MUHABBETLE GELEN RAHMET

14.8K 66 62
                                    

                "En etkili tedavi ise muhabbetti"

Baba mesleği olarak yaptığım taksi şöförlüğü zamanında bir üstadın "evladım yeryüzünü gez dolaş arı gibi ol nasıl arı balını yapmak için binbir çiçek geziyorsa seninde her insandan alacağın mutlaka birşeyler vardır alıp balını yaparsın" demesinden ilham alarak başladığımız bu eserde gayemiz hiç kimseye akıl vermek olmayıp,Allah'ü Teala'nın rahmetine ve muhabbetine vesile olması için sebeblere sarılma gayretinde olduk burada belirlediğimiz bazı konuları ayet hadis özlü sözler ve ibretlik hikayelerle bu eseri oluşturduk,her kim bu kitabı okur ve içeriğini alırsa korkularından emin güçlü bir mümin olur her kiminde derdi Allah'ü Teala'nın rızası ve dini değilse bu kitabı okumasına bir lüzum yoktur.Her kimin de derdi Allah'ü Teala'nın rızası ve dini olursa "İki cihanda da yardımcısı Allah olsun hastası varsa şifa bulsun ve ayakta olsun duası kabul olsun bereketlensin zorda darda kalmasın inşallah"Amin..

"İster isen Allah'tan iste sebeblerden isteme
Sebeblere  dört elle sımsıkı sarıl ki
Rabb'inin kuvvetini ve kudretini göresin inşallah"

D&R,kitapyurdu,idefix ve internetteki tüm kitap satış sitelerinden bakıp  inceleyebilirsiniz,sevgi ve muhabbetle kalın inşallah..

                 MUHABBETLE GELEN RAHMETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin