Season 8 intro!

108 5 1
                                    

Hamár 8. Évadról posztolok, akkor az intro sem maradhat ki! Az intro is elég fontos része az epizódoknak! Az elején egy kis visszatekintés látható az előző epizódból. Majd azután jön maga az intro! Az elmúlt évadokban mindig volt ilyen visszatekintős cuccos, viszont ennél az évadnál az intro különbözik a többitől! A többi introban az évad főszereplőinek a neve volt feltüntetve és ezalatt a tipikus Ninjago dal ment, a Weekend Whip, és minden évadban különböző változatokban volt hallható! Nagyon sok rajongó fel van háborodva, hogy a 8. Évadban miért nem volt az a dal, amit sok Ninjago rajongó úgy imád! De vannak olyanok is, akiknek tetszik ez a változat is! Én úgy a kettő között vagyok! Eléggé meglepett engem is, hogy nem volt az a jól megszokott dal az intoban, de viszont szerintem egy ilyen sötét évadhoz, (mert ugyebár még a sorozat producerei is elismerték, hogy eddig ez a legsötétebb évad!) nem illene az a vidám dal! És ez az intro még sötétebbé és titokzatosabbá tette az évadot! Szóval ha már mondtam már vagy sem, akkor most elmondom, hogy nekem ez az évad lett a kedvencem és az introk közül is ennek az évadnak az intoja lett a kedvencem! És szerintem ahogy telik az idő és ahogy jönnek az újabb évadok is egyre jobbak! És úgy hallottam, hogy lesz 9. és 10. évad is, vagy talán még több is! Még posztolok ide egy videót, amiben megvan az összes évadnak és mellékévadnak az introja!


És írjátok meg kommentben, hogy nektek melyik a kedvenc évadotok és intro-tok!😘




Minden, ami NinjagoWhere stories live. Discover now