∆1∆

730 52 4
                                    

-მისმინეთ ქალბატონო თქვენმა შვილმა თანხმობა მომცა გარდაცვალებამდე.

-არ მაინტერესებს არანაირი თანხმობა.ჩემი შვილის ორგანოებით სხვები ვერ იცოცხლებენ.თუ შეგეძლოთ ჩემი შვილი გადაგერჩინათ.ვერც კი დაამტკიცებთ,რომ თანხმობა მოგცათ.

-ქალბატონო თქვენმა შვილმა საკმაოდ ძლიერი და იშვიათი წამალი დალია.ის გულს აჩერებს.მისი გადარჩენა უკვე შეუძლებელი იყო თუმცა მისი სხვა ორგანოები კარგ მდგომარეობაშია.სიკვდილამდე თანხმობაც კი გამოთქვა უბრალოდ სანამ ხელს მოაწერდა მოკვდა.თქვენც ხომ ნახეთ!

-ერთადერთი რაღაც რასაც ვხედავ ისარის რომ ჩემი შვილი ვერ გადაარჩინეთ.

-მაშინ თქვენც დიდი ყურადღება მიგექციათ საკუთარი შვილისთვის,არ მიგეყვანათ ამ მდგომარეობამდე.მან თავი მოიკლა!

-ზედმეტები მოგდით ექმიმო. Taeyong!
ამისთვის პასუხს აგებთ.

-ჯანდაბა როგორ არ შეგიძლიათ გაიგოთ 3 წლის პატარა გოგონა თქვენი სიჯიუტის გამო კვდება.როგორ შეგიძლიათ ასეთი გულქვა იყოთ?!

-აი შენი უფროსიც მოვიდა.

-ქალბატონო სილვია?

-თქვენი ექიმი ბევრის უფლებას აძლევს საკუთარ თავს?!ხომ იცით რამხელა პრობლემა შეიძლება შეგიქმნათ მისმა ქცევებმა?!

-კი მაგრამ მისტერ ფერნანდეს..

-ახლავე მოვაგვარებ ქალბატონო სილვია.გამომართვი ეს ფურცელი.

-რატომ?

-დაწერე განცხადება სამსახურის დატოვებასთან დაკავშირებით.

-კი მაგრამ...

-არავითარი კიმაგრამ.განთავისუფლებული ხად სამსახურიდან!

