Okul Mu Çiğköfte Mi?

360 14 4
                                    

Yeşim üstüne beyaz askılı bir bluz, altına yırtık ve ona hoş Bir görünüm kazandıran bir şort giydi, saçlarını dağınık bir topuz yaptı ve hafif göz makyajı ve köyü kırmızı bir ruj sürdü, sırtına adidas çantasını takmış ayağına nike downshifter'larını geçirmiş ve hoş bir görünüm kazanmıştı, Nisa üstüne yırtık bir tulum giyip ayağına hummel'larını geçirmiş makyaj yapmamış saçını tepeden bağlamıştı, elinde ise ozpack'i vardı ve hoştu. Elif ve Ada ise üstlerine elbise saçlarını hafif maşa yapmışlar ve makyaj yapmamışlardı, Elif'in ayağında Nike ada'da adidas vardı ve ellerinde defactodan aldıkları mükemmel çantalar vardı, açıkçası çekici görünüyorlardı. Evden çıkıp Yıldız Kolejine gidecekken yolda hepimizin canı bir anda çiğköfte çekti ve ben onları durdurup hızlı bir seçim yapmalarını istedim ve tabii ki ortak karar ÇİĞKÖFTECİYDİ. Hemen içeri girdik, içerde kim vardı bilin bakalım?! Tabii ki SUEDA. Tam siparişi söylüyordu ama biz onu basmıştık! Ben ve Nisa sadece marul, nar ekşisi limon ve mısır koydurduk, diğerleri ise içine her şeyden koydurdular. Herkes masaya oturduğunda yemeye başladık ben hunharca yiyor ve ayran içiyordum. İlk rekoru Yeşim kırmıştı, ardından Elif Arzu bitirdi ama tipine baktığımızda mal gibiydi, acıdan ölecekti içine çok fazla acı koydurmuştu ve şuan yanıyordu. Eliften sonra Nisa bitirdi ve Ardından ben bitirdim. Ada ve Sueda mega dürüm söyledikleri için en son bitirmişleri. Birdenbire konu Sueday'a geldi. Yeşim Sueda'ya "SEVGİLİN VAR MI" dedi ve Sueda bunun karşısında afalladı. Neden afalladığını bilmiyordum ama şaşkın bir ifadeyle "HA... HAYIR YOK." söylerken tereddüt etmiş, sanki çekinmişti. Bu virüs gibi yayılan düşünceleri bir kenara bırakıp"NE HOŞ, SENDE SAPSIN BİZDE SAPIZ" deyip güldük. Ama hala bu kızda bişey olduğundan şüpheliydim, sanki üzgündü. Çiğköfteciden çıkıp okula yürüdüğümüzde Sueda bir bahane uydurup yanımızdan ayrıldı ve bende onu takip etmek amacıyla "KIZLAR BENİM MİDEM BULANIYOR" diyip onu takip etmeye başladım. Kızları zar zorda olsa ikna etmiştim gelmemeye ama canım çıkmıştı, Sueda'yı takip ederken en son geldiği yerin değişik bir kulübe olduğunu farkettim. İçeri girdiğinde pencereden onu seyrediyordum, "AMA BİRDE NE GÖREYİM, LANET OLSUN TAHMİN ETMİŞTİM."

4N1K ve BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin