Jag hade aldrig förväntat mig detta. Jag gnuggade mina ögon och kunde knappt tro att det var han. Felix Sandman stod i sin vita morgonrock i min grannes hus. Vafan?.
- Hej? Vad vill du?
- Jo, ja... vad skulle jag säga? Jag är här för att knulla? Vafan ska jag säga?
- jag måste få se din...?
- Morbror?
- ja, juste...
jag kunde knappt börja mig? Hans blåa mjuknade ögon och hans mörkblonda hår. Jag blev förstelnad. Han tittade länge på mig och log.
Efter den ynka sekunderna ropar han på Michael och han springer snabbt ner för trapporna. Vad skulle jag ta mig till? Jag måste ju göra mitt jobb?! Jag säger till Felix att jag ska prata om någon grillkväll vi ska anordna Medans han för mig uppför trappan. Mitt huvud vänds mot Felixs och jag tittar på honom tills väggen skymmer hans ansikte. Jag går till sängen och han sätter på musik och låser dörren. Efter några minuter ser jag Felix genom fönstret över sängen gå ut till sin bil och köra iväg. Han stänger konstigt av musiken och tar av sig tröjan. För att vara 40 år är han ändå rätt stilig må jag säga. Han släcker ner belysningen och drar för så det blir mörkt i rummet. Han tänder en luten lampa vid nattduksbordet och säger klara färdiga gå. Jag går in på hans toalett för att ta på mig mina sexiga kläder och klackskorna. Jag går ut som en riktig strippa och utanför sitter han i sin fåtölj. Jag sätter på musik och gör min lilla koreografi. Han ställer sig upp och drar mig närmare. Han säger inget utan klämmer mig omtumlande och tar av mig allt. Jag står där och även fast jag är jätte chokad av allt måste jag fokusera på mitt rollspel. Jag växlar om till en sådan jävla hora man kan bli och kastar ner honom på sängen. Jag lägger mig över honom och börjar knulla. Jag stönar mitt högsta och blir snabbare och snabbare. Han klämmer mina stora bröst som säkert rymmer en E kupa och kysser dem ett antal gånger. Han vänder mig om och vi kör nu rumpsex. Han trycker hårdare och hårdare och jag stönar högre och högre. Vi håller på i över 20 minuter och han var fett bra även fast jag bara spelade med. Jag vill börja avsluta och med ett sista kläm sätter jag timern på 10 minuter och han får klämma och pressa lite till. Jag stämmer mig upp och han drar ner mig så jag sitter nu på honom och dras fram och tillbaka. Vi kysser varandra länge till vi börjar hångla.
- ahhh ahhh, baby baby, ahhh
Jag vet inte som far till mig men detta var det bästa jag varit med om.
- ah ah ah ah ah ah....
vi avslutar nu samlaget men jag känner att jag nästan inte vill avsluta det och han tycker detsamma. Vi har nu hållit på i 1 timme snart och jag sitter nu på honom och han klämmer mina bröst samtidigt som han kuk åker in och ut och vi hånglar så kommer Felix in och allt stelnar till.