Ráno jsem se probudila proto že mi někdo alizoval obličej,, Bleku,, řekla jsem a od strčila jsem ho od sebe a pohladila jsem ho. Posadila jsem se a protáhla jsem se a potom jsem se koukla na mobil kolik je hodin 7: 50 ,,a sakra zaspala jsem, nestíhám!!!,, řekla jsem a vyletěla jsem z postele. Rychle jsem se oblékla a dala Blekovi jídlo. Na snídani jsem se vybodla a vzala si batoh, boty a klíče a utíkala jsem do školy. Naštěstí byl pátek tak první hodinu nemáme Fyziku proto že na fyziku máme dost přísného učitele.
×××××××××××
Za ťukala jsem na dveře od třídy a vešla do vnitř,, omlouvám se zaspala jsem,, řekla jsem učiteloj na chemii,, pro dnešek tě omluvím ale ať se to neopakuje,, jen jsem nad tím pokývala hlavou a šla si sednout za Marcusem.
Byla poslední hodina a já nedávala pozor a něco si čmárala do sešitu.
,,Slečno White posloucháte mě,,! Řekl učitel a já sebou škubla.,, promiňte,, řekla jsem a celá třída se začala smát. Podívala jsem se na Marcuse a ten mě ignoroval.......Crrr zazvonil školní zvonek ohlašující konec školy. Vzala jsem si věci a šla ze školy.Šla jsem domů a někdo na mě zavolal,, hej stůj!,, zakřičel a já radši zrychlila krok. On mě však chytil za rameno a přitáhl mě k sobě až jsem narazila do jeho hrudi. Podívala jsem se na něj a docela jsem se lekla když jsem zjistila že to je Luk který ho kousl můj Black.
Luk je největší děvkař a hajzl z celé školy. Myslí si o sobě že je pán světa.,, co chceš?.,, řekla jsem a koukala na něj.,, ten tvůj posranej čokl mě kousnul do nohy a teď to mám oteklé a přece si to někdo musí odpykat,, jak to do řekl tak jsem se ho zeptala,, a do chceš se mnou dělat?,, on se úchylátsky usmál a přehodil si mě přes rameno,, teď půjdeme ke mě domů zlato,, jak to do řekl už jsem věděla co se mnou chce dělat.,, ne to neuděláš hned mě pusť,, začala jsem sebou mrskat že strany na stranu,, neboj se ještě budeš vzdychat moje jméno,, zasmál se,, no to určitě,, kousla jsem ho do ruky.
On sykl a postavil si mě před sebe,, tohle si dovolovat nebudeš!!!,, zařval a dal mi pěstí do obličeje. Já jsem spadla na zem a z očí mi tekli pramínky slz. Luk ke mě přišel a 4 krát mě silou kopl do žeber a 3 krát mi dal pěstí do tváře a do břicha. Znova si mě přehodil přes rameno. Cítila jsem jak mi z nosu teče krev a motala se mi hlava.,, Luku hned ji pusť!!!,, slyšela jsem za mnou známí hlas,, Ále pan Marcus Gunnarsen jde zachránit slečnu. Tobě to včerá nestačilo!,, zasmál se Luk ale Mac k němu přišel a dal mu facku.
Luk mě odchodil za sebe na beton a já spadla na ruku a sikla bolestí. Podívala jsem se na Luka a Marcuse kteří se rvali. Lítali tam pestě a kopance. Luk dával Marcusovi dost zabrat, ale teď Marcus dal Lukovi Pěstí a kopl ho do rozkroku. Luk se svalil na zem a Marcus na něj zařval,, ještě na ní šáhneš a seš mrtvej rozumíš!!!. Luk kývl postavil se a ještě než odešel mi pošeptal,, mi dva se ještě uvidíme,, řekl a kopl mě a až pak odešel. Já jsem najednou měla tmu před očima.POHLED MARCUSE
Než Luk odešel ještě něco pošeptal Anne a pak odešel. Přiběhl jsem k ní a mluvil na ní,, Anne haló slyšíš mě haló,,nic neříkala a tak jsem si ji dal do náruče a šel k nám domů.
×××××××××××××
Přišel jsem domů a Anne jsem odnesl do pokoje. Přišel jsem tam a položil Anne do postele. Pak někdo přišel do pokoje,, sakra Tinusi neumíš klepat,, zařval jsem na mé mladší dvojče, tak promiň a kdo to je!?!? Zeptal se Tinus a ukázal na Anne,, to je Anne White jak mě včera zmlátili tak její pes kousl Luka a ten ji za to chtěl znásilnit a zmlátil ji,, řekl jsem a koukl se na Anne která spí,, hele Tinusi jdu najít lékárničku počkáš tu s ní?,, zeptal jsem se ho on kývl a já odešel.
POHLED MARTINUSE
Marcus odešel a já seděl na židli a koukal na Anne. Po chvíli se zavrtěla a otevřela oči. Chvíli se zmateně koukala kolem sebe ale pak i na mě. Hned vyletěla z postele a chtěla utéct, ale já ji chytil. Snažila se mě vykroutit ze sevření ale nešlo jí to. Pořád se se mnou prala, ale pak do pokoje přišel Mac a jak jí viděl tak odhodil lékárničku a běžel za mnou. Anne chytil a posadil ji na postel. Jak Anne poznala že je to Marcus tak se uklidnila,, Marcusi kde to jsem? Kdo je ten stejný člověk jako ty? Co tu dělám? Vysypala na něj Anne plno otázek,, no jsi u nás doma. Ten stejný je moje dvojče Martinus. A seš tu proto že že Luk zmlátil a chtěl tě znásilnit za to jak ho kousl tvůj pes.,, řekl Mac a začal pomalu ošetřovat Anne.
×××××××
POHLED ANNE
Uběhli 2 hodiny a já jsem pořád u Gunnarsenu. Moc s nima nemluvím ale poznala jsem jejich otce, matku a sestru. Martinus mi toho taky hodně o sobě řekl a je moc milí za to Marcus se pořád na mě kouká. Připadlo mi divný že mě nenáviděl a teď mi pomáhá,, hele já už jdu domů,,řekla jsem,, počkej doprovodím tě,, řekl Marcus já jen kývla rozloučila se s Titusem a vzala si své věci a s Marcusem jsme šli ke mě.
Byli jsme před mým barákem a já se otočila na Marcuse,, hele proč si na mě najednou tak milí,, řekla jsem ale on se podíval do země a asi 5 minut nic neříkal,, no tak ahoj,, řekla jsem když mi nic neřekl a stáli jsme tam dalších 5 minut. Otočila jsem se a chtěla jít domů, ale Marcus mě chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě. Chtěla jsem říct co to dělá, ale on mi své rty přitiskl na ty mé. Po chvíli se svými rty jemně pohnul a já ten pohyb zopakovala a stalo se z toho líbání. Naše try do sebe zapadli jako puzzle.
Když se odtáhl jen se na mě usmál dal my do ruky nějaký papírek a odešel. Já tam jen stála a asi po 5 minutách jsem se otočila a šla domů. Lehla jsem si na postel a koukla se kolik je hodin bylo 22:35 tak jsem dala papírek na stůl a lehla se na bok a usla.
Ahoooj tak další kapitola na světě.
Normálně přes 1110 slov to je úžasné.