělý..jsme s holkama u Julee, co ty?"
,,No jo, u nás jsou zase kluci..ehm..Angel, jsi v pohodě?"otočil se k chroptící dívce a jen stěží odvrátil zrak od Lily.
Angel byla v obličeji celá rudá, jak se snažila zastavit záchvat smíchu, z očí jí stékaly slzy a celá se chvěla potlačovaným smíchem.
Sirius do ní dloubal prstem, jako do něčeho neidentifikovatelného.
,,No, asi už půjdem..tak ahoj v Bradavicích"zamávala Lily a otočila se k odchodu.,,Vážně jsi právě mluvila s Jamesem Potterem a ani jednou jsi ho neurazila?"řekla Angel, jen co se uklidnila.
Lily jen pokrčila rameny, pořád na tím vším přemítala v hlavě.
,,Vážně Lily, ty vaše hádky baví celou školu. Nejlepší bylo jak jsi ho ve třetím ročníku proměnila v.."
,,Zklapni Angel. Lidi se mění, třeba i ten tupohlavec, o jehož příslušnosti k lidské rase stále pochybuju"zamumla Lily a snažila se tvářit, že se právě teď vůbec v myšlenkách nezaobírá tím, že má ten chytač střapatá moc hezký tělo a následně se za ty myšlenky v duchu fackovala.°°°
,,Jé, ahoj holky"ozvalo se těsně za nimi dvojhlasně.
Julee sebou škubla a upustila náruč pergamenů na zem, rychle se k nim sklonila a začala je sbírat.
,,Promiň, to jsem nechtěl..ukaž pomůžu ti"
,,Díky"usmála se a teprve teď se na ně oba pořádně podívala.
Přes prázdniny se moc nezměnili, jen trochu víc zmužněli a dospěli, ale byli to pořád ti stejní Pobertové.
,,Taky jste zašly na nákupy?"usmál se Remus Lupin.
,,Jojo, a kde jste nechali kluky?"zajímala se Clare, která jim konečně začala věnovat pozornost, doteď totiž házela oslňující úsměvy na mladíka za pokladnou.
,,Š...šli p..pro u..učebnice"zakokrhal se najednou Petr.
,,Jsi v pořádku?"podívala se na něho Julee starostlivě.
Petr jen roztržitě přikývl a odběhl se slovy -že si něco zapomněl támhle- směrem kam neurčitě mávl rukou.
Clare se zasmála, bylo jí jasné že Lily s Angel Pottera s Blackem stoprocentně potkaly.
,,No tak my už půjdeme"zamávala Clare volnou rukou, ve druhé totiž nesla nespočet nových brků, a zamířila k východu.
,,Ahoj"usmála se Julee a ještě jednou střelila po Petrovi nejistým pohledem.
Pak obě odešly°°°
O několik dní později
,,Takže naposledy"vydechla Lily a pohlédla na své tři kamarádky.
,,Dokážete si to vůbec představit? Příští rok už..už žádné Bradavice nebudou.."řekla tlumeným hlasem Clare.
,,Ale tak.."usmála se Angel ,,máme ještě jeden celý rok před sebou, a ten si náramně užijeme!"
,,Tak do toho..sedmý ročník v Bradavicích"dořekla Julee a vztáhla ruku po Angel stojící vedle ní, ta druhou rukou svírala Lily, která držela v dlani ruku Clare, tak jako to dělávaly každý rok.
,,Takže na tři.."řekla Clare.
,,Jedna.."začala Julee.
,,Dvě.."pokračovala Angel.
,,Tři!"dokončila to Lily a všechny naráz udělaly pravou nohou krok vpřed.Proběhly zdí mezi přepážkami 9 a 10 a stály na nástupišti 9 a 3/4.
Nastoupily do vlaku a posadily se do prvního volného kupé co našly.
Vlak zapískal a dal se do pohybu.
Lily Evansová vyhlédla z okna a sledovala ubíhající krajinu za sklem.
Tak začala jejich poslední cesta do Bradavic. Nostalgicky se usmála a byla by přísahala, že zahlédla drobnou zrzavou dívku, brunetku a blondýnku, které tímhle vlakem jely do školy poprvé.. nyní tu seděly, o sedm let starší a na své cestě vůbec poslední.
ČTEŠ
Slavnostně přísahám...
FanfictionPříběh z doby Pobertů.. ...a ještě dál HP fanfikce Poslední rok v Bradavicích, než bude skupinka mladých čarodějek a kouzelníků nucena čelit stále sílícímu zlu. Možná, že se tenkrát na nádraží King's Cross viděli naposledy..naposledy co se setkali...