Capitolul 2

49 1 1
                                    

Mama-Până nu îmi spui unde mie vaza dormi pe preş..
Vlad-Păi ..mă jucam prin casă cu Mihaela şi Mihaela ma înpins şi am căzut pe vaza ta..apoi am încercat să o lipim sau să cumpărăm alta identică dar nu prea ne-a mers planul şi apoi am aruncato..
Mama-Bine te cred..şi apropo trezirea..mergem la Cora să cumpărăm câte ceva..
Vlad-Hai maaamaaa !
Mama-Înbracăte..
Vlad-Mda bine..(în caz de vă întrebați de unde ştiu eu ce vorbesc ei ..îi pândesc =))
Toți suntem gata dar Vlad nu este încă ..
Eu-Cât mămăliga mătii îți ia să te înbraci ?
Vlad-Heii..mămăliga lui mama este chiar bună..
Eu-Iaxxx !.
Mama-Mă rooog..hai să mergem..
Am ajuns la Cora unde toți ne-am înpărțit şi ne-am luat ce ne trebuia..eu aveam deja 3 milioane strânşi dar mi-am luat doar un milion să îmi iau ceva..eu mi-am luat dulciuri ..3 sticle de suc şi 5 ciocolăți ..nu am dat mult doar 45 de lei..apoi am mers să-mi iau o cameră ..că  vreau să mă apuc de youtube dar nu sunt sigură..am dat 70 de lei pe o cameră destul de bună redusă de la 280 de lei..nu credeam că-mi mai ajunge dar mi-a mai dat şi mama 50 de lei ..restul îi strâng..
Mihaela şi-a luat cam vreo 20 de rochii şi pantofii..cred că dacă îmi dai mie tocuri fac ca dracu pe aici..şi rochii scurte ? ..wtf..deci wtf..
Vlad..Nu şia luat decât o sticlă de Coca Cola şi câteva dulciuri ..sa mulțumit că ia luat mama X box şi mna..iar mama şia luat chestii de bucătarie ..mamale şi bucătaria..am ajuns acasă cam pe la 11 jumate pentru că numai drumul a fost 20 de minute..mi-am sunat prieteni şi am decis să mergem la KFC aş fi luato şi pe Mihaela dar e pedepsită aşa că lam luat pe Vlad..
Am stat cam prin oraş până la 19:30 şi pe la 8 am plecat la  o colegă foarte bună de clasă ..şi am stat până la 01:30 ..am anunțato pe mama că vom rămâne peste noapte la Maria..a doua zi am plecat de dimineață acasă ca să nu își dea seama tata , ca am stat peste noapte la Maria..
Dar slabe şanse tata era deja la uşă..
Tata-Voi doi !..unde ați fost..
Dar ne salvează mama..
Mama-Au stat peste noapte la Maria ..şi mau sunat pe mine..
Tata-Sper ca data viitoare să mă anunțați şi pe mine..
Vlad-Nu va mai vi o data viitoare..
Eu-Vladdd !..Eu mă duc sus ..
Mergând pe scări îi aud pe mama şi pe tata că se cearta..
Mama-Eu lângă un asemenea bărbat nu pot trăi..
Tata-Atunci fă odată actele de divorț şi spunele şi copiilor că tatăl lor şi-a construit altă familie..
Eu-Nu pot să cred..tata cum ai putut ?
Stai..ce ?..altă familie ?..adică tu mai ai şi alți copii pe lângă noi ?..mama eu plec din casa asta nu mă mai interesează..
Tata-Dragă..
Mama-Laso  în pace..ne-ai făcut destul rău..
Mă duc în camera mea ..încui uşa în caz de vine mama sau tata..îmi iau valiza îmi pun toate lucrurile și mă urc în copacul de lângă geamul meu şi cobor jos..îmi scot telefonul şi o sun pe mătușa mea Ana să vină să mă ia în 5 minute a venit..după 5 zile..mama a înnebunit sunândumă ..ma sunat de 456 de ori ..dar tot nu îi răspund ..dar deodată mătușa mea Ana vine în camera mea şi îmi arată că o sună mama..
Eu-Nui spune că sunt aici !
Ana-👍..Alo..!
Mama-Alo..Ana îmi caut fata de vreo 5 zile şi nu o găsesc ma-m gândit că la tine ar fi fost primul loc în care ar veni..eu urc acum scările ajung imediat...
Ana-Bine. Paa..
Eu-Ce a zis ?
Ana-Urcă scările..
Eu-Stai la etajul 15 o să ajungă la paşte..și nu am cum să sar pe geam ..că nu ai copaci..ascundemă..
M-am băgat în dulapul Anei...deodată se aude o bătaie în uşă..Ana închide uşa dulapului şi îmi dă valiza cu hainele..Ana sa dus repede și a deschis uşa .
Mama-Ana e aici ?
Ana-Cine ?
Mama-Doar ştii că o caut pe Andreea..
Ana-Aaa..nu nu e aici..
Mama-Am să o sun poate de data asta răspunde..
Eu-Îmi sună telefonul şi e dat pe sonor ce mă fac ?..dacă află mama că sunt aici mă va duce din nou acasă şi nu vreau să îl văd pe tata..deși ştiu cât de mult ma căutat mama..
Mama-Aud telefonul ei..e aici..
Mama vine în camera de unde se aude telefonul ..şi vine direct spre dulap..
Deschide uşa şi mă vede..
Mama-Andreea..de ce ai plecat ?..nu ştii prin câte am trecut să te găsesc ..
Eu-Mama..tata chiar are o altă familie?..
Mama-..Se pare că are 10 ani de căsnicie şi 2 fete de 13 ani..
Eu-Îl urăsc !..mama te rog..nu vreau să mă întorc acasă să rămânem la sora ta Ana te rog nu mai vreau să îl văd vreodată pe tata..
Mama-Bine dar trebuie să mergem să ne luăm toate lucrurile..
Eu-Şi o să dăm de tata..
Mama-Cam aşa..
Eu-Mama Ana are 5 camere ne ajung nu ?
Mama-Da..veți avea toți camerele voastre..a da apropo pe unde ai evadat ?..
Eu-Ammmm..legat de asta..pe geam ..
Mama-Dacă îți rupeai vreo ceva..
Eu-Mama am aproape 16 ani..
Mama-Da şi pâna la 18 ani ești tot copil..
Eu-Iar începem..
Mama-Hei sunt mama a trei copii..le trebuie la toți atenție..spune zânbind..
După o lună...A trecut deja o lună mama şi tata au divorțat..îmi este dor să stăm ca o familie la masă şi să vorbim..Mihaela nu mai este pedepsită şi se pare că planul cu pedeapsa dată de tata..😒..a făcuto pe Mihaela să se lase de fumat..eu aş fi murit dacă aş fi stat o lună fără lelefon sau altceva..nuştiu cum se simte dar cred că este  naşpa rău..orcum acum suntem mult mai fericiți ..cu toate că ma supărat tata a avut mereu grijă de noi ..dar îl urăsc acum..mă rog mama de un timp începe să se aranjeze mai des ..şi iese mai des din casă..nu ştiu ce e cu ea..sper că e o şcoală nouă pentru noi..asfel nu ştiu eu o să fiu cu sora mea în clasa a 9 la SS ...sper să intrăm dacă nu va trebui să mă mut singură la Cluj..să dau la arte..
După o lună..mama este din ce în ce mai bună cu noi ..ne cumpără ce vrem ..mai pe scurt ne face toate poftele.. de o vreme mama este mai mult cu capul în nori..
Mama-Copii la masă !..
Noi-Daaa...
Eu-Cei asta ?
Mama-Macaroane cu brânză..
Mihaela-Yaaaaaaxxx ..!..ce e asta ?..cred că mă înbrac şi merg în oraş să mănânc..
Vlad-Mie îmi convine dacă plăteşti şi tu..
Eu-Fără supărare mama dar de o vreme în coace nu prea mai faci cum trebuie mâncarea..
Mama-Copii vreau să vă spun ceva inportant..
Vlad-Mama ..ai pățit ceva ?..
Mama-Nu..nu ..nu este nimic rău..este o veste chiar bună..
Mihaela-Te-ai înpăcat cu tata ?..
Eu-Nuuuuu.nuuu mama nuuu..nu am să te iert dacă ai făcuto..
Mama-Nu ..nu ma-m înpăcat cu tatăl vostru..
Mihaela-Păcat..mă rog eu plec în oraş..
Mama-Nu am terminat de vorbit..stai jos..!
Mihaela-Bine mama..
Eu-Păi spune ce ai avut de spus !
Mama-Păi copii eu nu mai vreau să stau singură am o relație de o lună şi jumate cu un bărbat..este un om extraordinar..
Dar o întrerup eu..
Eu-Mama..tu te-ai țicnit de toooottt..cum poți să treci aşa de uşor de tata..nu pot să cred..te urăs..
Vlad &Muhaela-Şi noi ..mulțumim pentru vestea ta bună mama..
Ana-Hei..copii unde plecați..?
Noi-Departe de mama..
Ana-Anca ce sa întâmplat ?..
Mama-Păi le-am spus de noul meu soț..
Ana-De  băieți lui ştiu ?
Dar Ana uitase că noi eram la uşă şi auzeam tot..
Vlad-Perfect mama...se pare că noi tăi copii sunt ei..
Eu-Pe ăştia vechi ..iai pierdut..
Mihaela-Deci nu ne vine să credem..aşa mama ne eşti ?
Ana-Lasăi se vor calma..ei încă sunt copii..
Mama-Mă gândeam că o să de bucute că vor mai avea doi frați şi un tată care să le fie aproape..dar se pare că nu..
Ana-O să înțeleagă şi ei asta..
Mama-Sper..
După o oră am ajuns şi noi..
Mama-Copii vați revenit ?..
Eu-A..Distrugătoare de vise..
Vlad-Bună..Domnişoara Anca..
Mama-Eu sunt mama voastră ..nu sunt nici Anca nici distrugătoare de vise..copii..
Mihaela-A scuzaține sunteți doamna care nu mai are copii..
Eu&Vlad -Exact..
Eu-Nu ne mai enerva..că plecăm şi nu ne mai întoarcem..
După o oră..Vlad dormea..Mihaela stătea pe telefon iar eu mă pregăteam să ies în oraş..
Mama-Pot să intru ?
Eu-Nu mersi..intră la noi tăi copii..
Mama-Orce sar întâmpla voi veți fi copii mei până la moarte..
Eu-Nu ajuți..
Mama-Ce aş putea să fac ca să mă iertați..
Eu-Lasăne dracului în pace !!!!!!..
Mama-De când vorbeşti tu aşa ?!?..
Eu-De când ți-ai construit o familie nouă şi eşti înnebunită după bărbatul ăla nici mâncarea nu o mai faci cum trebuie..
Ana-Îi cam dau dreptate..Andreei..
Mama-Ana lasăne singure un minut..te rog..
Eu-Nu Ana stai aici..este ceva de ascuns ?..
Mama-Nu nimic chiar..poți sta aici ..
Ana-Mmm..cred că mai bine plec..
Mama-Andreea mai am ceva să vă spun..
Eu-Hai distrugene viața de tot..
Mama-Ne vom muta..la Costanța unde vom sta la soțul meu..
Eu-Serios..?
Mama-Da..
Mi se întinde un zânbet până la urechi pe față..
Eu-Mama eşti iertată..dar totuşi nu vreau acea familie..
Mama-O să fie bine îți promit..
Eu-Mihaelaaaaaaaaaa !
Mihaela-Ceee ?
Eu-Aşeazăte..
Mihaela-Zi o dată .şi nu..
Eu-Păi ne mutăm în Costanța..
Mihaela-Stai ce ??.Aaaaaaa..!..aşa putem să dăm la arte..
Eu-Ştiuuu..de mici ne dorim asta..
Mihaela-Mulțumesc Andreea..
Eu-De fapt mamei ar trebui săi mulțumeşti..
Mihaela-De ce ?
Eu-Ne vom muta definitiv acolo cu acea familie ..
Mama-Mihaela te rogg ..
Mihaela-Tu glumești ?..tu chiar ai crezut că vin..?..da bine că daaaa !..meeerrrsiii maamamaaa !..
Mama-Deci sunt iertată ?
Mihalea-Da !!!!!!..