   ვაკვირდებოდი როგორ უყურებდა უფროსი სილვიას და სილვია მას მგონი ისინი საყვარლები იყვნენ.ისწავლო ამდენი წელი სამედიცინოზე,იწვალო ამდენი,ათიო ღამეები,გადაოტანო ამდენი და გაგაატავისუფლონ უფროსის საყვარლის გამო ეს დიდი უსამართლობაა ასერომ თუ ოდესმე  სამსახურიდან გაგადებენ.ოდესმე თუ სამსახურიდან უმიზეზოდ გაგადებენ პირდაპირ არ წახვიდეთ.მიანგრიეთ იქაურობა ან უბრალოდ უფროსის სახე,ისე როგორც ახლა მე გავაკეთე.
   ირონიულად გავუღიმე ძირს გაშხლართულ უფროსს და სილვიას მივუბრუნდი:"უბრალოდ ილოცე,რომ ქალად დაიბადე ბოზო".
  გამოსაცვლელ ოთახში შევედი და ჩემი ზურგჩანთა ავიღე.ხალათი მოვისროლე და გამოვედი.ვიცოდი,რომ ამყველაფრის შემდეგ სამუშაოს პოვნა გამიჭირდებოდა ..ან საერთოდ ვეღარც ვიმუშავებდი ექიმად.მორგის კარებს რომ ჩავუარე გავიგონე როგორ ტიროდნენ პატარა გოგონას მშობლები.ჩავიმუხლე და ზურგით კედელს მივეყუდე.მუხლებზე ხელები დავაწყვე და თავი ჩავდე.
ჩემი დაც 3 წლის იყო.უცოდველი პატარა ანგელოზი...
   "ცხოვრება ზედმეტად უსამართლოა არაა?" ჩემს წინ გაჩერდა ვიღაც უცხო.თავი არ ამიწევია.მხოლოდ მის ნაიკებს ვხედავდი.
- "შენ მხოლოდ იმ პატარა გოგონას გადარჩენა გინდოდა.სამწუხაროა არ დაგიფასეს"
- მოკეტე.
-შემიძლია დაგეხმარო.შემოთავაზება მაქვს შენთვის.გაბრაზებული ხარ ასე,რომ პირდაპირ გეტყვი.ჩემთან დაიწყე სამსახური.ეს ექიმობის მსგავსია.ოღონდ მხოლოდ მკვდრებთან ვმუშაობთ.მათი ორგანოებით კი ათასობით ადამიანს გადავარჩენთ.მათ შორის პატარა გოგონებსაც.
ფეხზე წამოვდექი და მხოლოდ ახლა შევხედე უცხო პიროვნებას.სახეზე ურექციო გამოხედვა ჰქონდა და თავიდან ბოლომდეათვალიერებდა.
-ეს არაკანონიერია.
-და რა მოხდა მაშინ,როდესაც კანონებს ემორჩილებოდი?უბრალოდ შენი და შეეწირა ამ ყველაფერს.
კისერში ვწვდი და კედელს ავაკარი.
-საიდან იცი მის შესახებ?
-უბრალოდ შენი ისტორია გადავამოწმე.
ხელი გავუშვი და უფრო დაწყნარებულმა განვაგრძე მისი მოსმენა.
-მისმინე კანონისგან ჩვენ დაგიცავთ.მერწმუნე არაფერი არ მოგივა.შენ უბრალოდ კვეთ გვამებს რომლებსაც საავადმყოფოდან მოვიპარავთ და ამოგაქვს ორგანოები.ჭამა,სმა,ჩაცმა და დასარჩენი ადგილი ჩვენზეა.
-ეს ერთგვარი მაფიაა?
-ხო მაგრამ თითქმის ხალხს ეხმარები და რათქმაუნდა ფულის სანაცვლოდ.პირველი ორი თვე ჩვენ გასმევთ,გაცმევთ და ასე შემდეგ.მესამე თვიდან კი ყოველთვიურად 1მილიონს მიიღებ.
ხელს მოაწერ 1წლიან კონტრაქტზე და 10 მილიონი შენია.აბა?
-კარგი თანახმა ვარ.
უცხომ ტუჩები ენით დაისველა და კიდევ ერთხელ შემათვალიერა.
-აქ მოაწერე ხელი.
ხელი მოვაწერე და ფურცელი მივაწოდე.
-კეთილი იყოს შენი მობრძანება.
საავადმყოფოდან გამოვედით და მისი მანქანით მიტოვებულ ძველ შენობასთან მოვედით.
-ეს რა ჯანდაბაა?
-შიგნიდან უკეთესია.
შიგნიდან მართლაც უკეთესი იყო მაგრამ საერთო ჯამში არ იყო ლამაზი ადგილი.
-ესეც ასე ეს მეორე სართულია.აქ ვიძინებთ,ვსვამთ და სექსით ვკავდებით.ოთახში ორნი ვიძინებთ.შენი ოთახის მეგობარი მე ვარ.პირველ სართულზე მორგია.
წესები მარტივია უკან არ დაიხიო,გაქცევა არ სცადო,შეეცადე ყველასთან კარგი ურთიერთობა გქონდეს და სანამ ყველაფერი არ დალაგდება ქალები დაივიწყე შენობას ვერ დატოვებ.
-ჯარგი ამოისუნთქე არ გაოგუდო.კი მაგრამ აქ ხომ შეიძლებ მოვიყვანო?
-ამოვისუნთქე და არა
-აბა რატომ მითხარი,რომ აქ სექსით შემიძლია დავკავდე?
-ეს მათთვისაა ვინც თავს ვერ იკავებს და ჩვენი ჯგუფიდან ვინმესთან ამყარებს ინტიმურ კავშირს.ძალიან თუ მოინდომებ იპოვი ვინმეს.
-ჯგუფში ქალიც გვყავს?
-არა
-აბა?
-ხომ გესმის არაა;)
-ugh ეს ხომ საზიზღრობაა.მე ჰომოფობიკი ვარ.
-ასე ნუ მიყურებ მეც თითქმის ახალი ვარ და კაცთან არ დავწოლილვარ.არც ვაპირებ.
-კარგია არ მინდა ოთახის მეგობარი,რომელსაც შეუძლია ნებისმიერ წამს გამჟიმოს.
ნუ იცინი.
-მე jaehyun ვარ ვერ გაგეცანი
-ვერ ვიტყვი რომ სასიამოვნოა მაგრამ ზრილობის საქმეა.ასე რომ სასიამოვნოა.
-ზედმეტად მიმზიდველი ხარ აქაურობისთვის იმედია არავინ არ გაგაუპატიურებს;)
-მოკეტე იდიოტო არც შენ ხარ ნაკლები
-მართლა ასე ფიქრობ?
-რა იყო თავში არ აგივარდეს
-კარგი,მაგრამ მაინც მგონია რომ ბევრს მოეწონები
უბრალოდ მესიამოვნა მისი სიტყვები.არ ვუპასუხე და განვაგრძე ოთახის შეთვალიერება...ჩემი ახალი ცხოვრების შეთვალიერება....

იმედია მოგეწონებათ ვოუთებს და ქომებს ველოდები.ჩემს სხვა ბრომანსებსაც გადახედეთ.
დღეს სამი ახალი მოთხრობა დავიწყე.

მაფიის მამა "Oppa"Where stories live. Discover now