Bu karanlığa gömülmek istiyorum. Bu karanlığa gömülmek istiyorum. Bu karanlığa gömülmek istiyorum.. kaç kere tekrarladigini sorsanız kendisi de cevabını bilemezdi. Şiddetle ve sükunetle arzu ettiği şey şu darmadağın odada perdeyi açarsa odaya dolacak gün ışığını elinden geldiğince ertelemekti. Yine çalar saatin onu ani ve derin bir frekansta uyandirmasindan, beş dakikalık baygınlık geçirmesine musebbip durumdan kurulmuştu. Gözlerini açmadan elini yorganın altından sıyırıp kendisine doğmadan önce hazırlanan odasının kadim parçası baş ucu komidinine doğru uzattı . Seneler önce alınan telefonunu yakaladı. Alarmı çalmadan susturdu. Biyolojik saatine olan güveni sonsuzdu. Ancak tüm olasılıkları hesaplarsa, ki olumlu ihtimaller , olumsuz ihtimaller , gerçekleşmesi mümkün veya olmayan ihtimaller arasında düşük de olsa asla uykusu uzayabilir , alarma yakalanabilirdi. Yakalandığı takdirde okul servisine beş dakika erken yetişirdi ki bu normal düzenin dışına çıkmak oluyor. Gayri ihtiyari hayatını bir hafta sekteye uğratacak nöbetler geçirmesine sebep olacaktı. Neyse ki bugün de haftalardır olduğu üzere saatinden erken uyandı ancak yataktan çıkmadan önce annesinin gelip perdeyi aralamasi gerekiyordu. Buğulu karanlığın tadını biraz daha çıkarmaya karar verdi. Gözlerini hafif araladı , gece lambası çatlamış buna alışması üç haftasını almıştı , pencerenin pervazinda duran saat iki yönü olarak açılanmis koltuğunun sağ kolu güneşten zamanla yipranmisti. İşte onun hayatında değişimin bu şekilde gerçekleşmesi gerekirdi. Her şeyin en azından olabilecek herşeyin bu şekilde değişmesi mümkün olamaz miydi . Son zamanlarda geçirdiği nöbetler artık onu iyice geriyordu. Çuvalla ilaç kullandı , yıllarca terapi gördü . Ancak yıllarca en küçük anı değişime tek tepkisi oldu. Baygınlık geçirmek . Kahverengi , boyası akmış fransız tarzı eski kapının arkasından alıştığı üzere on iki adım saydı ve iki ufak tıkırti. Aynı ses tonu . ' tatlım . Odayı ışıklandırmaya geliyorum. Hazır ol . Seni seviyorum ' gözleri hafif aralıklı ise gitmek için hazırlanmış annesini takip etti perdenin bir kısmını araladı ve ' bugün okuldan sonra eve yalnız dönmen gerekecek. Terapistin tekrar denemeye hazır olduğunu söyledi biliyorsun. Akşam yedide evde olacağım . Aksi bir durumda. . ' anne.lutfen..' ' yedide evdeyim ' diye gülümsedi. Dört adımla odadan çıktı ve ön iki adımdan sonra ses kesildi. Artık karanlığı bırakma vakti gelmişti. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
değişim
Fantasygöller ülkesinin yüzyıllardır beklenen değişim anahtarı sen olabilirsin.