Inceputul

13 0 0
                                    

Un copil nascut pe ziua de 31.05.1994 intr-o familie aparent normala cu un tata care mai avea doi copii din prima casatorie, prima nevasta murind si lasand in spate doi copi de 7 si respectiv 9 ani si o mama iubitoare care avea grija sa nu ne lipseasca absolut nimic. La inceput totul fiind frumos asa cum trebuie sa fie intr-o familie normala.
Mama fiind mai tanara cu 10 ani facea toate eforturile posibile pentru a fi o mama cat mai responsabila si mai atenta atat cu copii tatalui meu cat si cu noi eu mai avand un frate cu 4 ani mai mare, totul a decurs normal pana cand tatal meu sa imbolnavit, moment in care a facut o semiparalizie pe partea dreapta si a iesit in pensie de boala cu handicap.
Dupa o perioada de recuperari si tratamente intr-un final isi revine, dar ramane in continuare in pensie din cauza ca nu putea rostea toate cuvintele. Dupa ce sia revenit a inceput sa bea din ce in ce mai mult si din persoana care isi dadea interesul pentru familie, devenea din ce in ce mai indepartat si mai rece cu toti copii cat si cu mama mea cu care incepuse sa vorbeasca din ce in ce mai urat pana cand intr-o zi la bautura si o cearta ia dat prima palma, moment in care mama nea luat pe poti si nea dus la bunica mea.
  Am stat la bunica in jur de o luna timp in care tatal meu a venit sa isi ceara scuze si sa o convinga pe mama sa se intoarca la el. Si mama facand greseala vietii ei a cedat promisiunilor si sa intors.

O copilarie nefericitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum