Del 1

8K 7 2
                                    

Jag tar mina pengar och drar lätt på mig mina sandaler och går ut till taxin. Många misstycker mitt jobb. Men jag tjänar pengar, gör du det?
Jag smyger försiktigt in genom dörren utan att väcka mamma eller pappa. Jag går upp för trappan till mitt rum där jag slänger påsen med mina saker på sängen. Jag drar tyst ner dörren och låser om mig. Detta var tredje gången på denna vecka. Det känns skönt att nu slutat skolan och kan hålla på mer med mitt jobb. Dem enda som vet att jag jobbar som en prostetuerare är jag. Mamma och pappa tror jag jobbar på tvätthjälpen nere vid centrum. Imorgon ska jag till adressen mitt emot mig. Det känns så skumt att så många folk har så många hemligheter. Jag menar. Herr crownfield är ju bara den gamla, snälla morbror alla tycker om. Men jobb är jobb. Jag är dock ingen vanlig "hora" utan jag får en adress, jag tar mig dit, knullar, tar mina pengar och går vidare. That's my job. Men gång är inte föränn om 6 timmar så jag hinner vila. Jag kopplar in hörlurarna och sätter på Evert singel day med Felix Sandman och sätter den på repris.

Jag vaknar av att det plingar i mobilen. Det är Min bästis Jessica som frågar om jag ska hänga med till stranden men jag skriver som jag alltid gjort. En lögn varför jag inte kan komma. Samtidigt jag skriver till Jessica tittar jag på den stora högen med brev som kommit från posten. Jag läser och kollar att det är rätt. Emma Wikström, Rosgatan 12, Stockholm. Det stämde som vanligt och jag lägger allt nerpressat i garderoben. Nu var det dags att ge mig av till "tvätten". Jag säger hejdå och tar en extra omväg så det ej märker. Jag plingar på bakdörren och jag trodde inte mina ögon när jag såg vem det var.

SexWhere stories live. Discover now