Tento příběh je fanfikce na členy BTS. Z pohledu Sugy/Yoongiho je text tučně. Zpohledu Jungkooka je normálně.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Kurva." Zamumlal jsem, když jsem vylezl z postele. Pomalu jsem se doplazil do sprchy. Dal jsem si rychlou sprchu a vyčistil si zuby. Dnes je můj první den jako nový učitel na škole. Bude to zajímavé. Měl bych mít správně sako, ale nechce se mi brát. Proto, až jsem se usušil, dal jsem si úzké černé džíny, černé tričko a na to bílou košili. Ti parchanti děcka by měli být v uniformách. Dal jsem si jablko do pusy a šel jsem k autu.
Ráno jsem se probudil přesně v sedm. Vstal jsem a došel do koupelny. Skoro jsem se zděsil, když jsem se uviděl. Jemně jsem si prohrábl vlasy rukou a povzdychl. Umyl jsem si obličej a vyčistil zuby. ,,Dnes budeme mít toho nového třídního." Říkal jsem si po cestě zpět do pokoje, kde jsem se převlékl a vzal tašku s učebnicemi. Sešel jsem po schodech dolů a obul se. Nakonec jsem vzal klíčky od domu a odešel.
Dojel jsem do školy a povzdechl si. Nasadil jsem fake úsměv a pozdravil moje kolegy. Došel jsem do svého kabinetu a sedl si. První hodinu mám na seznámení se studenty. Další mám s nimi hudebku.
Došel jsem do školy a šel jsem ke svojí skříňce. Přezul jsem se a rozhlédl se kolem. Většinou tu na mě čeká Taehyung. Chvíli jsem čekal, než jsem cítil, jak na mě někdo skočil. To si myslí, že ho unesu? Vždyť váží tak tunu. Nakonec jsem to vyvážil a on ze mě seskočil. ,,Ahooj." Řekl a já se zasmál. ,,Ty nemůžeš říct normálně ahoj, místo toho na mě skočíš a pak mi to řekneš?" Zeptal jsem se a rozešel se do třídy.
Vzal jsem si věci a přesně na čas na zvonění jsem se vydal do třídy. Zazvonilo a jà vešel dovnitř. Hodil jsem věci na stůl a koukl se po třídě. Napsal jsem moje jméno na tabuli a otočil se zpět k nim. "Jmenuju se Min Yoongi, budu váš nový třídní učitel. " Řekl jsem.
Seděli jsme už v lavicích a povídali si. Jsme v předposlední lavici a já sedím u okna. Když zazvonilo do třídy vešel nový třídní učitel a můj pohled zůstal na něm. Ty jeho blonďaté vlasy a hnědé oči. Chvilku jsem na něj jen tak koukal.
Sedl jsem si na kantorský stůl směr ke studentům. "První hodinu máme k tomu, abychom se lépe poznali. Tak si něco o sobě řekneme. Kdo chce začít?" Zeptal jsem se.
Nikdo se nepřihlásil ani nic neřekl. Všichni jen zaraženě seděli a pár holek skoro slintalo.
Povzdychl jsem. "Tak já tedy začnu. Jak jsem říkal, jmenuju se Min Yoongi a je mi 25 let. Mám rád muziku a tanec." Řekl jsem a koukl se na holku přede mnou. "Pojedeme postupně. Začneš ty." Řekl jsem ji.
Všichni se začali představovat až došla řada na Taeho. Řekl to dost stručně. Postavil jsem se a začal. ,,Jmenuju se Jeon Jungkook. Je mi 17 a rád zpívám a tancuju." Řekl jsem, tohle už stejně všichni ví. Jakmile se jedné nějaká soutěž, hned se tam objevím.
Přikývl jsem. Dojeli jsme až nakonec a zazvonilo. "Druhou hodinu vás chci vidět v tanečním sále." Řekl jsem.
Usmál jsem se a koukl se na Tae. ,,Budeme tancovat." Řekl jsem trochu nadšeně. ,,Ty, já před ním zatím tancovat nechci." Řekl krapet nudně a já se zvedl a šel na chodbu. Tae mě doběhl a společně jsme došli do tanečního sálu, kde jsem si pustil hned jednu písničku na rozehřátí.
Šel jsem zpět do kabinetu, kde jsem si sundal košili, takže jsem měl jen černé tričko. Úzké džíny jsem si nechal. Místo oblekových bot jsem si dal airmaxy a šel směrem taneční sál.
ČTEŠ
Ano, pane učiteli
RomanceMin Yoongi je ve skupině BTS. Protože se teprve ale rozjíždí, má normální práci. Co lepšího by mohl dělat, než učitele na střední. Jeon Jungkook je 17-ti letý kluk na střední. Neví, co je to láska. Jediné, co ho zajímalo byl tanec a zpěv. To bylo vš...