Bilderna blev fett bra, det slutade självklart toppless och vi kanske inkluderade körsbär och grädde... ops
När Andy var på toa, hittade jag fram en videokamera i hans lilla hög och satte den så den vinklade ner mot sängen.
- Lily, lets make a porno, sa jag och vi fnittrade.
Vi hade gömt den lite så att Andy inte skulle se kameran, vi ville ju inte skrämma iväg honom. Så när han kom in i rummet igen låg jag och och sög på Lilys numera bara bröst.
- Damn, sa han lågt och tittade på innan jag kom på sig. Jag borde dra, sa han.
- Nej, kom, sa Lily medans hon kröp sexigt fram på sängen och slickade sig runt munnen.
Jag flinade, hon såg riktigt sexig ut. Samtidigt som Lily hjälpte Andy av med kläderna, satte jag mig mot väggen och spred mina ben åt sidan så man såg hela fittan. Samtidigt drog jag mitt finger upp och ner i en långsam rörelse.
Lily kastade ner Andy på sängen och drog ner hans kalsonger med munnen. Hon började smeka hans kuk långsamt med blicken djupt fast i hans ögon. Jag började röra mig mot dom och stod på alla fyra över honom så mina bröst hängde i hans ansikte, han började ivrigt ta och suga på dom.
Lily slickade på kuken en stund och började sedan suga, hans kuk var stor men hon kunde få ner mycket i hennes hals hon.
Nu var hans tur över för ett tag, Lily la sig ner medans jag började fingra henne, Andy såg tillfredställt på innan han började vi fingra mig.
Nu var förspelet slut. Lily satte sig över Andy och började rida honom som om hon satt på en riktig häst, båda stönade högt.
Jag satte mig på hans ansikte och lät han slika min fitta, hans tunga körde ivrigt runt samtidigt som Lily körde på ännu hårdare.
***
Vi var så slut, det hade gått en timme och vi låg i en blöt säng full med orgasm. Vi stönade andfått och var så trötta.
Lily tog med ut Andy till köket för att ta en drink medans jag smidigt tog ut minneskortet ur videokameran.
När jag skulle smyga ut såg jag att hans plånbok låg på bordet inne i sovrummet så av ren vana gick jag dit för att kolla om han hade sedlar.
Jo visst, 500$, jag tog allt och la dom i min jackficka.
Väl i köket bad jag Andy att dra då det blivit väldigt sent. Han packade ihop sina saker och begav sig på mindre än fem minuter.
- Vad gjorde du så för? Frågade Lily som visst haft en bra stund med honom i köket.
Jag sa inget, tog fram pengarna och viftade dom framför hennes ansikte. Hon fattade direkt, himlade med ögonen och sen skrattade vi tills vi somnade.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rosa hjärtan och svart sex
Ficção AdolescenteSam och Lily är två bästa vänner som precis flyttat från Stockholm till New York för att börja collage. Men för att kunna betala av både skolan och lägenheten måste de jobba, så de startar ett hemligt buisness där de säljer dyrt sex. De lyckas ocks...