İLK KARŞILAŞMA

36 8 5
                                    

Sabah herzaman ki gibi annemin bana "hadi güzel kızım kalk" demesiyle uyandım koca bir yalan söylüyorum tabi ki annem beni böyle uyandırmadı. Yorganı üstümden çekerek her zaman ki gibi "Yaprak kalk okula geç kaldın" deyip beni uyandırdı ne kadar iyi bir anne demi ama!!! Yataktan zorlada olsa kalkıp banyoya gidip her zaman ki rutin işlerimi hallettim pek çok sevdiğim!! Okul kıyafetimizi giyip mutfağa doğru ayaklarımı yere sürte sürte indim ve gidip babamın yanaklarından öptüm "Günaydın baba kıral!" dedim. "Günaydın cadı"
"Eeee benim yakışıklı babam, babaların babası, evimin kıralı ve en önemlisi ana kıraliçenin kocası..."
"Ne istiyosun Yaprak" dedi.
Babam diye söylemiyorum kızını çok iyi tanıyor.
"Babacığım bugün arkadaşlarla sinemaya gidebilir miyim? Okuldan sonra olur mu? Lütfen baba..."
"Okul saat 2 de bitiyor 5 te evde olmak şartıyla olabilir ama tabi annenede sormak lazım sen ne diyorsun Aylin"
Anneme aynı ledi yavrusu gibi baktım.
"Sen kabul ettiğine göre bende bu seferlik görmezden gelebilirim"dedi annem.Tabi bunu duyan ben hemen telefonumu alıp Watsapp'a girdim bizim tayfanın bulunduğu 'ÇATLAKLAR' grubuna yazdım.
"Siz; Gençler çıkışta sinemaya gidiyoruz!"
"Aslı; Tamam genco aşkım sen geliyorsun değil mi?😂"
"Aras; Tabi aşkım ben olmassam olur mu hiç?"
"Aslı; olmaz tabi aşkım"
"Siz;Lan aşkınızı başka yerde yaşayın o ne öyle vick vick böööğğğ midem kalktı kusup geliyorum"
"Aslı; Kıskanma tatlım inşallah seninde sevgilin olur AMİN"
"Siz; Tövbe de Allah korusun bu arada Merve ve Kaan nerede?"
Aslı ve Aras lise 2 den beri sevgililer ve birbirlerini çok seviyorlar...
"Kaan; Ben burdayım"
"Siz; Eee Merve cankuşum nerede?"
"Merve; Ben de burdayım ve sinemaya geliyoruz."
"Kaan; Aynen geliyoruz"
"Siz; O zaman okulda görüşürüz bbys" deyip internetimi kapattım sonuçta öğrenciyim ben haa bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben Yaprak AKTAŞ lise 4 öğrencisiyim 17.5 yaşındayım  ve ailemin tek çocuğuyum Merve , Kaan , Aslı ve Aras'la ise lise 1 den beri arkadaşız okula başladığımız ilk yıl çok kavga ederdik ama sonradan noldu nasıl oldu bilmiyorum hala da çözemiyorum ama çok iyi beşli olduk zaten herkes bize süper beşli der ne yaparsak genelde birlikte yaparız kimse de birbirinden birşey saklamaz annemin bana seslenmesiyle size anlattığım kendimi yarıda bıraktım "Yaprak, hadi okula" dedi annem. "Tamam" diyip ayağa kalktım vestiyerden mavi yağmurluğumu alıp evden çıktım. Her zaman yaptığım gibi cebimden kulakluğımı çıkardım bir de ne görüyim aman tanrım yine herzaman ki gibi kulaklığım birbirine girmişti onu çözmekten vazgeçip tekrar cebime koydum o arada okula geldiğimi fark ettim hemen sınıfa çıkıp bizim köşeye geçtim her zaman ki gibi Merve Kaan ile Aslı ise Aras ile ben ise en arkada tek başıma oturuyorum herkese slm verip yerime oturdum yine okul herzaman ki gibi sıkıcı geçiyordu taki son derse kadar dersimiz rehberlikti hoca sınıfa , yeni biri geleceğinden bahsetti neymiş 'çocuk çok zenginmiş iyi geçinmemiz lazımmış okulumuzun otoritesi için bu gerekliymiş eyer şikayet duyarsa bizi disipline verirmiş falan filan' ne kadar iyi bir okul değil mi!!! Hep ayrımcılık yapılıyor banane yani zenginse. Zengin bebesi pehhhh....
Zilin sesini duyunca "sonunda" deyip ayağa kalktım tabii bizimkilerde ayaklandılar. Bu tayfada tek sap bendim neden mi? Çünki ben öyle istiyorum. Bizimkilere dönüp dedim ki "Hadi herkes evlere dağılsın saat 2.30 da sinema da buluşuruz geç kalırsanız Yaprak diye birini unutun nokta ünlem !!!" hepsi gülerek kabul ettiler onşardan ayrılıp evin yolunu tuttum eve girdiğimde hemen odama gidip siyah pantolonumu ve üstüne siyah salaş bluzumu giydim saçım uzun olduğu için genellikle  açık bırakmayı tercih ediyorum bugünde aynısını yapıp saçımı açık bırkatım yüzüme hafif makyaj yaptım ve beyaz ayakkabılarımı alıp evden çıktım. Buluşacağımız yere yani sinemaya gitmek için otobüse bindim yine belirtiyorum öğrenciyim ben zengin bebesi değil neyse otobüsten inip Avm'ye girdim ve sinemanın bulunduğu kata çıktım bizimkileri orda beni beklerken görünce hemen yanlarına gittim "Selam gençler" dedim. "Aslı : Gelmeseydin canım ya bir de bize atar gider yapiyon bekletmeyin diye " dedi.
"Geldim işte"
"Merve: Neyse uzatmayın"dedi. Bende konuyu değiştirmek bağbında "Eeee hangi filme gidiyoruz?"
" Aslı: Melekler şehrine gidelim çok romantik bir film " dedi.
"O ne öyle ya aşk böğğ. Korku olsun" dedim. Aras ve Kaan da bana katılıp "Aynen" dediler. "Kızlar 3 e 2 biz kazandık" dedi Kaan onlarda mecburen kabul ettiler " O zaman filmimizi söylüyorum Mumya ya giriyoruz şimdi sökülün paraları biletleri ben alırım"  Herkes parasını verdikten sonra gişeye doğru gidip sıraya girdim sıra tam bana geliyordu ki bir cisim bana çarptı tam yere düşecektim ki 2 kol beni tuttu....

   
👉Arkadaşlar kitabın ilk bölümü böyle inşallah beyenmişssinizdir desteğinizi bekliyorum okuduğunuz için teşekkürler👈 Not; bu arada bu benim ilk kitabım olacak inşallah🌹🌹🌹

HERŞEY MÜMKÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin