Jest około 5 rano, po jakiś 15 minutach wygramoliłaś się z namiotu pierwsze co zrobiłaś to sięgnęłaś do nie wielkiej buteleczki w której powinna się znajdować woda, no właśnie powinna. Ruszyłaś na poszukiwania jakiegokolwiek źródła wody, nie musiałaś długo szukać bo jakieś 500 metrów od twojego obozu znajdowała się rzeka, postanowiłaś iść wzdłuż niej aż do jej źródła.
Gdy już dotarłaś do swojego celu, zaczęłaś nabierać wody gdy nagle wyczułaś niewielką ilość czakry znajdującą się nie daleko ciebie. Pomimo tego ze byłaś wspaniałą shinobi i zwykle w takich sytuacjach zachowywałaś spokój i nie obawiałaś się niczego, tym razem było inaczej ta czakra wywołała u ciebie niepokój, postanowiłaś jak najszybciej udać się do obozu i wyruszyć w dalszą drogę by nie wdawać się w kontakt osobie posiadającą te czakre.
Po dotarciu do obozu niezwłocznie udałaś się w dalszą drogę, zaczęłaś iść a raczej biec coraz szybciej z każdą sekindą czułaś jak nieznana ci czakra zbliża się do ciebie i rośnie w siłę, twojemu niedoszłemu przeciwnikowi najwidoczniej już nie zależało na ukrywaniu się.
Chwile później postanowiłaś się się zatrzymać, zrozumiałaś ze tak i tak dojedzie do konfrontacji z posiadaczem czakry. Nie musiała długo czekać gdy nagle przed twoimi oczyma pojawił się chłopak o kruczoczarnych włosach był na oko w twoim wieku, jego twarz nie wyrażała żadnych emocji.
-czego ode mnie chcesz? Powiedziałaś z gniewem w głosie, on nie odpowiedział tylko zmarszczył brwiStaliście tak trochę czasu mierząc się wzrokiem, w pewnej chwili usłyszałaś dźwięk łamiącej się gałęzi jedyne co zdążyłaś zrobić zanim przeciwni cię ogłuszył to ciche zaklęcie pod nosem.
____________________________________
Hej, to moje pierwsze opowiadanie ale mam nadzieje ze ktoś będzie to czytał. Rozdziały będą dłuższe ale jako ze to jest pierwszy rozdział to nie mam co się rozpisywać 😅👌 pozdrawiam ❤️
CZYTASZ
Zostań sasuke x read
FanfictionMłoda, zdolna shonobi zostaje porwana przez akatsuki które składa jej propozycje nie do odrzucenie... Czy czarnowłosy posiadacz sharingana zmieni jej plany ucieczki?