EVET BU BÖLÜMDE BİZİMKİLER TÜRK SURVİVOR YARIŞMACILARINA TEPKİ VERİYOR (All star takımı takımdan sonradan ayrılan 3 yarışmacı dahil ve elenenleri yada diskalifiye olanları yazmadım)
1.MURAT CEYLAN
Ouzou:Evet başlamadan önce şunu söylemek istiyorum adamın kolları adamdan büyük.Bu arada tip olarak bakarsak idare eder ama ada şartları yüzünden adam almış başını gitmiş anasını.
Kota:Tipini pek beğenmedim ama performans konuşunda daha iyi olduğu kesin.
Ryuuji:Benceeee her türlü kötü.Canavara benziyor.
Auto:Ryuujiyi kınıyorum çünkü kendisi onun tırnağı olamaz.2013'te bu adam efsoydu bikere hıh!!!
Tagi:Aslında tip olarak bakarsak şişenin dibi sayılmaz.Ama performans açısından şişenin dibi.
Shou:Performansım benimde kötü olduğu için laf edemem ama tipi idare eder.
Ouzou:Ulan Shou adamın tipine yorum yaparken keşke kendininkine baksaydın.
2.Sema Apak yada Aydemir
Ouzou:İzlediğim kadarıyla Türk survivorunun gelmiş geçmiş en başarılı kadın yarışmacısı.Kendisi dışarıda da başarılı bir atlet.Başka söylenecek söz yok dhjbvfdfkhjbvg kadının tipine bakamam ya njfvjgkvbgfjr
Kota:Anlatmaya gerek yok!Görüyorsunuz!!
Ryuuji:Kendisi gayet başarılı ama duygusal yönden zayıf olduğunu düşünüyorum.
Auto:Teknik açıdan evet çok duygusal ama parkurlarda hiç öyle göstermiyor.
Tagi:Her şey iyi de saçını beğenmedim.
Shou:Erikadan daha başarılı gördüğüm tek kadın.
3.Hilmicem İntepe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORY KİCKOFF ERKEKLERİ İLE TEPKILER
FanfictionBizim Predators erkekleri ile tepkiler 😙😙😗😗😗💋💋💋👄👄👄👄