Era o zi rece de iarna iar Ale era la mine.Ale era cea mai buna prietena a mea.Imi era ca o sora.Era asa de draguta cu ochii ei verzi si parul saten pana la brau.Si ...si acel zambet minunat care era mereu pe fata sa albicioasa.Stateam pe canapeaua rosie din fata tv-ului , impreuna cu Ale.Ne uitam la un film horror,insa pe la jumatate l-am stans deoarece ne era frica sa ne mai uitam la el.Am facut popcorn si nem uitat la o comedie cu animale.Ale mai ca se sufocase cand a vazut maimuta lovind un baiat in locul in care nu rasare soarele.Cineva batea la usa.Cine sa fie?Parinti mei erau plecati pana vineri deci aveam 2 zile la dispozitie de distractie.Ale era speriata si mia spus sa nu deschid usa, dar nu am ascultat.Am deschis usa si in fata noastra era o fata inalta cu par blond si ochii albastri.Era imbracata in rochie de mireasa.Pe albul stralucitor al rochiei sale erau mi si mi de pete de sange.Rade sarcastic si isi indreapta privirea catre Ale dupa care o vad pe jos fara cap.Fata pleaca multumita de fapta sa.Am alergat catre Ale care era fara suflare pe jos.Am atins-o pe obraz si aerul era din ce in ce mai putin.Incerc sa strig dar nu pot si cad jos fara suflare.Am jurat ca ma voi razbuna pe fiecare om care intra in casa mea.De atunci strigatul meu de ajutor si de durere era auzit de fiecare persoana care intra in casa iar ele mureau la fel de lent si chinuitor ca mine si ca Ale.Si asa a continuat era razbunari pana cand a aparut el...baiatul de care ma indragostisem.