1 kısım Hizmet

14.6K 60 41
                                    

Bir genç hocasının hasta olduğu duydu ve onu ziyaret için hastaneye gitti.Hocası bu durumdan memnun oldu ve

"Evladım biz iyiyiz bişeyimiz yok lakin burada yaşlı bir amca var burada yatıyordu bu gün doktor çıkışını verdi fakat hiç kimsesi yok ki işlemlerini yapıp onu hastaneden çıkarsın,sen bu hastanın çıkış işlemlerini Allah için yapar mısın"

"Tabiki niçin olmasın, hemen yapıyorum efendim"

Diyerek hizmeti kabul etti bir yandan doktorun yazdığı ilaçlarını alıyor bir yandan evrak işleri derken bayaca uğraşmış yarım gün sürmüştü bu işlemler hastayıda çıkarmıştı,yorulmuştu tam gidecekti ki cebinde doktora vermesi gerekli olan bir evrağı fark etti.Aman canım vermesem olmaz mı hastayıda çıkarmıştı zaten nasıl çıkacaktı o kadar merdiveni şimdi.O kadar hizmeti yapmıştı hiç zoruna gitmeden ama şu son kağıtı vermek ona o çok ağır gelmişti.Nefsine bastı ve kağıdı eline aldı merdivenleri önüne alarak yürümeye başladı.Doktorun kapısında içeriye adımını atmıştı ki,telefonu çaldı.

"Abi ben taburcu oldum hastaneden"

"Ama nasıl olur kardeşim sen hastanede bir hafta yatacağını söylemiştin"

"Evet öyleydi ama şimdi doktor geldi ve senin iyi olduğu düşünüyorum ve seni taburcu ediyorum dedi"

Arayan askerdeki kardeşiydi hastalanmış doktor da onu hastaneye yatırmıştı.Bir hafta yatması gerektiğini söylemişti.Daha bir gün yatmıştı ki abisi bu yaşlı amcanın hizmetini yaparken Allah da kendi hastasını hastaneden çıkarmıştı.

"Eder isen ümmete hizmet sende bulursun himmet"

Muhabbetle Gelen Rahmet

                 MUHABBETLE GELEN RAHMETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin