Capitolul 3

26 1 1
                                    

Am terminat de mâncat şi ma-m dus în camera mea..făcândumi setările de pe telefon..dar după cam 5 minute vine Vlad în cameră ..(Vlad fratele meu de sânge că lui ăsta nou am să-i zic Blondul..mna )..
Vlad-Heii..heii..ce faci ?
Eu-Mbine..ia să ghicesc.. nu ştii să unblii pe telefon ?..
Vlad-Nuu..ştiuu..doar mia zis domnul Luci să mergem jos să vedem un film în familie ..vrei ?
Eu-Da..cred că am să stau pe telefon..dar vin ..e ok..
Vlad-Şi apropo de telefon..știi să-mi faci și mie sătările..PLS..
Eu-Bine ți le fac dar nu azi mâine..ok ?..
Vlad-Ok ..apropo vii jos ?
Eu-Da..
Vlad-Apropo când începem şcoala ?
Eu-*Liceul ..şi ai pronțat cuvântul ,,Apropo" de 3 ori..
Vlad-Da și ?
Eu-Da și ce vrei ?..Domnul Apropo..
Vlad-Vreau o dipomă și un suc gratis..
Eu-Aha..mai bine lasă ai popcorn jos..
Vlad-Mmbine..
Am plecat jos..toți erau deja acolo..filmul deja începuse ..era cam mică canapeaua aşa că eu și cu Vlad am stat pe jos..mda ..cică e confortabil😒...mi-a dat o pernă şi nu era confortabilă de loc..le-am zis că e cam tare şi mi-a luato vaca aia de Andreea..😒..cred că canapeaua aia era mai confortabilă decât parchetul pe care stăteam eu ..ma-m uitat la primul film..apoi ma-m dus sus pentu că nu mai rezistam ..şi apropo nu am înțeles nimic din filmul ăla pentru că Andreea aia tot spunea ce se întâmpla şi nu o mai suportam..și în timp ce ei mâncau popcorn noi nu mâncam nimic..Urăsc această familie mai mult de cât orce..sper că se vor despărți curând..
Era cam ora 21:30..am decis să mai ies pe afară să cunosc oraşul ..dar ia ghiciți..când am vrut să ies pe uşă..domnul Luci mi-a spus că nu avem voie să ieşim din casă la ora ..asta și ma mai și întrebat unde mă duc..dar mă salvează blondul..vine şi îi spune tatălui lui că vine el cu mine..acesta a acceptat..până la urmă şi ne-a lăsat să plecăm..
Eu-Acum că ne-a lăsat să ieşim din casă poți să pleci sigur găses eu pe cineva care să-mi arate oraşul..
Vlad-Mdaa..Pa !..
Eu-Mersiii !
Vaiii acesta pleacă supărat lângă parcul de lângă casă..cred că îi lasă doar în fața casei😂😂..stai ce ?..Dacă pe ei nu îi lasă ..nici pe mine..😨..fac o față gen Wtfff..uite un avion vine spre noi...(ce ştiți voi?..eu şi inima mea)dar fără să gândesc (ca de obicei :))..)..mă dau la oparte..ca o retardată ce sunt..şi alerg cât mai departe de casă..eee libertateee =)))))..dar libertatea mea nu durează am văzuto pe Andreea aia ..mă ascund după o maşină..dar slabe şanse deja mă văzuse..da..şi eu credeam că am să scap nepedepsită..*Păi ce ai făcut ?
..păi mai multe am spus că merg cu Vlad ăla să văd oraşul..apoi lam supărat iar apoi mă ascund de aia..stai ce ?..pleacăăă..!!!!..
(*A da am uitat să vo prezint pe conştieța mea * )..
Ies de după acea mașină şi mă fac nevazută printre maşini..
Aia (😒)-Heii !...
Eu-A salut !..dar tu nu erai la film..?
Aia-Ba da dar nu a mai rămas popcorn şi suc..pentru că leați mâncat voi pe toate..spune aia în sictir ..vaiii îmi vine so sugrum nu alta..
Eu-Eu cu Vlad nu am mâncat de loc..
Aia-A bine atuci ..nu mai contează ..dar apropo tu ce cauți aşa de departe de casă ..nu ştiai că avem voie doar până la magazin și înapoi ..?
Eu-Nu dar doar bănuiam..
Aia-Glumeam maii..dute pe unde vrei..pup..ceaooi !..
Eu-Pa !...
Vaii să mor eu ce fițe are !!!..o proastă ..şi toate relele..fratee e o mare prefăcută cică că noi am mâncat toată mâncarea..şi nu a mai rămas nimic..și cică Pup.. să-i zici lui măta din mormânt..mda astai cam trist..e cam naşpa să nu ai mamă..cred..eu am stat fără mama  2 zile și deja era tot întors pe dos..
Ma-m cam simțit prost că l-am alungat pe Cristi..Vlad..cum la  chema..aşa că m-am întors la el și iam cerut scuze..
Eu-Vlad..scuze..serios..
Vlad-Nui nimic..
Eu-Stai ce ?..plângi ?..nu plânge..zici că eşti Mihaela când îşi rupe o unghie..
Vlad râde..
Eu-Vezi ?..din plâns ai dat în râs..vezi cât de incredibil eşti..şi revinoți că începe acuşi şcoala..fratelo..
Vald-Fratelo..?
Eu-Taci blondule..
Vlad-Blond mă făcea mama..
Eu-A îmi pare rău...
Vlad-Şi mie..
Eu-De ce a murit..?
Vlad-Cancer..după ce spuse asta o lacrimă i se scurse pe față..
Eu-Amm îmi pare rău dar fii tare zici că eşti o fetiță..
Vlad-Dacă mama ta ar muri tu cum te-ai simți ?
Eu-Groaznic..
Vlad-Tu nu știi cum e..după ce a murit mama eu nu am mai mers la şcoală o lună la cât de trist eram ..nici nu mâcam..
Ori cât de mult nu îl suport nu pot să-l dau dracu şi să plec cum am făcut data trecută..sar simți foarte rău şi eu la fel şi îl înțeleg..cred că încep să mă cam înțeleg cu el..
Tac o clipă şi apoi îmi deschid mâinile..el îmi sare în brațe şi stă ca o cocuță constipată (scuzați limbajul meu frumi😊)..
Deja ăsta stă de două minute pe mine..
Eu-Gata gata ..aer..spațiu personal te rog ..
Dar slabe şanse ăla dormea..
Fack you ăsta doarme..cum dracu îl dau jos..?
*Păi încearcă metoda sinplă..
Care e aia ?
*Țipă la el !!
Eu-A ok..Duțuuuuuuuuuuuuuuu !..
Staiii..eu tocmai iam spus Duțu..😨..bă eu chiar încep să îl suport pe ăsta.
Vlad-Tocmai mi-ai spus Duțu..?..
Eu-Dar tu nu dormeai nu ??
Vlad-Nu prea..
Eu-Să vezi ce surpriză o să ai la noapte..
Vlad-Plăcută ?..
Eu-Nemaipomenită..
Porcul râde..
Eu-Şi de ce mă tog râzi ca boul ?
Vlad-Vrei să râd ca vaca sau ce ?..
Eu-Vreau să râzi ca..Taci din gură !!!!..
Vlad-Doar vroiam să-ți stârnesc râsul pisi..
Eu-Scuze ..eu vorbesc română..cuțu..
Vlad-Bună asta !..
Eu-Mda ..de loc😐..
Vlad-Mergem acasă ?..
Eu-Nu înainte să te întreb de ce îi spui mamei ,,mama"..
Vlad-Ea ma rugat să îi spun dar nu am să o mai fac pentru că eu am o mamă deja care mă veghează de sus orcev ar  fi..
Eu-Ce îți trece prin cap când spui asta..
Vlad-Îi spun că o iubesc şi că ei nu îi va lua locul nimeni orce ar fi..
Eu-Trist😟..
Vlad-Cam da..
Eu- ..
Vlad-Întreb a doua oară ..mergem ?
Eu-Cât îi ceasul ?
Vlad-11..mergem..?
Eu-Oauu ce ai în spate..
Vlad-Nimic îi veche gluma..mergem ?..
Eu-Uite un avion ...
Vlad-Mergem odată ?..
Eu-Bine hai ..gata..mergem ?..
Vlad-Păi nu vezi ?..
Eu-Cum să văd ?..
Vlad-Cum ți se mișcă picioarele..
Eu-Adică mergemmm !!! Ieiii !..
Vlad-Iuhuu..spune cu o voce în sictir..
Eu-Ce ai ?..ai nevoie de mămica ..
Vlad-Cam da..😒..
Eu-Scuze tot uit că mama ta..e..m-o-...
Vlad-Mama e un înger ok ?..
Eu-Nu pot să cred că sunt rudă cu cineva care ia decedat mama aşa de devreme..
Vlad-Da nici mie..
Eu-Păi pe cine ai rudă aşa..?
Vlad-Cristi..Andreea..
Eu-A da..frați tăi..
Vald-Hai să numai vorbim despre..
Eu-Da..mai bine..
Am intrat în curte..încă nu îmi vine să cred că stau la vilă..sigur o să moară colegi mei de ciudă..intrăm în casă şi se pare că Mihaela sa înprietenit cu Andreea..Vlad cu Cristi şi eu se pare cu Vlad ..
După 2 săptămâni..
Deci mâine e luni ??..cedez..mâine e prima zi de liceu..clasa a-9..deci eu nu mi-am luat nimic pentru şcoală mi-a luat Luci tot..dar acum e cam ora 01:25..şi trebuie să mă trezesc la ora 6:30 ca să mănânc..să mă înbrac și să mă duc la frizer să mă tund..ştiu cam trist..😟..aşa că noapte bună..
Dimineața ma-m trezit cu un cap..nu ma-m mai înbrăcat doar mi-am făcut rutina și am mâncat..apoi ma-m înbrăcat  într-o cămasă albă ..un sacou albastru ..cravată roşie..pantaloni negri şi în picioare nişte adidaşi nike..că na mi-a luat lucruri numai de firmă😆..ma-m dus şi ma-m tuns..băieți mau aşteptat afară..telefonul meu era la mama cam descărcat şi după ce ma tuns mi-am făcut poză cu telefonul mamei şi trebuia să mă schimb de uniformă Bcz naaa..vroiam să am amintire...am plecat de acolo şi ne-am dus la liceu..vaiii era o clădire cât china de mare..în rest doar adoleşcenți plictisiți..dar naa mama a ales să ne nască fix când avem şcoală..daaa..peste 4 zile e ziua mea..a da şi a surori mele gemene Mihaela..era să uit..😰..stăpâneşte aceaşi inteligență ca mine..de unde cred că o să mă întrebe dacă stau cu ea în bancă..aaa uito că că vine..
Mihaela-Deea stai cu mine în bancă ?
Eu-După cum spuneam..
Mihaela-Da sau nu ?..
Eu-Sorry dar nu..tu vrei doar să copii de la mine mai mereu cum făceai şi anul trecut..
Vlad-Heii ..heii ce faceți ?..
Eu-Bine..
Vlad-Tu ?..
Mihaela-A vrei să stai cu mine în bancă ?..
Vlad-A..nu eu stau cu Deea tu oricum copii tot aşa că eu zic să te pui pe învățat..sau să stai singură..
Mihaela-Ok mă duc la Vlad să îl întreb dacă stă cu mine.. ?..
Vlad-Eu sunt aici..
Mihaela-Nu tu..😒..
Vlad -Heeeeeiii !!!..
Mihaela-Ce faci ?..vrei să stai cu mine în bancă ?
Vlad-Bine.. şi stau cu Cristi..oricum tu vei copia tot de la mine..
Mihaela-A ok mersii mult frățiorule de suflet..😒..
Andreea (aia care nu o suport😐)
Andreea-Heii !..Ce faceți ?..
Noi-Bine !..(Adică fără mine )..
Eu-Am avut şi zile mai bune..
Mihaela-Şi cu cine o să stai în bancă ?
Andreea-Nuştiu încă..
Mihaela-Păi vrei să stai cu mine ?..
Andreea-Mai bine nu..am auzit de la băieți că copii..găseşti tu pe cineva..
Mihaela-De fapt nu..ia-m întrebat pe toți..
Andreea-Cred că ar cam trebui să înveți şi să nu copii de la alți..
Mihaela-😒😒😒😒..Da bine pa..
Eu-Unde te duci..?..intram în liceu..
Mihaela-Pot să intru şi singură..
Eu-Da sigur..
Mihaela-Păi da..😒..
Am intrat în licru..tocmai la etajul 3..ok..deci acolo sunt doar clase de a-10 și suntem singura clasă de a-9..mă rog..la etajul 1 sunt ăia mici de a-5 și a-6 =))..iubesc copii :))..(De fapt nu prea.)
Am intrat în clasă..era o doamnă la catedră.. mă uitam la ea..dar doar eu am zis bună ziua..mă rog..ne-am pus toți în bănci în afară de Mihaela..ea nu a mai găsit loc..😈..glumesc mă dar din nefericire stătea singură..😈..mna nu e vina mea că ea nu învață..şi că din cauza asta nu se mută nimeni cu ea..este timpul ca noi să ne mutăm în bănci..eu ma-m pus cu Vlad..Vlad cu Cristi..Bianca cu prietena ei cea mai bună Emma.. iar Mihaela..nu cred ?..un tip aşa de drăguț vrea să steie cu ea ?..nuuu..e așa de sinpatic😍..nuuu..nu..nu îmi place de el..deşi are ochi ăia negri şi parul ăla..😍..e aşa de grăguț..
Vlad-De ce te tot holbezi la ăla ?..
Eu-Nu mă holbez..
Vlad-Şi ce are mă rog..?..
Eu-E perfect..totul..e perfect..azi..
Vlad-Mda..dar cam cred că îi cam place de Mihaela..
Eu-Helou..suntem gemene..
Vlad-Păi şi eu cu Cristi..
Eu-Păi eu aş putea să mă dau drept ea când ăştia vor fi înpreună..
Vlad-Mda..nu prea ştiu ce să-ți zic..
Eu-Mă duc la ăia doi..
Eu-Heii..cu cine vei sta în bancă..?..
Tipul-Cu mine..
Dar se uită câteva secunde la mine şi îi slipesc ochi..
Mihaela-Ia mâinile e al meu..
Ăla-Ba nu..şi oricum nu mai stau cu tine..
Eu-Vrei să stai cu mine ?..
El-Desigur..
Mihaela-Păi şi Vlad ..?
Eu-Vlad se pare că stă cu Ioana..
Mihaela-Şi eu ?..
Eu-Păi uite ..stai ce ai un geamăn ?..
El-Da..
Eu-Miha ăla e al tău..
El-De fapt are prietenă...
Mihaela-Cine ?..
El-Elena..
Eu-Da e drăguță nu am dubii..
Mihaela-Am să-i despart eu..mă duc acolo paaa..poate stă cu mine..
Eu-De fapt nu cred că ar vrea să..
Mihaela-Şşşşşşşş !!!!..
Eu-Crezi că o să reușească ?..
El-Nu..😂..
Vai e aşa de perfect..mori..
Eu-Apropo nu ma-m prezentat..eu sunt Andreea..poți să-mi spui Deea sau..drog..
El-Păi..sunt Andrei  dar poți să-mi spui Pingu sau Geli..
Eu-Mai bine Geli..
El-Bine drog..
Eu-Ştii mai bine îmi spui Deea..
Geli-Mai bine..
Eu-Da..
Geli-Ai haver ?..
Eu-Da..
Geli-Păi vrei să ieşim toți..?
Eu-Da..suntem cam mulți gemeni..
Geli-Câți ?..
Eu- 6 !..
Geli-Câţi sunteți ?..
Eu- noi 4 şi cu voi 6..
Geli-Cum îi chiamă ?..
Eu-Mihaela..Vlad și Cristi..
Geli-Şi câți frați sunteți ?
Eu-Păi 6 ..
Geli-Păi ia-i pe toți suntem mai mulți aşa facem un grup..
Eu-Ok..
Geli-Ei au toți haver ?..
Eu-Da..
Geli aka Andrei se uită la mine şi zânbeşte ..=))..am săi spun Andrei..cred că e mai bine..deși e mai uşor Andi sau Geli..
Eu-Gata ți-am găsit o poreclă...-Andi..
El-A e bun..
Eu-Păi am să le  spun la toți să te cheme aşa..
Andi-E bine..apropo pe la ce oră ?..
Eu-E bine la ora 18-10 în parcul Lalelelor ..
Andi-Pe ce stradă ?
Eu-Strada sfântul Ion de jos..
Andi-Ok..să o luăm şi pe Elena..
Eu-Mai bine nu..BCZ Mihaela..
Andi-Bine..atunci ne vedem la 6 şi 10 paa..
Eu-Bine paa !..
             To be continued..

Viață fumată💊🚬..F.F Cu Vlad Munteanu &Cristi Munteanu..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum