Všechno ostatní mám nějak v mlze. Pamatuji si jen, že můj křik zaslechla učitelka, která začala okamžitě jednat.
Přijela policie, pohřební služba a nevím kdo další ještě. Taky přijela moje mamka. Učitelka s ní mluvila a říkala ať si mě pár dní nechá doma pro prožitém šoku.
Potom co jsme přijeli domů, netuším jestli MHD nebo autobusem, furt jsem přemýšlela čeho jsem byla svědkem.
Napadali mě různé věci, třeba bude vražda svedena opět na mě, když jsem tak moc neoblíbená. Dost Zarah! Bude to přeci vyšetřovat policie, ne nějaké učitelky a spolužáci, ty za to přece vůbec nemůžeš! Potom jsem se trochu uklidnila. Konečně jsme byli doma, úplně automaticky jsem zamířila ke své posteli, a přikryla se.
,, Zarah? '
Chtěla jsem něco říct, ale hlas mě zradil. Jen jsem přikývla
,, Budu muset jít do práce, zaskočila za mě Leni i když by měla mít klid než se miminko narodí, takže kdyby jste něco dělo máš tady telefon''
A políbila mě na čelo.
Pak už jsem jen slyšela známe zvuky jako bouchnutí dveřmi, cvaknutí zámku, dupot mamky po schodech, pak už jen ticho. Ticho které mi trvalo ušní bubínky! Poté jsem usnula.
O pár stejně nudných dnů později
Jsem šla konečně do školy. Den šel normálně, ale na poslední hodinu přijela policie. Mladá policistka se mě jemně ptala co se stalo, převyprávěla jsem jí co všechno vím. Vše si nahrála, přikývla a odjela. Konečně zazvonilo.
Vydala jsem se domů.Ahooj 💞
Tak to zase to vydávání knížek rozjedeme 😏🙂 tato knížka bude vycházet 1x týdně, podle toho kdy budu mít čas vydávat. Omlouvám se za kratší díl, příště to bude o hodně lepší. Jak se vám zatím knížka líbí? Kdo myslíte že bude vrah? Nějaký pěkný komentář potěší 💕
•Kate•
ČTEŠ
Dcera netvora ✔
Детектив / ТриллерDá se říct, že můj život je jedno velké tajemství. Otce jsem nikdy nepoznala a matka o něm nechce mluvit. Ještě úplně nevím, co mě v životě čeká.... ale pomalu začíná nabírat hodně zvláštní obrátky.