İnsanlık tarihinin yeni başladığı, barışın ve huzurun hüküm sürdüğü dünya, yaklaşık 10 milyon ışık yılı uzaklıktaki Limeria galaksisinden gelen görüntü olarak insana benzeyen bir uygarlığın tehdidi altında kaldı. Yıllarca zulüm ve işkence durmaksızın devam etti. Böyle bir zamanda insanlara umut ve dünyaya nizam getirecek birisi ışıklar içinde doğdu. Bu kişi Aslan Mührü'nün seçtiği kişiydi. Bu kişinin tertemiz bir ruha sahip olması gerekiyordu. Aynı zamanda Mühür sayesinde insanüstü bir zeka, bilinen tüm zırhlardan daha güçlü bir deri, tek vücut olduklarında gladyatörden 10 kat daha güçlü bir savaşçı olurdu. Lakin ömrü sadece 100 yıl ile sınırlıydı. Aslan Mührü temsilcisi uzun yıllar süren uğraşlarla Kurt Mührü'nün temsilcisini bulmayı başardı. Kurt Mührü temsilcisi ise insanüstü bir hız ve güçle donatılmıştı ve Mühür lider kanı taşıyanları seçiyordu. Bu iki Mühür ve temsilcileri büyük bir ordu topladı. Dünya kırmızıya boyandı. Milyonlarca insan Limeria galaksisinden gelen ve kendilerine Korini diyen bu insanımsı varlıklar tarafından katledildi. Sonunda temsilciler savaşı kazandı Koriniler kaçmak zorunda kaldı. Lakin bu vahim olay yıllarca unutulmadı. Aradan asırlar geçti. Aslan Mührü temsilcisi ölmüş ve bir sonraki saf ruh gelene kadar kaybolmuştu. Kurt Mührünün 7. temsilcisi ise yoldan çıkmak üzereydi. Amacı dünyanın tek hükümdarı olmaktı. Bu sebeple masum insanları katletti. Kurt mührü temsilciyi terkettiğinde ölü bir kral ve savunmasız bir dünya bıraktı. Mühürlerin yok olduğunu anlayan Koriniler yeniden geldiler ve insanlık yine esaret altına alındı. Hiç bir şekilde direnemediler. Bir asırdır devam eden bu esarete dayanmalarını sağlayan Aslan Mührü ve temsilcisinin yeniden doğacağı ve Kurt Mührü Temsilcisi ile beraber huzuru sağlayacağı düşüncesiydi!..