Vi är i New York, baby

10.1K 16 0
                                    

Planet landade precis i tid och jag har aldrig varit lyckligare. Jag tittar på min bästa vän Lily som sitter och bara ler.

- Vi är i New York, baby! Sa jag och både skrattade.

Det är precis början på sommaren och vi börjar inte förens efter, vilket betyder att vi har hela sommaren på oss att bara njuta av New York.

***

Lägenheten är så sjukt stor och har stora fönster så man ser hela staden. Vi kommer som tur är från rika familjer vilket leder till att vi inte har behövt lägga en ända krona på detta.

Men det kommer bli annorlunda  nu, vi måste börja jobba... UGH! Både jag och Lily hatar att jobba och saknar nästan alla färdigheter man behöver.

- Såå, jag kollade runt lite i området och... det ligger 3 restauranger och 5 caféer i närheten. Ska vi söka? Frågade Jag.

- Hmmm... njae inget för mig, sa Lily.

Jag såg att hon ville något, hon hade en glimt i sina ögon. Hoppas hon hade en bättre plan.

- Kommer du ihåg den filmen vi såg förra veckan? Om unga tjejer som säljer sex för att betala skola?? Sa hon med ett flin på läpparna. Lily har alltid varit den snuskiga sexfreaket.

- Haha jaa... och nej aldrig i livet Lily!! Svarade jag

- Men öghh kom igen din skunk! Både äääälskar sex, så nu kan vi ligga runt och tjäna pengar på det.

- Du har en poäng, vi gjorde något likande i Stockholm, men det är annorlunda här. Hallå vi är New York?

- Men kolla,

Hon tog fram sin Mac book och började klicka runt lite, jag satte bredvid henne med fundersamma ögon.

- Kolla så lätt det är att göra en sida, nu måste vi bara fota sexiga bilder, vi ringer en fotograf och sedan går vi till Victoria's Secret och köper nya underkläder.

- LILY FÖRFAN, hahah, jag hatar att du alltid ska va såhär. Men visst, vafan, vi kör'

Jag var ingen mes, jag älskade ju sex. I Stockholm hade vi en hemlig klubb med två andra killar där vi krossade folks hjärtan och förstörde deras liv, jag älskade det.

Vi ringde en fotograf som skulle komma dagen efter då det blivit ganska sent och vi sprang ner till underklädesbutiken innan den stängde.

Vi shoppade så våra plånböcker grät, sexiga stringtrosor i alla sorters färger, med rosetter och vissa med nät. Sedan köpte vi push-up BHar och allt som behövdes för att se riktigt sexig ut.

***

*pling*

- Sam! Öppna dörren det är nog fotografen! Ropade Lily från badrummet.

Jag öppnade och ja visst, där stog en ung man med ett helt kamerasätt bakom sig. Han var riktigt het.

- Hej, Sam heter jag, sa jag och sträckte ut handen.

- Tja, Andy

- kom in, sa jag och ledde in honom till sovrummet.

Då kom Lily in, snyggare än vanligt, med en kort kimono och lockigt hår. Hon presenterade sig och också vad och hur han skulle ta bilder.

Han log sexigt, nästan lite läskigt, men min plan var att få smaka en bit av honom innan han gått hem...

Medans han hämtade samt ställde upp kamera sakerna tog jag och Lily av oss våra kimonos och la oss på sängen och övade lite poser.

Jag hade på mig ett rött matchande sett och Lily hade samma fast i svart. Vi va så sexiga och jag såg att Andy hade fått stånd, det började bra.

Rosa hjärtan och svart sex Where stories live. Discover now