Mi történik?!

193 8 5
                                    

Holnap kezdődik a suli...és én már tiszta ideges vagyok.Ki kell használni az utolsó napot így is tettem...de bár maradtam volna otthon.Csörgött a telom haverom hívott hogy menjünk ki egyet este..beleegyeztem.

-este 8-

Elindultam oda ahova mindig is szoktunk menni, mikor oda értem elindultunk másfelé sétálni.Gyanús ez a hely hova jöttünk .

-Én: biztos jó ötlet ez?...

-Erik: igen az..ne parázz semmi baj nem lesz. -hittem neki de nem kellett volna.Bementünk az elhagyatott elmegyógyintézetbe. -te is hallottad? c.c 

-Én: mit?! 

-Erik: a zajt...onnan jön. -mutatott egy régi, kopott és...és véres(!!) ajtóra. -nézzük meg, jó buli lesz.

-Én: nem jó ötlet, inkább menjünk ki innen...-mondtam.Ezután fél óráig győzködött míg beadtam a derekam.Bementünk..sötét van. 

-Erik: hű de sötét.

-Én: az..itt vagy mellettem?..-semmi válasz, kezdek félni- Erik? Erik itt vagy?! -nem láttam...azt hallottam hogy ajtó bezáródott...félek.Hangok, zajok, susogások...én meg remegek.Hirtelen felkapcsolódik a villany és megnyugodva láttam hogy Erik kijön a fürdőből ahova ezek szerint betalált sötétbe. -ohh hála az égnek..megijedtem...

-Erik: mondtam h semmi baj se lesz...-simította meg az arcom amitől kirázott a hideg.

-Én: m..mit csin..csinálsz? 

-Erik: tudom hogy meleg vagy, de nem zavar..sőt élvezném ha miattam nyögnél. -húzott magához.Erre válaszolni se tudtam mert megcsókolt.Bevallom..jól esett így vissza csókoltam.Egy ideig csak faltuk egymást, mire észbe kaptam mindketten pucérak voltunk.Letepert a kanapéra ami itt van.Beállított 4 kéz-lábra és belém nyomta a farkát én meg megállás nélkül nyögtem.Fél óra elteltével végeztünk kielégülve és felöltöztünk.

-Én: erről egy szót se senkinek..-kimentünk onnan és hirtelen elment az áram. Megijedtem. -Erik? -választ nem kaptam...félek. Csak mászkálok hátha előjön Erik de semmi.Vissza jött az áram és megláttam ahogy Erik a lábánál felakasztva van csupa véresen.Könnyezve haza rohantam fel a szobámba. Mi történhetett?...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hazugságok mögé bújvaWhere stories live. Discover now