Crrrr zazvonil zvonek ohlušující konec školy. Všichni si vzali věci a hned vyšli ze třídy a já pomalu za nima. Právě jdu z ředitelny vracela jsem jim školní učebnice. Ze skříňky jsem si dala vše do tašky a rychle jsem šla pryč. Naštěstí si mě ne šimli kluci a tak jsem v pořádku šla domů. Ani jsem se s nikým nepoučila stejně bych neměla s kým.
,, jsem doma!,, zakřičela jsem přes naší vilu. Hned z kuchyně vyšla mamka a obejmnula mě.,, ahoj zlato jdi si zabalit věci za 3 hodiny odíždíme,, kývla jsem a letěla jsem nedočkavě do pokoje. Jsem strašně nadšená že jedeme pryč. Měla jsem už všechno zabaleno tak jsem šla dolů a čekala jsem na mamku a taťku v autě. Konečně při šli a tak jsme mohli jet.
Jeli jsem docela už dlouho,, kdy už tam budeme?,, zeptala jsem se a taťka mi odpověděl,, asi za 5 hodin,, do řekl se smíchem v hlase a já si po vzdychla. Položila jsem hlavu o sedačku a po chvíli jsem usla....... Někdo na mě mluvil a tak jsem pomalu otevřela oči,, zlato už jsme tady,, do řekla mamka a já rychle vystřelila z auta před nový dům. Byla to krásná a větší vila než jsme měli před tím s větší zahradou bazénem. Hned jsem se otočila a skočila mamce a taťkovi kolem krku,, je to nádherné,, vydechla jsem a následně je oba pustila a šla si pro věci do kufru.
Otevřela jsem dveře a vešla jsem do našeho domu a málem mi vypadli oči z důlků. Dala jsem si ruku přes pusu a začala brečet hned za mnou přišel táta a já ho obejmnula a pošeptala mu do ucha,, fakt to je nádherný,, a na to mi odpověděl,, pokoj máš nahoře hned v levo,, jak to řekl tak jsem ho pustila vzala si kufry a běžela jsem do mého pokoje. Otevřela jsem dveře a pohled mi spadl na krásnou místnost.
Byla tam manželská postel.
Velký gauč na proti němu obrovská televize. V rohu byl černý klavír a obrovské 3 skříně u kterých byli dveře do mé koupelny. Bylo to všechno moderní a sladěné do bílo černé barvy. A trochu modré.
Asi za 2 hodiny jsem měla všechno vybaleno a pak jsem slyšela jak mě dolů volají rodiče,, potřebujete něco,, zeptala jsem se jich když jsem přišla dolů a oni na mě koukali a řekli,, máme pro tebe překvapení jdi se podívat ven na zahradu,, tak jsem i udělala a šla ven na zahradu přede mnou seděl krásný velký chlupatý černý pes a okolo krku měl obojek se jménem BLACK.
Black se ke mě rozeběhl a já ho obejmula.,, líbí,, slyšela jsem rodiče jak za mnou mluví,, strašně moc, děkuju,, oba jsem je obejmnula a šla jsem s Blacem do mého pokoje. Lehla jsem si na postel a Black hned šel za mnou a lehli si ke mě. Hlavu měl položenou na mém pasu a já ho hladila za ušima. Do pokoje přišla mamka a řekla mi,, An zítra jedeme s taťkou do nové práce a ty jdeš do školy tak že tady ráno nebudeme a přijedeme ve 4 večer tak ahoj a hezky se vyspi.,, poslala mi vzdušný polibek a já ji zamávala. Podívala jsem se na hodiny a bylo 5 tak jsem vstala a šla do koupelny.
Svlékla jsem že sebe oblečení a šla do sprchy. Pustila jsem si teplou vodu a nechala si kapičky vody padat na mé nahé tělo. Asi po 10 minutách jsem vylezla usušila jsem se a vylezla z koupelny jen v ručníku. U postele jsem vyděla jak tam leží obrovský pytel se granulema a pelíšek s maskami pro psy. Pelíšek jsem dala k mé posteli a Black si tam hned lehl. Vedle pelíšku jsem dala misku s vodou a granulemi.
Pytel se žrádlem jsem dala do skříně. Ustrojila jsem se do pyžama (kraťasy a tričko) lehla jsem si do postele a zavolala jsem si k sobě Bleka(hele lidi já budu místo Black psát Bleka nevím jak se to správné píše když tak mi to napište do komm.) a ten ke mě hned skočil a lehl si vedle mě. Já jsem si nastavila budík na ráno proto že jdu do školy.
Odložila jsem budík a otočila jsem se na Bleka pohladila jsem ho a pomalu jsem propadala do temnoty.Ahoj tohle je moje nová kniha nevím jak budu pravidelně vydávat knihy ale budu se snažit co nejdřív. Tak hezké čtení a do komentářů mi napište jak se píše (Bleku, Bleka, atd.)
Tak vám přeji krásné čtení. ❤♥★