На следващия ден
Гледна точка на Аби
Събудих се съм шест сутринта.Изобщо не ми се ставаше но какво да се прави.Измих се облякох се и закусих.Излезнах а пред нас ме чакаше Ънсонг.
Аз: Добро утро!
Ънсонг: Добро да е!
Аз: Как си?
Ънсонг: Зле.Притеснено ми е!
Аз: Спокойно!-аз я прегърнах и тръгнахме.На една от малките улички засякохме Чонгкук и приятелите му.Ънсонг гледаше земята а аз гледах Чонгкук.Перфектен както винаги!
Когато стигнахме в училище Ънсонг започна да ми говори за някакви слухове но аз все не разбирах.Ънсонг: Слушаш ли ме?
Аз: Не.
Ънсонг: След часовете зад училище!-аз кимнах в в знак на съгласие и тръгнах бягайки към класната стая.Докато тичах по коридора се блъснах в някого.БОЖЕ МОЙ!
Чонгкук: Извинявай Аби!-ТОЙ ЗНАЕ ИМЕТО МИ!ЧОН ЧОНГКУК ЗНАЕ ИМЕТО МИ!!!!!
Аз: Н-няма... нещо!Ъ т-така д-де нищо!-той леко се засмя и тръгна.Корема ме сви.Изложих се пред най-популярното момче.
След часовете
Бързо отидох зад училище а там ме чакаше Ънсонг която седеше на една от почти разрушените пейки.
Аз: Колко дълго ме чакаше?
Ънсонг: Около час но аз не карах последния час тъй че споко.
Аз: Какво се е случило?
Ънсонг: Нищо!Сега ще ме чуеш ли?
Аз: Казвай!
Ънсонг: Чонгкук харесва момиче от твоя клас и има нейна снимка в телефона си.
Аз: И?
Ънсонг: Може да си ти!Всъщност си ти!
Аз: Как така съм аз?
Ънсонг: Според мен си ти кой ще излиза с онея!-двете се засмяхме. Тругнахме към вкъщи за да може да си напишем домашните и да гледаме филм. В същото време тя получи съобщение. Зарадва се.
Аз: Какво стана?
Ънсонг: Довечера сме на парти!
Аз: Къде?
Ънсонг: Нали знаеш Би Су от другия клас?
Аз: Да!
Ънсонг: У тях. Поканила е всички.
Аз: Охх!! Няма да ходя?
Ънсонг: Няма как! Хайде!
Тръгнахме към нас, но преди това минахме през тях за да може за да може да си вземе дрехи. После пак се запътихме към нас. По пътя видяхме Чонгкук и Юнги. Погледнаха ни и Чонгкук ми се усмихна. Затреперих цялата. В къщи аз започнах да си избирам какво да обличам, а Ънсонг облече това...
Аз това...
YOU ARE READING
Thank you! ~bg~
FanfictionАби е момиче което няма приятели, често тормозена и влюбена е в най-популярното момче но той не я забелязва.Един ден едно момиче на име Ънсонг й помага в докато я тормозят.Двете момичета стават най-добри приятелки но тормозите срещу тях продължават...