Vlad-Ce sunt cu țipetele astea aici ?..aaa mama..am plecat..
Mama-Vlad..vino încoace..
Vlad-Pentru.. ?
Mama-Doar vino..
Vlad-Nu e nimic aici !
Mama-Uităte pe geam..
Vlad -Nu văd nimic..
Mama-Vezi maşina aia gri de acolo..?
Vlad-Da..ce e cu ia ?
Mama-E a ta ! Spune aruncândumi cheile..
Vlad-Ăsta a fost doar o păcăleală nu ?..cheile sunt de la maşina ta..iar aia e maşina ta..
Mama-Ți-am luat una ca a meaaa ..
Vlad-Serios dă să o văd !!!!..
Mama-Sunt iertată ?
Vlad-Daaaa ! ..
Mama-Şi mai am o veste ..o să ne mutăm în Costanța..
Vlad-Conduc euu !..
Eu-Nu ai permis prostănacule..
Vlad-E îl iau la anul !!..
Eu-Şiii când plecăm ?..
Mama-Azi la 14:20..
Eu-Păi mai sunt 20 de minute nu avem timp să ne facem bagajele..
Mama-Legat de asta..le-am făcut eu aseară când nu erați voi acasă..spune mama zânbind..
Mama- Pregătițivă..eu mă duc jos să pornesc maşina..
Apropo Andreea am o surpriză pentru tine..vino cu mine jos că tu eşti cam gata nu ?
Eu-Da..
Am coborât cu liftul ..până jos..mama a deschis portiera maşini şi în mașină era un câine buldog francez..
Mama-Să te bucuri de noul tau cadou..iar acasă vă aşteaptă mai multe surprize..
Eu-Merssiiii mult mamaa !!
Mama-Cu mare plăcere am urcat sus Bcz mi-am uitat telefonul ..la-m luat şi pe noul membru al familiei sus..
Vlad era la uşă se încălța..
Vlad-A cui e javra ?
Eu-Nu e javră .şi e a mea..
Vlad-Daaa..sigur ..de la cine ?..
Eu-Mami..
Mihaela-Ce drăguțel eeeeeee !!..al cui e ?
Vlad-Cică e al ei..cadou de la mama..lasă că o întreb eu pe mama..
Mihaela-Păi crecă e al ei..iaaaa stai puțin tu ai primit câine..tu maşină eu ce primesc..?
Vlad-uităte pe geam..
Mihaela-ooooo..
Daaar ce e că nu văd !?!..
Vlad-Nimic..spune râzând ...
Mihaela-Oauu ce glumă bună..
Vlad-Ştiu nu ?..şi scoate potaia aia din casă că nuştiuuu..cred că se uşurează..pe tine..
Eu-Staii ce ?..nu pe hainele mele noiii..!..
Vlad-Tu chair eşti proastă..?
Eu-Vezi că ai un păianjen pe cap..
Vlad-Aaaaaa..ial de pe mine..ialll..!
Eu-Uite acum un prost...
Mihalea-Nu serios că ai un păianjen pe cap..
Vlad-Nuuuuuuuuuu !!!!!..iallll te rogg..!
Mihalea-A..ok..
Atunci ia tabloul de pe perete şi il trânteşte de cap..
Mihaela-Cu plăcere..
Mama-Era tabloul pentru Vlad..
Eu-Acum nu mai e..
Mihaela-Hai serios la ăştia le-ai luat câte ceva iar mie nu ?..
Mama-Heiii !..nu am uitat de tine..
Mihaela-Serios..?
Mama-Ai un loc la arte..!!.
Mihaela-Asta ştiam deja..
Mama-Păi hai să mergem facem cam o oră..
Am plecat ..şi am ajuns în 58 de minute..daaaa le-am numărat (Minutele..nu alt ceva..)..ne-am dat jos din maşină şi în fața noastră erau 2 case una cu trei etaje..moorrr după ia ..şi una mică..cu un etaj ..viața e crudă..
Mama-Şiii..unde credeți că o să stăm..
Eu-Aia mare (poate îmi fac speranțe..)..
Mihalea&Vlad-La fel..
Mama-Ați câştigat..
Eu-Să moori tu ?
Mihaela-OMFG !..
Vlad-Nu cred...
Intrăm în curte şi are pişcină ..vaii moorrr ..e superb..
Vlad-Ciupeştemă ca să mă trezesc..
Eu-Okeee..
Vlad-Auuu proastoo..
Eu-Vezi că îți cade ceva în cap..
Vlad-Aaaaaa..
Eu-Prost !.
Vlad-Ca tine ;))..
Eu-Nee..nu te pui tu la capul meu ;))..
Mama-Intrăm ?..
Noi-Normallll !!!..
Am bătut la uşă şi ne-a deschi un băiat blond pe care nu îl cunosc..
Băiatul-Bună mamă !..
Mama-Bună Vlad..
Vlad-Bună Andreea..
Eu-Mdaaa..unde e camera meaa..?
Alt blond -La etajul 3 uşa a treia..
Eu-Mersi pentru nimic..
Blondul-Cu plăcere..
O trag pe mama mai aşa..
Eu-Mama de ce îți spun mamă???..
Mama-Pentru că de acum voi fi şi mama lor..dar nu mai termin de vorbit cu mama că vine domnul doamnei..
Ăla-Bună copii..eu sunt Lucian Munteanu..
Eu-Şi ?
Mama-Andreea..
Ăla-Şi de acum voi fi tatăl vostru...
Mai aveam puțin şi îi săream în gât cică tată..da sigur..
El-Apropo nu vrem câini în casă..
Eu-Da..dar ăsta nu este câine de ținut afară..eu nu îl dau afară..
El-A ok o să se înțeleagă cu Spot câinele băieților..
Dar în scurt timp apare o fată ..
Aia-Bună eu sunt sora băieților..sunt Andreea..
Eu-Şi eu..
Aia-Şi tu ce ?
Eu-Vaiii..nu înțelegi română ?..şi pe mine mă chiamă Andreea..
Aia-A..scuze nu ma-m prins ..aşa sunt eu mai aşa..
Eu-Aşa cum ?..proastă ?
Aia-Tattiiii..
Tac'su-Nu a vrut..
Eu-Vai cred că am să mor în casa asta de narcisişti..câți mai sunt..un câine coboară pe scării..
Eu-Ooo..tu trebuie să fii Spot..
Ctisti-Da ..el este..
Eu-Câți ani ai tu frunosule ?
Vlad-Câini nu vorbesc Română ..
Eu-Ştii tu ?
Cristi-Ăsta a vrut să spună că vorbeşte în orce limbă în afară de Română..
Eu-Hai nu zău ?
Vlad-Daaa..ştie franceză..
Eu-Ok..cuțu ..parlevu francois ..
Vlad-Hamm..hamm..
Eu-Hai mă pe bune ?..
Vlad-Câinele a fost nu eu..
Eu-Ăsta face aşa mereu..?
Cristi-Să zicem..
Eu -Ok..apropo unde ai zis că e camera mea..
Vlad-Etaj 3..
Eu-A da ..gata nu-mi mai trebuie mersi că mi-ai amintit C-R-i..
Ăla-Vlad ..
Eu-Aşa doar ca sunteți identici şi naa..mă rog paa !..parca abea aşteptam să scap de ăştia..dar nu cred că am să reuşesc...deci..mă duc sus..bă eşti prost ?..cum să urc eu 3 etaje..?..nu mai puteam de picioare până la lift..am ajuns într-un sfârşit la etajul 3..
Eu-Deci..cum au spus..?...a da eu nu iam ascultat..făceam chestia cu tra la la la la..şi nu auzeam nimic din ce spuneau ei..doar dădeam din cap şi spuneam da...
 Mă plimbam pe acolo şi găsesc abea în colț o cameră pe care scrie numele meu...Dmn..nu îmi place deloc scrisul ..cred că e al lui Vlad ăla..sau Cristi..nu..nu ştiu ..laso baltă..
