İlk karşılaşma.!

1K 28 7
                                    

-EDWARD-

Uçak ile koreye gelmek mantıklı oldu sanırım,arabayla ingiltere'den gelebileceğimi düşünmek bile yoruyordu beni. (Başlangıçlar olur böyle bilirsiniz hani :D)  Bir an önce sekuchi-san'ı bulsam iyi olur.

Sekuchi -''Edwaaaaaaaard.!!!'' (Bağırıyor yine geçen yıl olduğu gibi. Bulunması kolay oluyor en azından. :D)

Edward - ''sekuchi-sannnnn !! seni çok özledim.'' (dudağına öpücük kondurur.)

Sekuchi -''Ne yapıyorsun sen burası ingiltere değil edward.!! -.-''

Edward -''Özür özür. Öpmemeliydim evde bol bol öperim.''

Sekuchi - ''Bu sözünden sonra seni eve almamaya karar verdim.''

Edward -''Ahahahahah seni seviyorum ufaklık.''

Sekuchi -''Bana ufaklık deme gıcık oluyorum.''

Sekuchi-san taşınmıştır ve yeni evine varmışlardır.

Edward -''Neredeyiz sevgilim''

Sekuchi -''Burası yeni evim, ayrıca komşularımın yanında'da sevgilim dersen seni evden atarım.''

Edward -''Tamam, tamam sakin ol ufaklık ahahah.''

Eve çıkarlar ve edward duş almak istediğini söyler.Sekuchi yolu gösterir ve salona geçip televizyon izler. Edward banyodan çıplak bir şekilde çıkar ve salona gider.

Sekuchi - '' Edward oraya havlu bırakmıştım ne yapıyorsun sen.!''

Edward -''Büyüleyici ve seksi vicudumu görmeni istedim ufaklık ahahah.''

Sekuchi -''Ne demezsin zaten çok seksisin...''

Edward -'' Bunu iltifat olarak alıyorum ufaklık.'' Sekuchi'nin yanına oturur ve yüzünü tutarak onu öper.

Sekuchi -''Seni dövmemimi istiyorsun aptal! Der ama edward iyice dudaklarına yapışır. sekuchi'yi yavaş yavaş soymaya başlar.

Edward -''Seni istiyorum, seni seviyorum.! ve bu tarz şeyler demen beni azdırıyor.!!''

Sekuchi -'' Biz arkadaşız aptal ne yapıyorsun sen kendine gel.!! ŞAP!'' edward'a tokat atar ve edward kalkıp kendi odasına gider.

(1ci bölümü burda kesicem arkadaşlar kusura bakmayın beğenirseniz devam etmeyi planlıyorum.^^ Ah bu arada siyah saçlı olan ingilizdir aslında diğeri olacaktı ama konuşmalar yüzünden değiştirmek zorunda kaldım. :D)

Love me Sekuchi-san.! (BOYxBOY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin