Sziasztok! Nemrég megtaláltam a magyar részeknek a premier dátumát!
Az infókat a gyerekvilág weboldalán találtam!Novemberben sajnos csak 5 részt adnak le, (mint tudjátok egy évadban 10 rész van) a másik 5 részt meg ennek a posztnak megírása közben találtam rá, még épp időben! 😂
Szóval a további 5 rész átkerült decemberre!
És igen ezek is a gyerekvilág weboldaláról!
És csak még kis megjegyzés, hogy az évadfinálé még nincs teljesen lezárva! Ha a 8. és 9. évadot sötétnek és relytélyesnek tartottátok, akkor készüljetek fel, mert ez még csak a kezdet! Az évad utolsó pár percében Lloyd zavart érez az erőben (jó, oké ez nem Starwars🤣de állítólag a Ninjago készítőket kicsit a Star wars inspirálta a sorozathoz)na de az a lényeg hogy Lloyd tudomást szerez arról hogy a jövő nem lesz olyan fényes, ahogy azt gondolták, sőt nagy sötétség borul rájuk, de erről majd egy másik posztban! És még valami az évadról, hogy az évadnak lesz négy áldozata, de nem akarok spoilerezni sokat, mert biztos még sokan nem láttátok az évadot!
Na de térjünk vissza! 😅
A négy szereplő nagyszerű karakter volt R.I.P, (Ketten Garmadon csapatából, egy Lloyd csapatából és egy a sárkányvadászok csapatából) de hallottam olyan teóriákat, hogy talán visszatér valamelyik, de sokan kételkednek ebben! De én azért reménykedek benne! ☺️😭Azoknak akik még nem látták az évadot (de őszintén🤭😉) szerintetek ki lehet az a 4 karakter🏴!? Írjátok le kommentben!
YOU ARE READING
Minden, ami Ninjago
RandomSpoilerek, infók, vicces képek...a Ninjago-ról! Ha Ninjago fan vagy, itt a helyed!