Am mai stat în camera băieților ..Vlad era foarte fericit..pentru că acum 2..3 ani sa apucat de YouTube şi avea puțini abonați şi acum are milionu..Îl felicit !..sincer aş vrea să îmi fac şi eu un cont de YouTube..aşa am să fiu în rând cu băieți..Glumesc mă..!..nuuu..vroiam să-mi fac dinainte să îi cunosc pe băieți..deci i-au camera pe care mi-am luată acum nu mai ştiu când..perfect..e prăfuită..deci. nu am trepied..Vllllaaaaaad ?..
Vlad-Da ?..
Eu-Îmi dai te rog trepiedul tău..
Vlad-Deci ai cameră..trepied ..şi cont de YouTube..îţ mai trebuie efectele şi programele de sunete şi restul..
Eu-Prea conplicat..lasă.. !..
Vlad-De loc..uitate la ciaurice de astea care nu au cameră şi nici trepied..filmează cu telefonul şi nici nu au programe şi au ceva abonați !..
Eu-Câți ?.. că fac şi eu tot aşa..o să îmi fie mai uşor..
Vlad-10..20 de abonați..😂😂..
Eu-😐
Vlad-Ok deci începi aşa..uite îți dau eu panoul meu ca să nu prinzi lucruri prin spate ..eu mai am unul..te pui în fața camerei şi începi să te prezinți..prima dată am să îți arăt eu cum se editează şi apoi îl urci pe YouTube..
Eu-Ok..
A adus panoul la pus în spatele meu şi am început..el filma iar eu stăteam ca statuia nemişcată şi nu vorbeam..
Vlad-Stop !..de ce nu spui nimic ?..vorbeşte..
Eu-Ce să spun ..?..
Vlad-Păi prezintăte..
Eu-Ok..
Vlad-Acțiune..
Eu-Pe bune ?..
Vlad-Tăiem asta începe !..
Eu-Se filmează ?..
Vlad-Da😂..
Eu-Salutare Lume..deci numele meu este ăăă Andreea..locuiesc în Costanța am 4 frați şi cam atât ..în vodeoclipul următor vă voi spune mai multe..eu vam lăsat..Paa..
Vlad-Decii nuu..trebuie să mai faci unul nu îmi place..
Eu-Trebuie să îți placă ție ?..
Vlad-Da..eu am mai multă experiență decât chestia asta din fața mea..
Eu-Care chestie ?..
Vlad-Tu !
Eu-Te bat !..
Vlad-Eii..
Atunci sar pe el şi încep sa îl bat cu mâinile..😕..
Vlad-Staiii..staii ..lentilele mele..
Eu-De când porți tu..
Vlad-Uitele după pat..
Mă duc să le iau şi el fuge..
Eu-Mârlă..păi şi lentilele ?..
Vlad-Nu există..😂😂..
Îl las să fugă oricum îmi era lene să îl mai alerg..şi aşa au trecut şi zilele până într-o zi..
Mă trezesc..mama nu era acasă..deci nu are cine să facă mâncare..mă duc în bucătărie..pe masă era o scrisoare..iar în ea scria.. ,,Sunt plecată pentru două zile cu munca alături de Luci..deci puteți să vă faceți ceva de mâncare..va-m lăsat câte un milion la fiecare .."..Eu să fac mâncare ?..Neee ..mă duc în oraş...ma-m înbrăcat şi am coborât jos..
Cristi-Unde pleci..?
Eu-Pai mama nu e acasă..şi nu are cine să facă de mâncare..deci..mă duc în oraş să mănânc..
Cristi-A ok..
Vlad-Viiin !..
Eu-Ba nu !..
Vlad -De ce ?..
Eu-Pai eu ies cu fetele şi tu nu ești fată. .
Vlad-Şi ?..
Eu-Şi eu ies cu fetele ..
Vlad-Nu contează vin..
Eu-Bine ...gata poti sa vii ..numai taci odată din gură..
Vlad-Bine !..
Am plecat la KFC..
Vlad-Ai să-mi dai nişte bani ?..
(A perfect nu ştii de bani de la mama deci aş putea să îi păstrez eu 😈 )..
Eu-Scuze nu am..
Vlad-E înregulă😔..
Eu-Ai ceva ?..
Vlad-Nu..😔..
Eu-Ba da..ce ?..
Vlad-Păi voi mâncați şi eu nu ..
