Capitolul 1.

17 1 0
                                    

Eram in  pat somnoroasa,nu schitam nici un gest,apoi in cateva min am simtit razele soarelui ce se asezau pe fata mea.Imi bag capul in perna amindumi de Alexa prietena mea care ma astepta in fata padurii.
Ma ridic si ma duc la dulap cu un zambet pana la urechi,ma schimb in:Blugi rupti,O haina neagra care scrie:Got to sleep!
Si imi pun si o geaca de piele tot neagra.
Mananc clatitele lasate de tata si ma duc la Alexa..
*In fata padurii*
Eu:Pai hai sa intram
Ale:Da!
Intram in padure si mergem noi ce mergem si gasim o cabana parasita
Eu:Hai aici poate gasim ceva interesant..
Ale:Hai!
In cabana era un baiat care era legat de scaun cu un cutit imfipt direct in inima,o bucata de banda adeziva la gura.Avea multe taieturi,vanatai etc...
Ale:Saracul copil..
Eu:Cred ca are 12 ani...
Ma duc sa imi i-au o carpa din ghiozdan si imi vars apa pe ea..
*Ma duc si il sterg...cand l-am sters suficient de mult incat sa-i vad trupul aproape fara suflare,care nu schita nici un gest,care simtea durere,o durere oribila de care nici un copil nu ar trebui sa aive parte...Raman uimita cand vad ca respira dar greu...cum ii curgeau lacrimi grele in timp ce nu era constient..
Ale:Eu ma duc sa sun la sarvare sa il i-a si dupa la politie sa imvestigheze cum s-a intamplat....Layla tu ai grija de el ok?
Eu:*ma uitam cu o durere in suflet...Simteam ca il cunosteam...ca era cineva care m-a cunoscut..Dar habar nu aveam cine este...Eram mai slaba...Mai ridicola,de parca l-as iubii*
Ale:Layla ok?
Eu:Am..da ok...
*Ale se duce sa sune la politie si la salvare,dupa ce au ajuns am aratat baiatul*
Echipajul:*Il dezlegau pe bietul baiat si il pun pe targa*
Eu:Sper ca o sa fie bine...
Ale:Auzi...?
Eu:Da...
Ale:Nu iti parea cunoscut?
Eu:Ba da....

Iubirea imposibila F.F Ben DrownedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum