Az élet zűrös oldala 2.rész

4 0 0
                                    

Folytatnám a történetet. Szóval Emil nagyon kedves de nem járnék vele és ő sem velem jókat szoktunk szórakozni. Holnap lehet elmegyek vele gördeszkázni, még nem tudom. Na de...
A(anya):
-Kicsim! Mit csinálsz ebbe a poros szobába egyedül?
Én:
-Naplót írok!
A: Örülök!
Na szóval azért poros szoba mert csak fél órája költöztünk ide akármilyen furcsa is, és most megyek és kipakolok.
A: Kicsim! Megszólalt a telefonod!!
Mikor megszólal a telefonom akármit csinálok már szaladok is a telefonomhoz és megnézem miaz.
Én: Köszi Anyu!
Mikor kinyitottam a szemem hogy mi is történt, nem hittem el.
Ez komoly? De miért? Hogyan? 1év után?
Képzeljétek ugye tudni kell hogy Bogival (vajaskenyér) 1éve nem vagyunk barátok, és mondtam hogy letiltott és már visszavonta a letiltást és ezt írta:
Szia Vattacukrom! (Rozi) szerintem te is kiakarsz békülni már...de azt gondoltam hogy ebben amit most elmesélek csak te tudsz nekem segítenni! Kérlek hallgass meg!
Erre én ezt írtam vissza:
Szia! Igen én is kiszeretnék békülni, és segítek,megértellek akár miről van szó! Mondd mit történt bogi?
Erre ő:
A szüleim szakítottak és anyukámmal élek egyedül mert apukám elment máshova de időnként ő is fog rám vigyázni! Lehet hogy nem engedi meg anyukád, de az én anyukám bocsánatott kér a veszekedések miatt és ha lehetne oda költöznénk hozzátok, még nem tudjuk mennyi időre lehet örökre...tudom nagyon nagy cucc ez így egyszerre nektek de ez jól esne mert elég nagy gázban vagyunk! Szóval kérlek!!
Erre én:
Megkérdem anyát, de addig zaklattom még meg nem engedi nyugi, és részvéttem!
Ő:
Köszönöm Rozi drágám!
Ki mentem a konyhába és megbeszéltem anyával. Erre anyukám ezt felelte: Jézusom! Nagyon sajnálom a történteket de mi is csak most költöztünk be ide kincsem, nem lenne nekik baj?
Én: Dehogyis anya segítenénnek akármiről lenne szó!
Anya: Legyen!
Én: köszi anyu!

Az élet zűrös oldalaWhere stories live. Discover now