Eu-Gata..bine..ne-a lăsat mama câte un milion la fiecare..nații..spun şi îi dau bani..a cam trecut şi zilele astea..apoi Luni ..Eu iubesc Lunea am 3 ore de matematică😐😐😐..e cea mai faină zi..o iubesc😐..mă trezesc la 5:20..pentru că mna mama nu e acasă şi trebuie să mă duc de la ora 6 şi ajung la 7..😐..sunt moartă fără mama..cum să fac o oră până la şcoală ?e bine că nu mă duc singură..
Vlad-Acum regret că nu am dat la Filo..
Eu-De ce ?..
Vlad-Pentru că am pauză 15 minute şi încep la ora 9 fără 20..
Eu-Ce jmek ..aş mai dormi două ore în plus..mă mut..gata..
Mihaela-Da dar e naşpa că ai mai multă Istorie..cred..
Cristi-Nu prea cred..
(Deci vreau să anunț că Vlad 1 este Vlad fratele mei de sânge iar Vlad 2 este prea mărețul Vlad Munteanu.. =))..)
Vlad 2-Eu vreau la SS..
Andreea (Aia pe care nu o suport )..(deci am zis pe care vă rog frumos..))
Andreea-Pai de ce ai dat la Arte..?..
Vlad-Pentru că stau pe telefon la desen şi la mai multe ore..e mai ştecher..dar la SS e altfel îți confiscă direct telefonul..
Eu-Păi dacă ar fi după tine sar face un profil de stat pe telefon..tu ştii de când i-am zis eu mamei că vreau să dau la Arte ?..
Vlad-Îu..?
Eu-Din clasa a 4..
Vlad-Şi eu în clasa a 4 nici nu ştiam ce'i ăla profil ..😕..
Crusti-Prost..
Vlad-Ar fi fain să fim dupameaza pentru că dormim şi noi mai mult..
Eu-Şi tu acuma..
Vlad-Măi !..mi-am dat seama de ceva..
Cristi-Da ?..
Vlad-Că atunci când aveam 100.000 de abonați mă plăcea lumea mai puțin..dar acum sunt toți disperați..
Cristi-Na-i ..
Vlad-Ce ?..
Cristi-Creer !..
Vlad-Nu ai spus corect !!
Cristi-Vaii..tu deşteptule..
Vlad-Păi sunt..
Eu-Mai taci !..
Mergem tot mergem până dăm de şcoală =((
Yaii !..😐..mă rog ..intrăm în şcoală ..îmi duc ghiozdanul în clasă şi merg pe hol..
Cristi era cu o tipă ..
Eu-Hei..
Cristi-A..hei =))..ea e prietena mea Andreea..
(Câte fete pe nume Andreea sunt în cartea asta ?..ce e cu cartea mea ?..)
Andreea-Cristinel cine e ea ?..mă înşeli ?..
Eu-Nu..Wtf..sunt sora lui..=))..
Andreea-A eu sunt Andreea..
Eu-Şi pe mine mă chiamă aşa =))..
Andreea-Ok..dacă vrea şi Cristinel putem ieşi toți un grup mai mare..şi mergem la un suc..
Eu-Da ar fii o ideie bună ...vrei Cristinel ?..mă uit eu la el râzând..
Cristi-Da aş vrea..
Vlad 2-Heiiii !..
Noi-Bună !..
Vlad-Cine e ea ?
Andreea-Eu sunt ..
Vlad-Nu contează ..vrei să te scot la un pateu ?..
Cristi-E prietena mea 😐prostule !..
Vlad-Şi ?..oricum suntem gemeni aşa că ne place pe amândoi..
Eu-Nee nu cred =))..(Deşi fata pare mai mult atrasă de Vlad sper să nu îl rănească pe Cristi..va avea de aface cu mine..adică e fratele meu şi îi vreau binele...
Deci în ora de Fizică băieți îşi tot aruncau cu bilețele..am cam vrut să îi spun doamnei..dar nu i-am spus pentru că va afecta media şi nu vor mai pupa aşa des afară..perfect..
Eu-Cristi ..termină..dă toate bilețele în coace..asfel în spun doamnei şi nu cred că vrei un 2 mare cât tine..
Cristi-Da bine..
Cristi îmi dă bilețelele şi le citesc..
Am rămas proastă când le-am citit😐😐..mă uit la Cristi şi statea pe telefon..apoi mă uit în caietul lui şi nu a scris nici măcar titlu..doamne ce are ăsta ?..
Eu-Cristi te omor dă telefonul încoace..
Cristi- ...
Îmi dă telefonul dar îl îchide..normal 😐..
Nu o să vă vină să credeți ..😐..
Vlad fumează..
Se termină şi orele..plec supărată şi Vlad vine după mine..
Vlad-Ce ai ?..
Eu-Ce am ?..mă mai şi întrebi ce am ?..
Vlad-Păi chiar nu ştiu ce ai de asta şi te întreb..
Eu-De când fumezi tu ?..
Vlad-...
Eu-Da😒😒..mie cam scârbă de tine pa !..
Vlad-Stai !..
Eu-Ce mai vrei ?..
Vlad-Păi vroiam să mergem acasă ..
Eu-Nu mersi tu dute şi iați un pachet de țigări şi te duci cu el acasă..
Vlad- ..
Merg pe drumul spre casă..iar Vlad o ea pe alt drum..
În spatele meu este Cristi..care nu mai spune nimic..
Eu-Tu ce mai vrei ?..
Cristi-Am zis ceva tot drumul ?..
Eu-Nu..
Cristi-Păi ..?..
Eu-Păi ce ?..
Crristi-Ştii ce..nu am chef de ceartă..
Eu-A ok..
Eu-Deci tu cam ştii de când Vlad fumează ?..
Cristi-Cam da..a doua zi după ce sa apucat mi-a spuz şi mie..
Eu-Şi tu nu ai făcut nimic ?..
Cristi-Am încercat !..
Eu-El ce are de fapt ?..
Cristi-Are prietenă !
Eu-Ce ?..
Cristi-Păi ai zis să-ți spun ce are..
Eu-Nu la asta mă refeream..
Cristi-A.
Eu-Ok..mersi oricum pentru informație..
Cristi-Cu plăcere..
Eu-Dar cine e aia ?..
Cristi-Care aia ?..
Eu-Prietena lui Vlad..
Cristi-Una Diana..
Eu-Dar câți ani are ?..
Cristi-18 peste o săptămână face 19 ani !..
Eu-Ce ?..e prea mare ..
Cristi-Uito..
Du-Serios ?..cât de prost e ?..
Cristi-Nuştiu..după ce a făcut milionu pe YouTube şia cam făcut de cap..
Eu-Da ce erai să spui şi tu ?..
Cristi-Păi asta cred eu..
Eu-Şi de când sunt înpreună ?..
Cristi-De ieri..
Eu-Da..mă piş pe el 😐..eu i-am fost şi soră şi prietenă foarte bună şi nu a putut să-mi spună nimic..
Cristi-Mda..e cam prost..
Eu-Tu măcar ai avut bunul simț să ne spui la toți că ai iubită..
Cristi-Da legat de asta..nu ştie multă lume că sunt cu ea..deci taci din gură :))))))..
Eu-A păi cat aveți ?😑
Cristi-1 zi =)))..
Eu-Ce Nais =))
Cristi-Ştiiiu ..
Eu-Ştii ce e ciudat la ea ?..
Cristi-Ce ?😐
Eu-Că îmi place de ea nu mi se pare sâloasă si fițoasă ca celelalte fete..
Cristi-A ce drăguț..am găsito pe stradă =)))
Eu-Wtff !?!?!..ce fel a sunat asta..
Cristi-Da..de fapt ne cunoşteam de mult dar nu ținesem legătura pentru că ea se mutase la verişoara ei în Timişoara dar acum sa întors înapoi la Costanța..şi rămâne tot tinpul...
Eu-A ce drăguț =))..
Cristi-Foarte..
Şi aşa a cam trecut o lună de când Cristi este cu Andreea şi Vlad cu Diana okey..deci mâine ne încheie mediile şi am terminat primul semestru..
Ok mă trezesc şi plec la şcoală..în ultimul timp Cristi nu prea a mai venit la nuştiu ce ore şi nu mai stă aşa des cu noi ..stă cu Andreea..acum parcă fata e cam dubioasă..
Diriginta ne dă mediile trecute pe un caiet..mă chiamă să iau caietul..m-am uitat prima dată la media lui Cristi..ce ?..a rămas la 3 materii ?..
Mă uit cu o față la el şi îi spun..
Eu-Deci ai peste 30 de absențe la ore şi ai rămas la 3 materii😐..
Vlad-Cu cine vorbeşti ?..
Eu-Cu ăla care stă în telefon..
