Mannen, som hette Jonas, visade mig vägen till hans lägenhet som bara låg några meter därifrån. Han öppnade dörren och jag bara gapade.
- Ditt hus är verkligen så fint, sa jag.
Han skrattade och tackade medans han drog av sin jacka. Han gick sedan fram till mig långsamt och smekte min midja, upp och ner.
- Får jag bjuda på något att dricka? Lite vin kanske? Frågade han
- Vin låter bra, tack. Sa jag och bet mig själv i läppen. Damn han var sexig.
Han satte på lite musik medans han gick mot den stora baren han hade i sin lägenhet. Jag gick nöjt efter och satte mig på barstolen mitt emot.
Här satt vi en stund och småpratade lite, drack vin och skrattade. Efter 3-4 glas vin började han smeka mitt ansikte långsamt och ställde ner de glas jag hade i handen på bordet. Vi började kyssas i ett lugnt tempo som snabbt gick över till ivrigt och sexigt.
Han slutade, tog min hand och förde mig till sitt rum där han kastade ner mig på sängen. Han drog av sig kläderna samtidigt och la sig på mig samtidigt som han kysste mig överallt.
Vi stönade högt både två, hans händer drog av mig alla kläder och snart körde han in den i mig.
Han vände mig om och vi körde doggy. Jag slängde mitt hår fram och tillbaka och mina bröst guppade i takt med min kropp när Jonas kuk kom in i mig gång på gång.
Nu red jag honom. Han tog på mina bröst, klämde och försökte kyssa dom. Han var ivrig som ett djur, kåt som ett djur. Men det var jag också, ville inte att det skulle ta slut.
Han stoppade mig, fan hade han redan kommit? Skulle de ta slut nu?
Han reste sig och gick till garderoben. Jag satte mig besviket upp och lutade mig mot väggen. Men när han kom tillbaka hade han en stor låda i sin famn.
- Vad är dedär? Frågade jag nyfiket.
- Något du kommer gilla, sa han flinades. Stor eller liten? Frågade han sen.
Han drog upp flertal dildos ur lådan, jag som va så kåt ville bara ha MER!
Han stoppade in en i min röv och jag skrek till högt, brukade inte gilla anal men detta var fan skönt. Samtidigt körde han in sin kuk igen i min fitta.
Jag var så slut, jag kom fler gånger än någonsin, detta var nog det bästa jag varit med om.
Efter vi satt på våra kläder tog han fram en bunt med sedlar,
- Tack som fan för ikväll, sa han och kysste mig. Sedan hjälpte han mig hitta en taxi hem.
***
När jag kom hem så sov Lily, klockan var redan 04.35 och jag var så himla trött. Jag orkade inte duscha eller ta bort sminket så jag däckade direkt i min säng.
YOU ARE READING
Rosa hjärtan och svart sex
Teen FictionSam och Lily är två bästa vänner som precis flyttat från Stockholm till New York för att börja collage. Men för att kunna betala av både skolan och lägenheten måste de jobba, så de startar ett hemligt buisness där de säljer dyrt sex. De lyckas ocks...