Am urcat în cameră ..OMG..era fix cum îmi doream..era lux pur..aşa mulți bani are ??..ma-m trântit în pat ..băiii era pat cu apă moorrr e aşa de cute..pe pat era o scrisoare în care scria:Bunăăă..!..sper din tot sufletul să îți  placă ..eu sunt Lucian..dar poți să-mi spui Luci ..mama ta mi-a spus că eşti mai emmo şi am improvizat puțin..sperăm să te bucuri de camera ta şi nu uita de acum şi noi suntem familia ta..în săltarul de la dulapul patului tău ai noul tău telefon..am întrebato pe mama ta cam ce ți-ar trebui nou..iar prima idee care ia trecut prin cap a fost telefonul..mi-a spus că telefonul tău e cam vechi ..aşa că ți-am luat un telefon nou..
Peste două săptămâni începi şcoala ..aşa că ți-am unplut dulapul..scuze nu prea a putut să se abțină mama ta..ştia că îți plac mult hainele de firmă..în dulap ai numai haine de firmă eu ma-m gândit că poate vrei şi adidaşi ..ți-am luat 6 perechi de adidaşi să îi ai..noul tau leptot de la epal şi tableta de la epal sunt pe birou..te iubim cu drag mama şi Luci❤❤..
Wăăăuuu..prima data ma-m uitat la telefon..OMG..OMGGGGG..era un Iphone X..apoi ma-m uitat în dulap..frate era pliiiinnnn dădeau pe afară să mor dacă mint..deja îl iubesc..îmi deschid noul telefon..OMG..încă nu îmi vine să cred că am iphone X..e superb şi eu care credeam că e urât în realitate..
Mă duc la Mihaela să mă laud cu telefonul..
Eu-Mihaela..mama mi-a luat Iphone X..
Mihaela-Da ştiu şi mie şi lui Alex ne-au luat..dar cică gemeni au iphone 7 plus..deci suntem mai şmecheri decât ei ..spune rânjind..
Eu-Lol dar are bani..am un dulap plin de haine de firmă..pliiin. !!!
Mihaela-Şi mie mi-a luat haine dar doar 3 rafturi sunt pline..
Eu-Doar 3 rafturi sunt..
Mihalea-A...
Eu-Oare să mergem la gemeni să ne lăudăm cu telefoanele ?..
Mihaela-Eii..mai lasăi să respire..apropo mi-ai văzut haverboardul ?
Eu-Tot de la ei ?
Mihaelaz-Dea..
Eu-Eu nu am..
Mihaela-Hai sus poate nu ai căutat cum trebuie..
Am ajuns în camera mea
Mihaela-Yooii ce jmek e camera taaa..
Eu-Daaa..
Mihaela-Eu caut în dulap..
Eu-De ce în dulap ?
Mihaela-Pentru că acolo lau ascuns şi pe al  meu..
Eu-A..
Mihaela-Lam găsit..
Eu-Yoiii e pe verde şi scrie Andreea mic pe el..e superbbbb !!!!!..omul ăsta e genial..
Vlad-Cine ?..
Eu-Tatăl baieților ălora..
Dar nu durează mult că vine mama..
Noi-Te iubim mama !!!!.
Mama-Nu-mi mulțumiți mie ci lui Luci..el a cunpărat totul cu banii lui..până şi camerele el vi lea făcut..
Eu-Mă simt prost trebuie să îi  mulțumesc neapărat..a făcut multe pentru noi..
Mama-Ok acum veniți la masă.. ?
Noi-Da..
Toți erau jos în afară de noi..ne-am pus pe locuriele noastre şi i-am mulțumit lui Luci pentru tot..el nea mulțumit la fel..şi am făcut prezența..
Luci-El ..e Vlad..fratele lui Ctisti..el e Vlad fratele Andreei..Andreea ests sora lui Mihaela..Iar Andree este sora lui Vlad şi Ctisti ..2 de Andreea și 2 de Vlad..o să ne cam încurcăm cred..
_______________________________________
Moor..vă pup am scris 3445 de cuvinte în continuuuu..nu mai pot e ora 04:35 şi nu cred că mai dorm..#NECORECTAT ..apropo nu fiți nesii corectândumă nu e frumos dacă de exemplu tu nu știai bine română şi eu te corectam în truna cum te simțeai ..scrie părerea ta vam lăsar..Ceaooo vam pupat.. paa !..acum 3500 cuvințele..

 

Viață fumată💊🚬..F.F Cu Vlad Munteanu &Cristi Munteanu..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum