Bevezető

244 6 0
                                    


Bizonyára mindannyian voltatok már úgy hogy inkább megtartottatok egy titkot.Nos ez az én történetem és a titkomról szól ami kiderült, de ne csapjunk egyszerre a közepébe.Egy 16 éves srác vagyok...aki nem átlagos ugyanis meleg vagyok...a fiúkat szeretem.Szüleim szerint tudatnom kéne a barátaimmal, mert akik szeretnek így is elfogadnak.Nem merem magam felvállalni még...korai lenne.Minden 14 éves koromban derült ki mikor egyik haverom fogadásból megcsókolt és én nekem a testemet átjárta egy furcsa bizsergés...biztos éreztetek már ilyet.Akkor és ott leesett hogy nem a lányokat szeretem és sose őket szerettem.Sok mindenen keresztül mentem már és itt most elmesélem nektek.Egy nap történt hogy megtudták a titkomat, de kezdjük az elején.Vissza megyünk 14 éves koromhoz.

-2 évvel ezelőtt-

Csörög a telefonom. -felveszi-

-Én: hallo?

-James: hallod haver nem jössz ki velünk? Itt bandázunk az elhagyatott vidámparknál..gyere jó lesz.

-Én: persze, 5 perc és ott vagyok. -leteszi. Itt még nem tudtam hogy lehet nem kellett volna oda menni.Felvettem a cipőm és elhúztam a haverokhoz, mikor oda értem mindenkivel lepacsiztam.

-James: felelsz vagy merszezzünk! -vetette fel az ötletet.

-Harry: ne! Inkább mersz vagy merszezzünk! -ebbe mindenki beleegyezett és kezdtek a dolgok inkább egymás zavarba hozására menni.

-James: Geri mersz vagy mersz?

-Geri: merek -röhög-

-James: csókold meg Scottot 5 percig úgy hogy csók közben a nyelvedet átdugod az ő szájába. -itt összenéztem Gerivel, hát ő se túlzottan vágyott erre. De felállt oda jött hozzám felállított, majd magához húzva szenvedélyes csókba húzott.Kezei átfontak derekamat az én kezemmel hátulról a hajába túrt miközben a hasamban 1000 kis pillangó járt vad táncot.Sose felejtem el azt a pillanatot.Mikor elvált tőlem nem volt jó..akartam még.

-Geri: -elengedi és leül-

-James: Scott, minden oké?

-Én: igen...azt hiszem, de én most lépek. Sziasztok. -és itt elrohantam.Kínosan éreztem magam.

Hát így történt hogy rájöttem arra hogy meleg vagyok.


Hazugságok mögé bújvaWhere stories live. Discover now