Cristi-Da ce vrei ?..
Eu-Ce vreau ?..păi ai rămas la 3 materii frumosule😐..
Cristi-Eii..şi ce crezi că nu trec..
Eu-Păi dacă continui aşa da..
Cristi-Păi cred că am rămas la Sport pentru că chiuleam mereu ..religie şi desen..
Eu-A deci tu la orele astea ai chiulit ?..
Cristi-Da..
Eu-Şi unde mergeai ?..
Cristi-Da e treaba ta ?..
Ei-Vezi că te zic lui mama şi nuştiu cât de bine o să fie..
Cristi-Da..să o văd şi pe asta..spune şi îşi pune picioarele pe bancă..
Diriga-Cristi ia mai repede picioarele de pe bancă..
Cristi-Nu vreau !..
Cristi mă cam sperie ..are un conportament foarte naşpa şi sa mai ales şi cu nota scăzută la purtare şi 3 în catalog..da trebuie să vorbesc cu mama..
Am terminat orele şi ia-m chemat pe toți jos..insclusiv pe Mama şi Luci..
Mama-Andreea ce este aşa inportant ?..
Eu-Păi mediile de la şcoală..absențele..notele scăzute la purtare..
Mama-Da spune..
Eu-Păi Andreea are o medie destul de bună 9.45..nu are nici o absență şi la purtare are 10..Vlad 1..are media 8.87 şi nu are nici o absență..Vlad 2..are media 8.12..5 absențe şi nici o notă scăzută la purtare..Mihaela ..are media 9.64..o absență motivată..şi 10 la purtare..eu am media 9.79..nici o absență..şi media 10 la purtare..
Mama-Da dar ai uitat pe cineva..
Eu-Aadică cel mai inportant..media 6.16..47 de absențe nemotivate..şi media 7 la purtare..
Mama-Cristi tu nu mai înveți la nimic ?..
Eu-Şi a rămas la Desen ..Religie ..şi Sport..
Mama-Ai rămas la cele mai uşoare ..?..
Luci-Cristi..mai supărat foarte tare dute în camera ta mai repede...
Luci-Va sta şi va învăța până va avea măcar media 8 ..eu în clasa a noua aveam cea mai mare medie din clasă..şi el are media 6 ..
Mama-Cristi nuştiu ce să mai zic..
Luci-Va fi pedepsit..
Am plecat toți în camerele noastre..ma-m pregătit să ies în oraş cu Vlad şi Mihaela..nu am mai ieşit de mult cu ei..
Eu-Hai să mergem..
Am coborât jos şi mama ne întreabă ..
Mama-Unde plecați..
Vlad-În oraş ..
Eu-Nu avem voie ?..
Mama-Nu de asta dar afară plouă..
Eu-Hai serios ?..
Vlad-Şi vroiam să mergem în parc să ne plinbăm..
Mă duc înpoi în cameră ..mă schinb îmi iau telefonul şi mă duc la geam..îmi amintesc poezia aia ,,Afară -i frig şi înorat şi în sobă arde mama ..de lustră-i tata atârnat iar eu mă tai cu lama😈.." e prea tare..dar totuşi e aproape Ianuarie şi tot plouă😔..nuştiu cum dar am adormit ..mă trezesc târziu pe la 21:00 afară tot ploua..mna şi fix când vroiam să ies şi eu cu frați mei..Câinele meu vine la mine şi îmi aduce lesa..
Eu-Fack ..oricum trebuie să ies cu tine afară..şi îl mângâi..
Mă înbrac (Iar )..şi mă duc jos să mănânc şi îl iua şi pe Pufi să îi dau de mâncare..
Vlad era acolo ..
Vlad-Hei..ieşi afară cu Pufi ?..
Eu-Da..
Vlad-Îl iei te rog şi pe Spot cu tine..
Eu-Cristi ce are de făcut ?..
Vlad-E pedepsit..
Eu-Dar tu ?..
Vlad-Tu nu vezi ce vreme de cacao e afară ?..
Eu-A nomal şi dacă ai văzut că Pufi are lesa ai zis să-l iau şi pe Spot pentru că tu ai treabă multă nu ?..
Vlad-Da..=))..
Eu-Păi şi ce vrei să faci de fapt spun cu mâncare în gură ..
Vlad-Vreau să filmez ..
Eu-Poți să vii cu mine afară este un curcubeu ..şi mai iese şi soarele =)))..
Vlad-Spot..hai afară băiete..da.da.da cine dă din coadă aici..?..cine cine ?..
Eu-Câd de ciudat poți fi ?..
Vlad-Nu sunt😩..
Eu-Mă rog..dar ce e cu fața asta ?..
Vlad-Mie somn..
Eu-Haii mai repede afară..
Am ieşit afară..
Vlad-Stai puțin..?
Eu-Stau ..de ce ?..
Vlad-Mi-am uirat camera..
Da presupun că nu mai vine înpoi şi se duce să doarmă..tipic Duțu..
Eu-A ok te-ai întors..
Vlad-Ma-m întors ?..
Eu-Da..am crezut că nu mai vii înapoi ..
Vlad-Păi dacă asta vroiai eu..
Eu-Nuuu..nu.nu tu stai aici..lasă..
Ăsta deschide camera şi filmează
Vlad-Salutare lume..deci sunt mort de obosit şi am zis să ies puțin în oraş..a ieşit şi un curcubeu şi a ieşit şi soarele =))..Deci aici cu mine este sora mea care este cu Spot şi Pufi..cei doi frumoşi din familie..
Eu-😐..
Vlad-Deci pe surioara mea scunpă şi dragă o găsiți şi pe YouTube..aveți linkul în descriere..
Eu-Nu poți să taci..
Deodată începe să plouă.
Eu-Hai serios cât de rău poate să mai fie ?..
Şi începe să ploaie şi mai tare..
Vlad-Hai pe bune ??..
Dar Vlad se pare că era Live..
Eu-Baii hai acasă !!!!!!..
Vlad-Na-m ce face...dute !..
Eu-Stau..gata..
Vlad-Păi hai la Mc..
Ne-am adăpostit la un bloc şi am chemat un taxi..
Am ajuns la Mc..
Deci nu mai era nici o masă liberă..Vlad tot filma..
Mă duc eu frumos la o masă şi o rog pe o fată mai scundă decât mine ..să se ducă la o altă masă..(tocmai ce am zic că nu mai sunt mese..😕)..
Şi încep..cu frumosul..
Eu-Bună ...scuzeeee !..păi noi abea am venit şi vrem să stăm aici îmi dai voie te rog..?
Dar cam întinde coarda..
Aia-Nu..
Eu fac o față gen😐..
Îi mai zic o dată..şi ridic pugin tonul de se uită tot familionul la mine..il bat si pe Vlad ..ăsta în loc să mă ajute să obțin nişte locuri el filmează..
Eu-Mai zic o dată..vreau să plecați..
Aiaaaa 😠 -Am zis Nu..eşti proastă ?..ce nu înțelegi din nu ?..
Eu-Ştii ceva..
O iau de păr şi o iau cu totu şi cade pe podea..
Aia-Vezi să nuți trag şi una..
Eu-Eii na..sa trezit Barby să comenteze..
Aia-Pe cine faci tu Barby fă muisto..
Eu-Vorbeşte frumos..se uită toți la noi..
Aia-şi dacă nu ?..ce poți să îmi faci..
Atunci iau sucul în care mai era puțin suc şi il torn pe adidaşi şi reptul pe cap..
Aia-Sunt papuci de la Jorden ..Proastoo..nuți permiți..hai scoate bani ..eu am dat bani pe ei..
Eu-Păi hai suno pe mată şi spunei că eşti o proastă..
Atunci îşi scoate telefonul..când îi văd telefonul ne apucă râsul pe toți..era un nokia😂😂😂😂..dar nu vă gândiți că este cu taci..😂..nuşi permite..şi jordeni ei ..nici nu sunt originali..chinezării..faicuri..(*nuj dacă am scris corect *)
Apoi îmi scot şi eu telefonul şi se uită ..
O prietenă de a ei-O Doamniiiii..are Iphone X..Ce fainoşag e..
Eu-Tu eşti de la țară ?
Aia-Nu di loc sunt din comuna şea nu mai ştiu cum îi zâşe..cum îi zâşe fă ?..
Aialaltă-A nuştiu..zice aia cu un accent orăşean😒..
Aia-Păi cum nu ştii fă..doar ejti şi tu di acolo..
Toți râd de ele..Vlad a filmat tot...imediat la şi postat..vaii..îl omor..
A doua zi intru puțin pe YouTube..
Baiii am 100.000 de abonați..mă duc la Vlad..
Eu-Aaaaaaaaaa !..
Vlad-?????..
Eu-Aaaaaaa !!!.
Vlad-Ce ai ?..
Eu-Aaaaaa !..
Vlad-Zici o dată ?..
Eu-Am 100.000 de abonați😁😁😁😁😊😊😊😊 ..!!!
Vlad-A..ba nu am intrat eu acom..ai 752.953..
Eu-Să văd ..Aaaaaaaa !..nu cred..
Eu-A nu aveam netul pornit..
Vlad-Până mâine sigur faci milionul..
Eu-Nu cred..
Mai stau aşa cu Vlad şi apoi ne jucăm puțin pe Fifa şi adormim mă trezesc pe la 19-23..apoi intru pe YouTube..
Când intru văd 1000.000..de abonați..
Eu-Vladdddddd !..
Vlad-Ce ?..
Eu-Am milionul..
Vlad-Să văd..nu cred nici Cristi nu are milionul ..
Eu-Cum am ajuns aşa sus ?..
Vlad-Chiar nu ştiu..mie mia luat câțiva ani să fac milionul şi tu în 2 zile ai făcut 1000.000 de abonați ?..
Eu-Nu creddd !..pot să am şi mai mult ?..
Vlad-Da sar putea să poți să ai şi mai mulți..
Eu-Nu credd..
Am şi făcut un videoclip ..când am făcut milionul =))..OMG..
Deci încă nu cred..a doua zi când am mers la şcoală toți se uitau la mineeee..Moor..deci nu mai ştiu ce e cu viața mea ?...ce e cu mine..?..cum am făcut în două zile milionul ?..de unde mă ştiu fanii ?..Şii (stați liniştiți e ultimul ).A..da de la Vlad şi Cristi =))..
Toți mau felicitat..
Am avut prima oră ca de obicei Româna..Profesoara intră în clasă ..predă şi la sfârşitul orei...(Da şi ea..sunt vedetă😂..)
Doamna-Vreua să o felicit pe Andreea Munteanu pentru suma de 1000.000 de abonați..sunt o mare fană îmi dai un autograf
(Băiii..deci mă simt onorată..parcă aş fi fica lui Dumnezeu..profa de română îmi este fană..cancer..şi eu care credeam că nu o să am nici 100 de abonați..)
Doamna-Haii copii..aploudațio pe Andreea ..merită..
Toți se uitau la mine şi aplaudau..uni cu zânbetul pe buze şi uni se cam uitau în sictir...cu ciudă😉..ghiar nu le văd sensul supărări..mi se pare penibil..
Le cam dau şi haiterilor mei dreptate..că îmi sunt heitări...sincer îi apreciez..pentru că adică cine sunt eu ?..a da sora Muntenilor..şi dacă nu eram sora lor nu mai aveam nici un cont de YouTube..şi eram neinportantă =))..ca şi acum..ok deci am scăpat de la ore..
Pe stradă erau mulți copii care aşteptau la porțile liceului..
Ei-Deea..Deea..Deea..
Eu-Da ?..
Un copil (fan ? )..-Ne dai nişte autografe ?..
Eu-Desigur..
Vlad-De la mine nu vrea nimeni ?..
Ei-Nu..
Dar un copil era în spate şi ia răspuns cu Da..
O fetiță -Eu vreau te rog un autograf şi o poză..
Vlad-Desigur..
Păi eu cred că am avut cam 50 de copii şi Vlad cam 2 ..3 fani..moor..sunt mai cunoscută ca Iohsnis =)))..
Okey =))..ajung acasă şii..merg sus în camera mea nu trec 10 minute că vine Vlad la mine ..
Eu-Ce drq ai ?..
Vlad-Întreabăi pe fanii tăi disperați..
EuDa ?..cum ?..
Vlad-Am ieşit pe terasă afară..şi ăştea erau toți acolo..
Eu-A..okey..
Vlad-Okei ?..dute şi potoleştei..
Eu-Neee..pleacă ei..
Vlad-Nu cred..doar uităte pe geam..
Eu-Zici să sunt preşedinte omule..
Vlad-Da aşa eram eu înainte..
Eu-Hai nu zău..
Vlad-Ăa..da acum sunt înebuniți după tine..după două zile de YouTube..😒..
Eu-Ce mă ieşti gelos ?..
Vlad-Am de ce..?
Eu-Totul este nou asta e tot..
Vlad-Aha..
Eu-Dacă nu mai ai alt subiect poți pleca..
Eu cu Vlad necertăm de o oră..
Vlad-Ştii ceva..gata..ma-m săturat de tine ..nu mai ieşti sora mea..nu mă mai interesează nimic de tine..şi am să discut şi cu Cristi să nu mai vorbească nici el cu tine..
Eu-Eu..
Vlad-Tu taci..şi dute şi îți calmează fanii..sunt înebuniți după tine..
Eu-Da..aha..cum zici tu..
Vlad-De când esti cu YouTubul ai devenit fitză..încearcă să te controlezi..şi se uită în sictir..deci sa supărat...
Eu-Da bine Paaaa !..abea aşteptam să scap de tine..
Vlad-Tu te auzi şi pleacă fără să se mai întoarcă..
Stau de o oră şi mă tot holbez de geam aşteptând să plece toți..dar nici o speranță..cred că ma-m conportat prea rău cu Duțu..are dreptate..mi-am cam luato în cap cu YouTubul..cred că am să îmi şterg contul ..nu mai vreau probleme cu băieți..am deschis leptopul şi am început prima dată să postez de Instagram..am pus o poză cu ultimul meu videoclip de pe YouTube..
,,Hei salutare lume astăzi la ora 14-30 ..îmi voi şterge contul de YouTube..nu il merit..am înțeles abea acum că a fost o greşeală..vă mulțumesc pentru această sumă mare de abonați..şi acum vă rog ducețivă de canalul meu şi dezabonațivă..nu merit acest canal..totul a fost datorită fraților mei..ei mau sfătuit dar acum puteți să vă dezabonați..contul va dispărea de pe YouTube la ora 14-30..mulțumesc pentru înțelegere.."
Primul care a văzut postarea a fost Vlad..
Vlad-Eşti nebună..ce ai făcut ?..
Eu-Parcă nu vorbeai cu mine..
Vlad-Da..asta înainte de ați şterge canalul..
Eu-Şi ?..nu am făcut corect..
Vlad-Deci sunt numai comentari de astea..
De ce te-ai lăsat ?..Nui corect ?..Îmi pare rău..Revino te rog..
Eu-Aşa şi ?..
Vlad-De ce ai făcut asta..
Eu-Pentru că acum pe voi nu vă mai apreciază lumea de când am început eu cu YouTubul..
Vlad-Adevarat..dar puteai să le spui la toți fani că îi uraşti şi terminai..
Eu-Nu puteam să fac asta..îmi iubesc fani..
Vlad-A deci acum în iubeşti..
Eu-Da mereu am facuto..
Vlad-Deci eşti din ce în ce mai nesimțită..
Eu-Ce am mai făcut..
Vlad-Da gata..doar lasămă în pace..ai ajuns să faci tot felul de greşeli
Eu-Eu am fost o greşeală..
Vlad-Ce vrei să spui..
Eu-Părinți mei nu mai vrut..au vrut să scape de mine..
Vlad-Da..altă poveste inventată..apoi eu încep să plâng şi numai crede asta şi vine şi mă înbrățişează..
Vlad-Îmi pare rău..nu am vrut să te jignesc..
Eu-...
Vlad-Ne ai pe noi..
Eu-Şi pe voi vam pierdut..
Vlad-Nu e adevărat..
Eu-E cât se poate de adevărat..
Am mai stat aşa cam 10 minute şi..vine mama..
Mama-Copii la masă..Andreea ce ai ?..Vlad ce iai mai făcut..
Vlad-Nu iam făcut nimic..
Eu-Nu am nimic..
Mama-Păi haideți la masă..
Vlad-Acum..?..
Mama-Da..
Vlad-Ok..
Am coborât jos..şi ne-am pus la masă..
Cristi-Deea eşti bine..
Eu-Da..şi mă ia în brațe..
Luci-Heii ieşti okey ?..
Eu-Da..
Cristi-De ce ți-ai şters contul ?..
Toți -Ți-ai şters contul ?..spun la unison..
Eu-Da..
Cristi-De ce ?..
Eu-Pentru că nu mai vreau ..de asta..
Cristi-A îmi pare rău..
Vlad-Şi nouă..
Toți mâncau eu mă jucam cu furculița prin salată..
Mama-Andreea de ce nu mănânci ?..
Eu-Nu îmi este foame..
Mama-Dar nu ai mâcat nimic astăzi..
Eu-Mai verificat..?..
Mama-Nu..
Eu-Păi ?..
Mama-Deci de ce ți-ai şters contul ?..
Eu-Cu contează..
Mama-A..deci nu vrei sămi spui..?..
Eu-Nu e asta..
Mama-Păi spunemi..
Eu-E conplicat..
Mama-Am timp..
Eu-Păi îmi era lene să mai postez..
Toți au rămas gură cască..
Mama-Ce conplicat era..
Eu-Ştiu nu ?..
Cristi-Dar ce ce nu mănâci ?..
Eu-Îi treaba ta..atunci Crisgi nu mai spune nimic..
Mama-Andreea !..
Eu-Da..ce vrei ?..
Mama-Off..nimic..
Eu-A ok..pa..merg sus..nu mai stau..
Mihaela-Păi eu vroiam să merg în parc ..vrei să vii ?..
Eu-E înregula..vin..
Mama-Andreea adumi te rog gianta din camera mea te rog..
Eu-Ok..
Mă duc îi iau geanda dar din ea cade o foaie..vroiam să o pun înapoi..politicos..dar nu mă lăsa curioziratea..
O iau o desfac şi o citesc..
,,Plasanent-2013-Andreea Pătraşcu..
Mama (Nu îi scriu numele penfu că da )..-Vreau să dau acest copil în anul 2020 la plasament ..nu vreau să îl mai cresc..
(Ce cuvinte urâte )..de la o mama..mă apucă plânsul..
Iau foaia şi geanta..
Eu-Na'ți geanta..asta vroiai nu ?..
Mama-Da..
Eu-Măcar puteai să îmi spui..că nu mai vrut nici o dată..şi că în anul 2020 vrei să mă dai la plasamet..la toți le-au căzut fața..iau foaia şi o arunc la ea..
Eu-Aşa vroiai să aflu ?..de ce nu mai aruncat în stradă până acum ?..
Mama-Nu este adevărat..Andreea eu te iubesc eşti copilul meu nu aş face nici o dată aşa ceva..
Eu-Şi cu foaia aia ce este ?..
Mama-..
Eu-Da aşa credeam şi eu..😒😒😒..
Merg sus şi îmi pun căştile şi ascul muzică..dar intră mama in cameră ..
Eu-Ce mai vrei să îmi distrugi viața de tot ?..
Mama-Ascultămă..
Eu-Lasămă..!..pleacă..!!
Mama-Ascultămă..totul a fost o neînțelegere..tatăl tău mi-a dat această scrisoare şi eu iam răspuns cu o altă scrisoare..vezi ?..apoi îmi dă scrisoarea..
Eu-Nu pot să cred ..scuze mama..
Mama-Nu e nimic puişor..eu vă iubesc pe toți chiar daca nu vă arăt prea des..
Eu-Şi noi pe tine...
Apoi intră şi Cristi în cameră..
Cristi-Hei eşti mai bine ?..
Eu-Da..
Cristi-A fost doar o neînțelegere..tatăl tău a..
Eu-Da ştiu...
Apoi vine şi mă înbrățişează ..
De după uşa se aude un strănut..erau toți acolo..mă duc deschid uşa şi cad toți pe potea..😂..a fost frumos că am stat toți înpreună măcar o dată..dar acum îl urăsc mai mult pe tata..aş vrea să îl uit dar nu pot..
Deci am luat vacanța de iarnă..okey..merg jos şi mă uit pe geam..ceee ?..ningeee !!..nu creddd !!OMGGGG !..Mă duc la toți dar Cristi şi Vlad nu erau acasă..
Îi chem pe toți la geam iar când vin cu toți nu mai ningea..😐..stric tot..
Mama-Ai vedenii !..
Eu-Bnu😒..
Vlad şi Cristi erau pe casă şi stăteau . şi aruncau cu scârțietoate😂😂..ca să cred eu că ninge😐😐..tipic lor..
Le-am zis asta tuturos..ei ştiau ..doar eu nu..frumos.. =))..îi bat..
To be continued (4800 de cuvinteee❤ )
NECORECTAT :(
CITEȘTI
Viață fumată💊🚬..F.F Cu Vlad Munteanu &Cristi Munteanu..
FanfictionSalut !..sper să vă placă ..nu sunt obsedată după Munteni ..în aşa fel să fac cărți cu ei..din potrivă nu îmi plac aşa mult Munteni..eu doar am vorbit pe un grup și am întrebat lumea despre ce să fac cartea..iar toți fiind aproape disperați după Mu...